Iako MAGGI brend do sada nije imao suradnje s influencerima, njihov odaziv je bio odličan.
Pogledaj galeriju
—
2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar
Nestlé je predstavio nove proizvode u kulinarskom asortimanu brenda MAGGI i još jednom pokazao kako je s razlogom najveća svjetska prehrambena kompanija. U vrijeme kada briga o zdravlju i pravilnoj prehrani zauzimaju visoko mjesto na listi svakodnevnih prioriteta, Nestlé je spremno odgovorio na nove trendove s proizvodima koji sadrže prirodne sastojke – Magijom okusa, dodatkom jelima s povrćem, te BIO organskim kockama za kuhanje koji unose nove mirise i okuse u omiljena jela.
Kampanja je u Hrvatskoj lansirana kroz priopćenje za javnost, plasmane intervua, advertoriale i slanje kreativnih pakiranja predstavnicima medija i influencerima. Kreativno pakiranje je uključivalo košaru sa svježim povrćem iz odabranog OPG-a, Magiju okusa, BIO organske kocke za kuhanje i recept kako iskoristiti dobivene proizvode. Svaki predstavnik medija i svaki influencer ujedno je dobio i personalizirano pismo, te poziv da pripremi jelo prema predloženom receptu i objavi ga na svom Instagram profilu.
Glavni ciljevi kampanje bili su prezentirati proširenu ponudu MAGGI proizvoda s prirodnim sastojcima te istaknuti Nestlé kao najveću svjetsku prehrambenu kompaniju koja uspješno prati globalne trendove i pretvara ih u proizvode koji odgovaraju željama i potrebama potrošača.
Zadatak nam je bio osmisliti kojim komunikacijskim alatima ćemo se koristiti pri obraćanju se potrošačima, kako bi pridobili njihovu pažnju i potaknuli engagement. Ciljna skupina je, obzirom na portfelj proizvoda, obuhvaćala i mlade i starije osobe, s naglaskom na obitelji, domaćice i ljubitelje kuhanja.
Iako MAGGI brend do sada nije imao suradnje s influencerima, njihov odaziv je bio odličan. Kreativna pakiranja su poslana na 22 influencera, od čega je njih 18 objavilo ukupno 39 objava s potencijalnim dosegom od 436.000. Plasman priopćenja za javnost postigao je ukupno 18 objava s dosegom od 842.896.
Piše: Sara Huljak
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.
Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z
Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.