Biseri kao inspiracija u komunikaciji

Kampanjom za novu liniju NIVEA proizvoda obuhvatili smo tržišta Hrvatske i Srbije.

1 min za čitanje
Piše: Nina Marković

Jeste li znali da, osim što od davnina predstavljaju omiljeni modni dodatak, biseri ujedno imaju i ulogu zaštitnika od neugodnih mirisa? Taj nam je uvid bio inspiracija za oblikovanje kreativnog press kita i komunikacije s medijima koju smo osmislili za lansiranje nove linije NIVEA Pearl&Beauty Black antiperspiranata.

Regionalni pristup i optimizacija resursa

Osim u Hrvatskoj, novu smo liniju uz pomoć partnera predstavili i srpskom tržištu. Aktivnost tog tipa značila je provjeru koncepta vis a vie lokalnih specifičnosti, kao i uključivanje lokalnih dizajnera nakita. Narukvice kreirane posebno za ovu prigodu pakirane u baršunastim torbicama za nakit u NIVEA plavoj boji osmislio je kreativni dvojac imena “The all”, a priču je zaokružila posebno osmišljena poruka.

Regionalnom suradnjom i integriranim pristupom za klijenta smo optimizirali proces odobravanja komunikacije, kao i administrativni proces, te uložene resurse.

Rezultati

Cilj kampanje bio je kroz medijske objave dosegnuti što veći broj predstavnica ciljane skupine, što je i postignuto zahvaljujući sjajnom odazivu medija. U prvih mjesec dana nakon predstavljanja nove linije postignute su 42 objave u vodećim lifestyle medijima na tržištima Hrvatske i Srbije.

Izdvojeno

Formula za vječnu mladost i uspješni plasman na tržište

Medijima i influencerima predstavili smo novu NIVEA Cellular Expert Lift liniju proizvoda uz retro 80's koncept.

Kreativni video format za promociju politika Europske komisije

Posljednje dane ljeta proveli smo snimajući #EUtalks – svojevrsni walk&talk show u kojem smo pričali o aktualnim temama i politikama kojima se bavi Europska komisija.

Biseri kao inspiracija u komunikaciji

Kampanjom za novu liniju NIVEA proizvoda obuhvatili smo tržišta Hrvatske i Srbije.