“Dogodila se ljubav” uz lansiranje NIVEA Rose Micellair linije

Za klijenta Beiersdorf organizirali smo intimnu večeru za influencere na kojoj smo predstavili novu NIVEA Rose Micellair liniju.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Napravili smo iskorak u odnosnu na uobičajene evente koje organiziramo povodom promocije određene linije ili proizvoda, a ovaj put fokus je bio isključivo na influencerima.

Naš primarni cilj bio je predstaviti NIVEA Rose Micellair liniju te pružiti influencerima nezaboravno iskustvo. Naš sekundarni cilj bio je na osobnoj razini osnažiti suradnju između brend managerica i brend ambasadora s kojima surađujemo tijekom godine.

Za početak same kampanje, na Valentinovo influencerima smo poslali ružičaste ruže, uz posebno dizajniranu poruku u kojoj smo istaknuli koliko je važno, usprkos užurbanom rasporedu, pronaći vremena za sebe.

Odabranim influencerima smo pripremili i personalizirane poklone, trendi oglicu s inicijalom njihovog imene i karticu sa značenjem njihovog imena. Također, u poklon paketima influecenceri su dobili NIVEA Rose Micellair liniju kao i Labello Crayon u crvenoj nijansi.

Zagrebački restoran “Hustor Haus” uredili smo cvjetnim aranžmanima cvjećarne “Cvit Happens”, a u ponudi su bila tri slijeda jela koja je za njih na licu mjesta pripremao glavni chef restorana.
Posebno iznenađenje za influencere bio je i privatni koncert popularnog mladog pjevača Matije Cveka koji je oduševio sve prisutne.

Na event pozvali smo 14 influencera od kojih se odazvalo čak 13, a da su se svi uzvanici odlično proveli govori i to što su na svojim društvenim mrežama podijelili 89 storija čija je ukupna vrijednost preko 300 000 kuna.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Male pobjede za veliki učinak

Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.

Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.

Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z

Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.