Birali smo zeleno

Edukativna kampanja koja nas je podsjetila na važnost očuvanja okoliša i održivog načina života.

2 min za čitanje
Piše: Ana Despot

Očuvanje okoliša i održivost sve su bitnije teme današnjice, a kako bi motivirao mlade milenijalce na svakodnevne promjene ponašanja u cilju očuvanju okoliša, Nestlé u Hrvatskoj tijekom kolovoza i rujna 2020. po prvi puta pokrenuo je edukativnu kampanju Biraj Zeleno o važnosti održivog načina života.

Nestlé je svjestan svog utjecaja na okoliš i ulaže velike napore u njegovu zaštitu, a upravo je ta poruka bila pokretač naše kampanje – svakodnevnim malim koracima svatko od nas može doprinijeti zelenijoj budućnosti!

Zadatak agencije bio je osmisliti komunikacijski, ali i kreativni koncept kampanje koja će uključiti internu i eksternu komunikaciju, oslanjajući se na angažman zaposlenika, medija, influencera i relevantnih stručnjaka iz javnog sektora.

Kampanju smo lansirali priopćenjem za javnost i slanjem Nestlé proizvoda čija ambalaža je napravljena od recikliranih materijala, potičući medije i influencere da se uključe u kampanju i pokrenu promjene.

Definirali smo tri ekološke teme i kampanju sukladno njima podijelili u tri faze. U svakoj od faza Nestlé je uz pomoć stručnjaka i influencera dijelio praktične savjete i poticao mlade na aktivni angažman u cilju izgradnje ekološki prihvatljivih navika. Prateći #birajzeleno na društvenim mrežama svi zainteresirani mogli su se uključiti u kreativni natječaj i pokazati kako u svom svakodnevnom životu smanjuju upotrebu vode i plastike, te kako upravljaju otpadom, s posebnim naglaskom na otpad od hrane.

U suradnji s portalom Jutarnji.hr uz pomoć stručnjaka dijelili smo praktične savjete u seriji od 5 edukativnih članka na sve tri teme, ali i proveli istraživanje, prvo takve vrste u Hrvatskoj na temu održivog načina života. U njega se uključio 141 ispitanik, a rezultati su pokazali kako su mladi u Hrvatskoj zainteresirani za temu zaštite okoliša i kako su spremni naučiti više.

U kampanju se uključilo šest influencera koje je podržalo preko 100.000 pratitelja, a u dva mjeseca kampanje ostvarili smo 28 medijskih objava, 21 neplaćenu Instagram objavu, plasirali jedan intervju i ukupno ostvarili medijski reach od 1.625.417, uz 100% pozitivan ton komunikacije.

Uspješno smo u kampanju uključili tri relevantna stručnjaka – dvojicu iz HZJZ-a i jednog iz HUGO-a, kao i organizaciju Global Compact Hrvatska.

Izdvojeno

Ljetni piknik u boho stilu

Predstavili smo nove NIVEA Sun proizvode u velikoj kampanji i na intimnom druženju u vrtu Akademije likovnih umjetnosti

“Hepatitis ne može čekati!”

Kako smo za Udrugu HUHIV realizirali još jednu edukativnu kampanju koja je naglasila potrebu za ubrzanjem napora za eliminaciju hepatitisa

Kako dobrom pričom stvoriti međunarodni hype

Angažman globalno poznate osobe nije bio jedini element uspjeha - jednako važna bila je i ekskluzivna ponuda dostupna samo tijekom 72 sata