
Četiri primjera koji će vam pomoći u izgradnji učinkovite ESG komunikacijske strategije
Što možete naučiti od Unilevera, IKEA-e, Volkswagena i Nestléa
Kampanjom za novu liniju NIVEA proizvoda obuhvatili smo tržišta Hrvatske i Srbije.
Jeste li znali da, osim što od davnina predstavljaju omiljeni modni dodatak, biseri ujedno imaju i ulogu zaštitnika od neugodnih mirisa? Taj nam je uvid bio inspiracija za oblikovanje kreativnog press kita i komunikacije s medijima koju smo osmislili za lansiranje nove linije NIVEA Pearl&Beauty Black antiperspiranata.
Regionalni pristup i optimizacija resursa
Osim u Hrvatskoj, novu smo liniju uz pomoć partnera predstavili i srpskom tržištu. Aktivnost tog tipa značila je provjeru koncepta vis a vie lokalnih specifičnosti, kao i uključivanje lokalnih dizajnera nakita. Narukvice kreirane posebno za ovu prigodu pakirane u baršunastim torbicama za nakit u NIVEA plavoj boji osmislio je kreativni dvojac imena “The all”, a priču je zaokružila posebno osmišljena poruka.
Regionalnom suradnjom i integriranim pristupom za klijenta smo optimizirali proces odobravanja komunikacije, kao i administrativni proces, te uložene resurse.
Rezultati
Cilj kampanje bio je kroz medijske objave dosegnuti što veći broj predstavnica ciljane skupine, što je i postignuto zahvaljujući sjajnom odazivu medija. U prvih mjesec dana nakon predstavljanja nove linije postignute su 42 objave u vodećim lifestyle medijima na tržištima Hrvatske i Srbije.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što možete naučiti od Unilevera, IKEA-e, Volkswagena i Nestléa
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.