
Tri izazova koji će oblikovati budućnost komunikacijskih agencija
Strukturne reforme već su započele
Lansirali smo NIVEA Cellular serume
Zamislite događaj koji nije samo edukativno iskustvo, već i bijeg od svakodnevice ispunjen inspiracijom, povezivanjem i prirodom. Upravo to postigli smo organizacijom ekskluzivnog NIVEA Layering eventa u čarobnoj Logarskoj dolini te okupljanjem beauty influencerica iz Hrvatske, Srbije i Slovenije predstavili novu generaciju personalizirane njege kože kroz koncept slojevitog nanošenja NIVEA Cellular seruma.
NIVEA je prepoznala priliku da svoju stručnost i tradiciju spoji s inovacijom, predstavljajući serume posebno razvijene za layering – metodu koja omogućuje slojevito nanošenje proizvoda prema specifičnim potrebama kože. Svaki NIVEA serum izuzetno je učinkovit sam za sebe, ali u kombinaciji omogućuje dublju, ciljaniju njegu i rezultate.
U idiličnom okruženju Logarske doline, influencerice iz Hrvatske, Srbije i Slovenije uživale su u dva dana edukacije, wellnessa i opuštanja. Događaj je kombinirao sve elemente uspješne aktivacije: vrhunski sadržaj, prirodnu scenografiju, autentično iskustvo proizvoda i direktan kontakt s vrhunskim stručnjacima poput doktorice Sare Špičić koja je na jednostavan i razumljiv način uzvanicama objasnila znanstvenu pozadinu višeslojnog nanošenja seruma.
Influenceri su kroz svoje kanale dijelili osobna iskustva s ovim sve popularnijim pristupom njezi kože, savjete i male trikove, a njihovi pratitelji kampanju su prepoznali kao relevantnu i korisnu. Dokaz tome je i više od 200 organskih objava i više od 700.000 impresija, snažan angažman publike i još jača pozicija brenda među ljubiteljima kvalitetne skincare rutine.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Strukturne reforme već su započele
Uz četiri lekcije za komunikacijsku industriju
Lansirali smo NIVEA Cellular serume