“Dogodila se ljubav” uz lansiranje NIVEA Rose Micellair linije

Za klijenta Beiersdorf organizirali smo intimnu večeru za influencere na kojoj smo predstavili novu NIVEA Rose Micellair liniju.

Piše: Dialog Komunikacije

Napravili smo iskorak u odnosnu na uobičajene evente koje organiziramo povodom promocije određene linije ili proizvoda, a ovaj put fokus je bio isključivo na influencerima.

Naš primarni cilj bio je predstaviti NIVEA Rose Micellair liniju te pružiti influencerima nezaboravno iskustvo. Naš sekundarni cilj bio je na osobnoj razini osnažiti suradnju između brend managerica i brend ambasadora s kojima surađujemo tijekom godine.

Za početak same kampanje, na Valentinovo influencerima smo poslali ružičaste ruže, uz posebno dizajniranu poruku u kojoj smo istaknuli koliko je važno, usprkos užurbanom rasporedu, pronaći vremena za sebe.

Odabranim influencerima smo pripremili i personalizirane poklone, trendi oglicu s inicijalom njihovog imene i karticu sa značenjem njihovog imena. Također, u poklon paketima influecenceri su dobili NIVEA Rose Micellair liniju kao i Labello Crayon u crvenoj nijansi.

Zagrebački restoran “Hustor Haus” uredili smo cvjetnim aranžmanima cvjećarne “Cvit Happens”, a u ponudi su bila tri slijeda jela koja je za njih na licu mjesta pripremao glavni chef restorana.
Posebno iznenađenje za influencere bio je i privatni koncert popularnog mladog pjevača Matije Cveka koji je oduševio sve prisutne.

Na event pozvali smo 14 influencera od kojih se odazvalo čak 13, a da su se svi uzvanici odlično proveli govori i to što su na svojim društvenim mrežama podijelili 89 storija čija je ukupna vrijednost preko 300 000 kuna.

Izdvojeno

biraj zeleno

Birali smo zeleno

Edukativna kampanja koja nas je podsjetila na važnost očuvanja okoliša i održivog načina života.

Za ABOUT YOU kampanju angažirali smo čak 46 influencera

Najbrže rastuća Europska modna online trgovina ABOUT YOU svoje internacionalno poslovanje odlučila je u 2020. godini proširiti i na hrvatsko tržište.

Pričajmo o peglanju

Ideja je bila potaknuti javnost da pričaju o najomraženijem kućanskom poslu – PEGLANJU.