Ljetni piknik u boho stilu

Predstavili smo nove NIVEA Sun proizvode u velikoj kampanji i na intimnom druženju u vrtu Akademije likovnih umjetnosti

2 min za čitanje
Piše: Nina Marković

Ovog ljeta NIVEA je predstavila novu, poboljšanu formulu NIVEA SUN Protect&Moisture vodootpornih proizvoda koji zahvaljujući koži srodnom hidraminu pružaju dugotrajnu i intenzivnu hidrataciju tijekom 48 sati. Druga inovacija bile su NIVEA SUN Mineral kreme za lice sa 100 % mineralnim UV filterima posebno razvijenim za osjetljivu kožu koje nude pouzdanu zaštitu od sunca prilagođenu potrebama lica.

Posebno dizajnirano iskustvo

Zadatak agencije bio je provesti kampanju koja će komunicirati ključne prednosti proizvoda i predstaviti je javnosti pomoću PR alata, društvenih mreža i influencera kako bi privukla pozornost potrošača. Pomoću kreativnog paketa prenijeli smo predstavnicima medija prednosti NIVEA SUN Protect & Moisture and Mineral linije.

Budući da je prošla još jedna godina u kojoj se nismo uspjeli intenzivno družiti s influencerima, htjeli smo kreirati posebno iskustvo u kojem će manji broj uzvanika imati priliku opustiti se i uživati ​​i pritom upoznati nove NIVEA SUN proizvode. Kako bismo naglasili važnost njege kože i zaštite od sunca, bilo da smo u gradu ili na moru, organizirali smo ekskluzivni NIVEA SUN ljetni piknik samo za influencere.

Boho stilom do organskih objava

U prirodnom ambijentu u prekrasnom vrtu Akademije likovnih umjetnosti stvorili smo ugodnu atmosferu za ljetni piknik u boho stilu. Zahvaljujući pažljivo isplaniranom programu događaja influencerei su imali priliku uživati ​​u atmosferi koju smo stvorili samo za njih i upoznati nove NIVEA SUN proizvode, a oni su to iskustvo prenijeli svojim followerima putem društvenih mreža. Ležerna atmosfera i dekoracije privukli su pozornost uzvanika i rezultirali velikim brojem spontanih objava na društvenim mrežama.

Tijekom kampanje na društvenim mrežama objavljena je 81 organska objava vrijedna preko 46.000 eura, te 35 medijskih objava s potencijalnim dosegom od gotovo jednog milijuna.

Izdvojeno

Ljetni piknik u boho stilu

Predstavili smo nove NIVEA Sun proizvode u velikoj kampanji i na intimnom druženju u vrtu Akademije likovnih umjetnosti

“Hepatitis ne može čekati!”

Kako smo za Udrugu HUHIV realizirali još jednu edukativnu kampanju koja je naglasila potrebu za ubrzanjem napora za eliminaciju hepatitisa

Kako dobrom pričom stvoriti međunarodni hype

Angažman globalno poznate osobe nije bio jedini element uspjeha - jednako važna bila je i ekskluzivna ponuda dostupna samo tijekom 72 sata