“Dogodila se ljubav” uz lansiranje NIVEA Rose Micellair linije
Za klijenta Beiersdorf organizirali smo intimnu večeru za influencere na kojoj smo predstavili novu NIVEA Rose Micellair liniju.
—
2 min za čitanje
Piše:
Dialog Komunikacije
Napravili smo iskorak u odnosnu na uobičajene evente koje organiziramo povodom promocije određene linije ili proizvoda, a ovaj put fokus je bio isključivo na influencerima.
Naš primarni cilj bio je predstaviti NIVEA Rose Micellair liniju te pružiti influencerima nezaboravno iskustvo. Naš sekundarni cilj bio je na osobnoj razini osnažiti suradnju između brend managerica i brend ambasadora s kojima surađujemo tijekom godine.
Za početak same kampanje, na Valentinovo influencerima smo poslali ružičaste ruže, uz posebno dizajniranu poruku u kojoj smo istaknuli koliko je važno, usprkos užurbanom rasporedu, pronaći vremena za sebe.
Odabranim influencerima smo pripremili i personalizirane poklone, trendi oglicu s inicijalom njihovog imene i karticu sa značenjem njihovog imena. Također, u poklon paketima influecenceri su dobili NIVEA Rose Micellair liniju kao i Labello Crayon u crvenoj nijansi.
Zagrebački restoran “Hustor Haus” uredili smo cvjetnim aranžmanima cvjećarne “Cvit Happens”, a u ponudi su bila tri slijeda jela koja je za njih na licu mjesta pripremao glavni chef restorana.
Posebno iznenađenje za influencere bio je i privatni koncert popularnog mladog pjevača Matije Cveka koji je oduševio sve prisutne.
Na event pozvali smo 14 influencera od kojih se odazvalo čak 13, a da su se svi uzvanici odlično proveli govori i to što su na svojim društvenim mrežama podijelili 89 storija čija je ukupna vrijednost preko 300 000 kuna.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Kako izgleda internet bez pravila? Pitali smo Europsku komisiju i Gen Z kreatore!
U kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, udružili smo snage s popularnim kreatorima sadržaja i kroz realne scenarije prikazali koliko su važni EU aktovi koji čuvaju naša digitalna prava.
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.