Magično lansiranje novih proizvoda

Iako MAGGI brend do sada nije imao suradnje s influencerima, njihov odaziv je bio odličan.

2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Nestlé je predstavio nove proizvode u kulinarskom asortimanu brenda MAGGI i još jednom pokazao kako je s razlogom najveća svjetska prehrambena kompanija. U vrijeme kada briga o zdravlju i pravilnoj prehrani zauzimaju visoko mjesto na listi svakodnevnih prioriteta, Nestlé je spremno odgovorio na nove trendove s proizvodima koji sadrže prirodne sastojke – Magijom okusa, dodatkom jelima s povrćem, te BIO organskim kockama za kuhanje koji unose nove mirise i okuse u omiljena jela.

Kampanja je u Hrvatskoj lansirana kroz priopćenje za javnost, plasmane intervua, advertoriale i slanje kreativnih pakiranja predstavnicima medija i influencerima. Kreativno pakiranje je uključivalo košaru sa svježim povrćem iz odabranog OPG-a, Magiju okusa, BIO organske kocke za kuhanje i recept kako iskoristiti dobivene proizvode. Svaki predstavnik medija i svaki influencer ujedno je dobio i personalizirano pismo, te poziv da pripremi jelo prema predloženom receptu i objavi ga na svom Instagram profilu.

Glavni ciljevi kampanje bili su prezentirati proširenu ponudu MAGGI proizvoda s prirodnim sastojcima te istaknuti Nestlé kao najveću svjetsku prehrambenu kompaniju koja uspješno prati globalne trendove i pretvara ih u proizvode koji odgovaraju željama i potrebama potrošača.

Zadatak nam je bio osmisliti kojim komunikacijskim alatima ćemo se koristiti pri obraćanju se potrošačima, kako bi pridobili njihovu pažnju i potaknuli engagement. Ciljna skupina je, obzirom na portfelj proizvoda, obuhvaćala i mlade i starije osobe, s naglaskom na obitelji, domaćice i ljubitelje kuhanja.

Iako MAGGI brend do sada nije imao suradnje s influencerima, njihov odaziv je bio odličan. Kreativna pakiranja su poslana na 22 influencera, od čega je njih 18 objavilo ukupno 39 objava s potencijalnim dosegom od 436.000. Plasman priopćenja za javnost postigao je ukupno 18 objava s dosegom od 842.896.

 

Piše: Sara Huljak

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.

Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z

Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.

Regionalnom kampanjom podsjetili smo na važnost prihvaćanja vlastitog tijela

Medijima i influencerima ujedno smo predstavili novu NIVEA Luminous630® liniju za njegu tijela.