Kako izgleda kad influenceri promoviraju zdravlje

Edukativna kampanja #VolimZdravlje okupila 12 osoba iz javnog života

4 min za čitanje
Piše: Sara Huljak

Svjetski dan AIDS-a na inicijativu Svjetske zdravstvene organizacije svake godine diljem svijeta i u Hrvatskoj obilježava se 1. prosinca, pa je tako i u 2021. Hrvatska udruga za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa (HUHIV) pokrenula kampanju #VolimZdravlje s ciljem podizanja svijesti javnosti, a posebno mladih, o važnosti prevencije spolno prenosivih bolesti te očuvanja spolnog i reproduktivnog zdravlja. Osim podizanja svijesti ciljevi kampanje bili su edukacija o zdravlju, izgradnja svijesti o djelovanju udruge HUHIV i platformi Volim Zdravlje, povećanje broja pratitelja na društvenim mrežama Volim zdravlje te povećanje broja posjetitelja u HUHIV centru za testiranje.

U kampanji smo definirali dvije ciljne skupine kojima se obraćamo: primarnu koju čine pripadnici generacije Z (18-24 godine) te sekundarnu, njihove roditelje.

Kako bismo ostvarili postavljene ciljeve i došli do što većeg dosega, u kampanju smo uključili 12 osoba iz javnog života. Uzimajući u obzir ciljnu skupinu, odlučili smo se primarno za digitalne kanale i uključili osobe koje imaju utjecaj na njih – Slavka Sobina, Idu Prester, Zembu Latifu, Marka Bucića, Marka Vuletića, Niku Turković, Niku Ilčić, Mirnu Škrgatić, Lanu Biželj, Mateju Sučević, Debelu Barbaru i Karlu Zelić.

Kreirali smo posebne vizuale kako bi influenceri ukazali svojim pratiteljima i široj javnosti na važnost rada udruge te očuvanja spolnog i reproduktivnog zdravlja. Vizuali su se koristili na društvenim mrežama influencera, kao i za izradu kalendara čiji prihod od prodaje je namijenjen radu udruge, te se i dalje koriste na društvenim mrežama, kako vlastitim tako i influencera. Prodaju kalendara podržava knjižarski lanac Hoću knjigu putem čije se online trgovine kalendar može kupiti.

REALIZACIJA KAMPANJE VOLIM ZDRAVLJE

Kampanja se provodila kroz nekoliko faza, a započeta je 15. studenog. U prvoj fazi smo organizirali photoshooting s osobama koje su bile uključene u kampanju. Napravljene su fotografije za kalendar i društvene mreže koje su se koristile kroz sljedeće faze kampanje.

U drugoj fazi smo predstavili kampanju javnosti kroz tradicionalne medije i društvene mreže influencera. Poslali smo priopćenje za javnost na relevantne medije te smo kao dodatnu aktivnost poslali i PR paket na odabrane predstavnike medija koji se sastojao od informativnih i promotivnih materijala udruge HUHIV te Brutalke, prve sveobuhvatne enciklopedije o spolnom zdravlju. Influenceri koji su se uključili u kampanju su u periodu od 20. studenog do 1. prosinca objavljivali fotografije s photoshootinga na svojim društvenim mrežama pozivajući pratitelje na odgovornost, ali isto tako i podijelili važne informacije o udruzi HUHIV i mogućnosti kupnje kalendara Volim Zdravlje.

Treću fazu je obilježila promocija kalendara: uoči Svjetskog dana AIDS-a, influenceri su putem svojih profila pozvali svoje pratitelje da putem knjižarskog lanca Hoću knjigu kupe kalendar, čija će uložena sredstva od prodaje biti usmjerena u aktivnosti i rad udruge HUHIV u 2022. godini.

REZULTATI

Kroz tradicionalne kanale ostvareno je 36 objava, čiji je ukupan potencijalni doseg 1,7 milijuna.

Putem društvenih mreža postignuto je 85 objava kroz profile influencera koji su bili uključeni u kampanju, kroz profile drugih influencera koji su podržali njihov angažman te kroz vlastite kanale udruge HUHIV.

Obzirom na veliki doseg influencera koji su se uključili u kampanju, kroz njihove društvene mreže tijekom prva četiri tjedna trajanja kampanje ostvaren je potencijalni doseg od 465,682.

Također, ostvarili smo cilj povećanja broja pratitelja na IG profilu @volimzdravlje od čak 70% u odnosu na razdoblje početka kampanje.
Mobilne aplikacije Spolno zdravlje i Sve o hepatitisu preuzete su ukupno 234 puta i imale su 1.269 posjeta.

U sklopu pružanja usluga savjetovanja i podrške u zaštiti spolnog zdravlja, putem online kanala udruge HUHIV pruženo je 116 savjetovanja, putem telefona 225, a uživo 22. U sklopu savjetovališta za psihosocijalnu podršku pružena su ukupno 363 savjetovanja.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.

Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z

Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.

Regionalnom kampanjom podsjetili smo na važnost prihvaćanja vlastitog tijela

Medijima i influencerima ujedno smo predstavili novu NIVEA Luminous630® liniju za njegu tijela.