Kako dobrom pričom stvoriti međunarodni hype

Angažman globalno poznate osobe nije bio jedini element uspjeha – jednako važna bila je i ekskluzivna ponuda dostupna samo tijekom 72 sata

2 min za čitanje
Piše: Sara Huljak

Modna internet trgovina ABOUT YOU u srpnju je predstavila svoju prvu suradnju s Kendall Jenner, jednom od najvećih i najpoznatijih globalnih zvijezda i ujedno modnom ikonom čiji stil inspirira milijune potrošača, a na Instagramu je prati 175 milijuna ljudi. Linija “Kendell za ABOUT YOU” bila je dostupna tijekom samo 72 sata, istovremeno u sve 23 ABOUT YOU trgovine, pa tako i u Hrvatskoj.

Jedinstveni iskorak u svijetu mode

Najbrže rastuća europska modna online trgovina svoje je internacionalno poslovanje odlučila u 2020. godini proširiti i na hrvatsko tržište, čije smo lansiranje uspješno proveli kroz suradnju s utjecajnim osobama i medijima te dosegnuli milijunski broj potencijalnih kupaca.

Godinu dana nakon, naš je zadatak bio kroz odnose s medijima plasirati vijest o liniji “Kendall za ABOUT YOU”. Linija je sadržavala ukupno 11 artikala u različitim bojama, koji su se sastojali od Kendallinih omiljenih svakodnevnih komada koji odražavaju njezin osobni stil. Svaki pojedinačni artikl bio je numeriran, te je sadržavao posebni kod koji označava Kendallin rođendan: 11/03.

Ovakav tip suradnje s jednom od najpoznatijih zvijezda na svijetu i ekskluzivna dostupnost linije ograničena na 72 sata bila je apsolutna premijera za jednu modnu online trgovinu.

Prema riječima direktora sadržaja kompanije ABOUT YOU, Julieana Jansena, cilj ove kampanje bio je stvoriti hype i učiniti jedinstveni Kendall stil dostupnim svim ABOUT YOU kupcima. Objave influencera i priopćenje za javnost pušteni su u javnost na isti dan, 25. srpnja, u sve 23 države u kojima je dostupna ABOUT YOU online trgovina, a u Hrvatskoj su ostvarene medijske objave s potencijalnim dosegom od 1.690.000.

 

Izdvojeno

Ljetni piknik u boho stilu

Predstavili smo nove NIVEA Sun proizvode u velikoj kampanji i na intimnom druženju u vrtu Akademije likovnih umjetnosti

“Hepatitis ne može čekati!”

Kako smo za Udrugu HUHIV realizirali još jednu edukativnu kampanju koja je naglasila potrebu za ubrzanjem napora za eliminaciju hepatitisa

Kako dobrom pričom stvoriti međunarodni hype

Angažman globalno poznate osobe nije bio jedini element uspjeha - jednako važna bila je i ekskluzivna ponuda dostupna samo tijekom 72 sata