Edukativna kampanja HUHIV-a nosila je poruku da je spolno zdravlje stvar svakog pojedinca!
Pogledaj galeriju
—
4 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije
Obzirom da brojne studije i dalje pokazuju kako se uz riječ “seks” i dalje vežu riječi poput “bolest” i “neželjena trudnoća”, i prošle godine provedena je zabavno edukativna kampanja Hrvatske udruge za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa, u sklopu koje je obilježen zadnji, 15. Pozitivan koncert te Svjetski dan AIDS-a. Kampanjom koja je trajala od 4. studenog do 10. prosinca 2019. nastojalo se educirati i navesti mlade u dobi od 13 do 24 godine na odgovorno ponašanje i razmišljanje o zaštiti spolnog zdravlja, prevenciji spolnih bolesti i zaštiti neplanirane trudnoće. Nazivom Moja stvar mladima se željelo poručiti da je spolno zdravlje stvar svakog pojedinca te da je spolno odgovorno ponašanje briga i odgovornost svakog od nas.
U kampanji su definirane dvije ciljane skupine: primarna koju su činili mladi, pripadnici generacije “Z” te sekundarna, njihovi roditelji. Svrha kampanje bila je osvijestiti mladima kako je HUHIV savjetovalište pouzdano mjesto za informiranje o temi spolnog zdravlja, no da se mogu informirati i putem online platformi- mobilne aplikacije “Spolno zdravlje” i HUHIV web stranice, a jedino što je zaista važno jest briga i edukacija o spolnom zdravlju, jer ono jest svačija stvar. Kako bi glavna poruka bila učinkovita i došla do mladih, korišteni su njima bliski kanali komunikacije, stoga se komunikacija odvijala na HUHIV društvenim mrežama, prvenstveno Instagramu, dok je komunikacija prema roditeljima građena putem tradicionalnih PR aktivnosti. Također, kako bi se direktno dospjelo do mladih, kao ovogodišnji ambasadori, angažirani su influenceri popularni među generacijom “Z”- Youtuberica Nika Ilčić i Ivan Hilje, glazbenik popularniji pod imenom Hiljson Mandela iz popularnog trap sastava KUKU$.
Kampanja Moja stvar podijeljena je u četiri faze, a svaka faza je uključivala nekoliko aktivnosti; prvu fazu obilježila je press konferencija i objava za medije povodom zadnjeg Pozitivnog koncerta, čiji suorganizator je HUHIV kao i obilježavanje 20 godina udruge. Druga faza kampanje uključivala je aktivaciju HUHIV Instagram uz relevantan sadržaj i unboxing, u sklopu kojeg su na adrese medija i 15 influencera, poslana kreativna pakiranja u kojima su se uz, promotivne materijale i pismo o kampanji, nalazile gaće Moja stvar- glavni rekvizit kampanje, rađen u suradnji s modnom dizajnericom Mateom Bručić. Treću fazu obilježilo je edukativno druženje u HUHIV šatoru te Svjetski dan AIDS-a, a Nika i Ivan su na svojim Instagram i YouTube profilima objavljivali sadržaj vezan za aktivnosti HUHIV-a te poticali svoje mlađe pratitelje da se informiraju i brinu o svojoj stvari- spolnom zdravlju putem HUHIV platformi. Kampanja je završila prvim Instagram live panelom o važnosti odgovornog spolnog ponašanja pod vodstvom Ide Prester, a uz Niku i Ivana, kao pripadnike mlađe generacije, u panelu su kao predstavnice struke, sudjelovale glasnogovornica HUHIV-a i psihologinja Maja Erceg Tušek te predstavnica HZJZ-a, dr. med. Tatjana Nemeth- Blažić. Nika i Ivan panel su promovirali i najavili putem svojih Instagram profila i tako potaknuli mlađu publiku da prati, postavlja pitanja i informira se o temi spolnog zdravlja. Po završetku kampanje, poslana je objava za medije, a agencija je izradila izvještaj o rezultatima kampanje.
Konačni rezultati kampanje Moja stvar su sljedeći: ostvareno je 73 PR objava, broj pratitelja na HUHIV Instagramu narastao je za 193 (53,3%), a postignut je i reach od 28,067. U kampanju se uključilo ukupno 14 influencera koji su generirali 79 Instagram objava te time postigli ukupan influencer reach na Instagramu od 333, 016. Ostvareno je 55, 388 posjeta web stranici huhiv.hr, 1, 054 puta preuzeta je mobilna aplikacija, a obavljeno je 319 telefonskih i online savjetovanja te 213 individualnih, u HUHIV savjetovalištu. Od 162 provedena testiranja na spolne bolesti, otkriveno je 9 novih infekcija.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.
Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z
Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.