
More than a dinner with NIVEA
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Edukativna kampanja #VolimZdravlje okupila 12 osoba iz javnog života
Svjetski dan AIDS-a na inicijativu Svjetske zdravstvene organizacije svake godine diljem svijeta i u Hrvatskoj obilježava se 1. prosinca, pa je tako i u 2021. Hrvatska udruga za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa (HUHIV) pokrenula kampanju #VolimZdravlje s ciljem podizanja svijesti javnosti, a posebno mladih, o važnosti prevencije spolno prenosivih bolesti te očuvanja spolnog i reproduktivnog zdravlja. Osim podizanja svijesti ciljevi kampanje bili su edukacija o zdravlju, izgradnja svijesti o djelovanju udruge HUHIV i platformi Volim Zdravlje, povećanje broja pratitelja na društvenim mrežama Volim zdravlje te povećanje broja posjetitelja u HUHIV centru za testiranje.
U kampanji smo definirali dvije ciljne skupine kojima se obraćamo: primarnu koju čine pripadnici generacije Z (18-24 godine) te sekundarnu, njihove roditelje.
Kako bismo ostvarili postavljene ciljeve i došli do što većeg dosega, u kampanju smo uključili 12 osoba iz javnog života. Uzimajući u obzir ciljnu skupinu, odlučili smo se primarno za digitalne kanale i uključili osobe koje imaju utjecaj na njih – Slavka Sobina, Idu Prester, Zembu Latifu, Marka Bucića, Marka Vuletića, Niku Turković, Niku Ilčić, Mirnu Škrgatić, Lanu Biželj, Mateju Sučević, Debelu Barbaru i Karlu Zelić.
Kreirali smo posebne vizuale kako bi influenceri ukazali svojim pratiteljima i široj javnosti na važnost rada udruge te očuvanja spolnog i reproduktivnog zdravlja. Vizuali su se koristili na društvenim mrežama influencera, kao i za izradu kalendara čiji prihod od prodaje je namijenjen radu udruge, te se i dalje koriste na društvenim mrežama, kako vlastitim tako i influencera. Prodaju kalendara podržava knjižarski lanac Hoću knjigu putem čije se online trgovine kalendar može kupiti.
REALIZACIJA KAMPANJE VOLIM ZDRAVLJE
Kampanja se provodila kroz nekoliko faza, a započeta je 15. studenog. U prvoj fazi smo organizirali photoshooting s osobama koje su bile uključene u kampanju. Napravljene su fotografije za kalendar i društvene mreže koje su se koristile kroz sljedeće faze kampanje.
U drugoj fazi smo predstavili kampanju javnosti kroz tradicionalne medije i društvene mreže influencera. Poslali smo priopćenje za javnost na relevantne medije te smo kao dodatnu aktivnost poslali i PR paket na odabrane predstavnike medija koji se sastojao od informativnih i promotivnih materijala udruge HUHIV te Brutalke, prve sveobuhvatne enciklopedije o spolnom zdravlju. Influenceri koji su se uključili u kampanju su u periodu od 20. studenog do 1. prosinca objavljivali fotografije s photoshootinga na svojim društvenim mrežama pozivajući pratitelje na odgovornost, ali isto tako i podijelili važne informacije o udruzi HUHIV i mogućnosti kupnje kalendara Volim Zdravlje.
Treću fazu je obilježila promocija kalendara: uoči Svjetskog dana AIDS-a, influenceri su putem svojih profila pozvali svoje pratitelje da putem knjižarskog lanca Hoću knjigu kupe kalendar, čija će uložena sredstva od prodaje biti usmjerena u aktivnosti i rad udruge HUHIV u 2022. godini.
REZULTATI
Kroz tradicionalne kanale ostvareno je 36 objava, čiji je ukupan potencijalni doseg 1,7 milijuna.
Putem društvenih mreža postignuto je 85 objava kroz profile influencera koji su bili uključeni u kampanju, kroz profile drugih influencera koji su podržali njihov angažman te kroz vlastite kanale udruge HUHIV.
Obzirom na veliki doseg influencera koji su se uključili u kampanju, kroz njihove društvene mreže tijekom prva četiri tjedna trajanja kampanje ostvaren je potencijalni doseg od 465,682.
Također, ostvarili smo cilj povećanja broja pratitelja na IG profilu @volimzdravlje od čak 70% u odnosu na razdoblje početka kampanje.
Mobilne aplikacije Spolno zdravlje i Sve o hepatitisu preuzete su ukupno 234 puta i imale su 1.269 posjeta.
U sklopu pružanja usluga savjetovanja i podrške u zaštiti spolnog zdravlja, putem online kanala udruge HUHIV pruženo je 116 savjetovanja, putem telefona 225, a uživo 22. U sklopu savjetovališta za psihosocijalnu podršku pružena su ukupno 363 savjetovanja.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.