Booking.com: dobar posao s influencerima

Kampanjom se ističe RAF program koji korisnicima Booking.com platforme omogućuje da međusobno dijele popust za rezervacije.

2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

U srpnju 2017. godine Booking.com pokreće svoju prvu globalnu influencers kampanju pod nazivom Refer-A-Friend. Kampanjom se ističe RAF program koji korisnicima Booking.com platforme omogućuje da međusobno dijele popust za rezervacije. Cilj influencers RAF kampanje je dodatna promocija i povećanje broja rezervacija na Booking.com platformi.

Uvjet koji je Booking.com postavio agenciji pri odabiru influencera je taj da influencer mora imati minimalno 15000 pratitelja na jednoj od svojih platformi. Osim toga, Booking.com svaki mjesec zadaje tip influencera ili sadržaja koje će se kreirati u narednom periodu, poput influencera-parova, influencera koji objavljuju postove koji ne uključuju ljude već samo krajolike, lifestyle influencera i slično.

Sistem je takav da influenceri na svoje kanale postavljaju linkove putem kojih njihovi pratitelji mogu dobiti popust u visini od 200 kuna za rezervaciju od minimalno 400 kuna.

Tijekom prve dvije godine RAF kampanje agencija je trebala identificirati i angažirati dva influencera mjesečno, a zbog odličnih rezultata od veljače 2019. hrvatsko tržište mjesečno angažira čak četiri influencera kroz RAF kampanju, te pokreće dugoročne suradnje s influencerima od lipnja 2019.

Booking.com RAF kampanja 2018. u brojevima:

  • ostvarena je suradnja s 24 influencera

  • objavljeno je ukupno 113 objava koje su uključivale RAF link

  • reach postova iznosio je ukupno 8.522.825

  • engagement je iznosio ukupno 966.491.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

More than a dinner with NIVEA

Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?

Male pobjede za veliki učinak

Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.

Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.