Kako izgleda kad influenceri promoviraju zdravlje

Edukativna kampanja #VolimZdravlje okupila 12 osoba iz javnog života

3 min za čitanje
Piše: Sara Huljak

Svjetski dan AIDS-a na inicijativu Svjetske zdravstvene organizacije svake godine diljem svijeta i u Hrvatskoj obilježava se 1. prosinca, pa je tako i ove godine Hrvatska udruga za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa (HUHIV) pokrenula kampanju #VolimZdravlje s ciljem podizanja svijesti javnosti, a posebno mladih, o važnosti prevencije spolno prenosivih bolesti te očuvanja spolnog i reproduktivnog zdravlja. Osim podizanja svijesti ciljevi kampanje su edukacija o zdravlju, izgradnja svijesti o djelovanju udruge HUHIV i platformi Volim Zdravlje, povećanje broja pratitelja na društvenim stranicama Volim zdravlje te povećanja broja posjetitelja u centru za testiranje.

U kampanji smo definirali dvije ciljne skupine kojima se obraćamo: primarnu koju čine pripadnici generacije Z (18-24 godine) te sekundarnu, njihove roditelje.

Kako bismo ostvarili postavljene ciljeve i došli do što većeg dosega, u kampanju smo uključili 12 osoba iz javnog života. Uzimajući u obzir ciljnu skupinu, odlučili smo se primarno za digitalne kanale i uključili osobe koje imaju utjecaj na njih – Slavka Sobina, Idu Prester, Zembu Latifu, Marka Bucića, Marka Vuletića, Niku Turković, Niku Ilčić, Mirnu Škrgatić, Lanu Biželj, Mateju Sučević, Debelu Barbaru i Karlu Zelić. Kreirali smo posebne vizuale kako bi influenceri ukazali svojim pratiteljima i ostaloj javnosti o važnosti rada udruge te očuvanju spolnog i reproduktivnog zdravlja. Vizuali su se koristili na mrežama influencera, za izradu humanitarnog kalendara te se i dalje koriste na društvenim mrežama kako vlastitim tako i influencera i za sve dodatne PR aktivnosti. Prodaju humanitarnog kalendara podržava knjižarski lanac Hoću knjigu putem čije se online trgovine može kupiti kalendar i na taj se  način prikupljaju sredstva za rad i aktivnosti udruge.

 REALIZACIJA KAMPANJE VOLIM ZDRAVLJE

Kampanja se provodila kroz nekoliko faza, započeli smo 15. studenog te je još u tijeku. U prvoj fazi smo organizirali photoshooting s osobama koje su bile uključene u kampanju. Napravljene su fotografije za kalendar i društvene mreže koje su se koristile kroz sljedeće faze kampanje.

U drugoj fazi smo predstavili kampanju javnosti kroz tradicionalne medije i društvene mreže influencera. Poslali smo priopćenje na relevantne medije te kao dodatnu aktivnost poslali smo PR paket na odabrane predstavnike medija koji se sastojao od informativnih i promotivnih materijala udruge HUHIV te Brutalke, prve sveobuhvatne enciklopedije o spolnom zdravlju. Influenceri koji su se uključili u kampanju su u periodu od 20. studenog do 01. prosinca objavljivali fotografije s photoshootinga na svojim društvenim mrežama pozivajući pratitelje na odgovornost, ali isto tako i podijelili važne informacije o udruzi HUHIV i mogućnosti kupnje humanitarnog kalendara.

Treća faza je i dalje aktivna, a obilježila ju je promocija humanitarnog kalendara Volim Zdravlje. Uoči Svjetskog dana AIDS-a, influenceri su putem svojih profila pozvali svoje pratitelje da putem knjižarskog lanca Hoću knjigu kupe kalendar te promocija i dalje traje.

REZULTATI

Kroz tradicionalne kanale ostvareno je 36 objava čiji je ukupan potencijalni doseg preko 1 milijun (1.700,000).

Putem društvenih mreža objavljeno je 85 objava – kroz profile influencera koji su bili uključeni u kampanju, drugih influencera koji su podržali njihov angažman te vlastitih medija udruge HUHIV.

Obzirom na veliki utjecaj 12 influencera koji su se uključili u kampanju, kroz njihove društvene mreže ostvaren je potencijalni doseg od 465,682 te će dodatno rasti.

Također, ostvarili smo cilj povećanja broja pratitelja na IG profilu @volimzdravlje te se broj pratitelja povećao za 217 od početka kampanje.

Izdvojeno

Blagdanski ugođaj na Instagramu i TikToku

Kako smo putem influencera promovirali prigodne božićne NIVEA pakete

Kako izgleda kad influenceri promoviraju zdravlje

Edukativna kampanja #VolimZdravlje okupila 12 osoba iz javnog života

Ljetni piknik u boho stilu

Predstavili smo nove NIVEA Sun proizvode u velikoj kampanji i na intimnom druženju u vrtu Akademije likovnih umjetnosti