Magično lansiranje novih proizvoda

Iako MAGGI brend do sada nije imao suradnje s influencerima, njihov odaziv je bio odličan.

2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Nestlé je predstavio nove proizvode u kulinarskom asortimanu brenda MAGGI i još jednom pokazao kako je s razlogom najveća svjetska prehrambena kompanija. U vrijeme kada briga o zdravlju i pravilnoj prehrani zauzimaju visoko mjesto na listi svakodnevnih prioriteta, Nestlé je spremno odgovorio na nove trendove s proizvodima koji sadrže prirodne sastojke – Magijom okusa, dodatkom jelima s povrćem, te BIO organskim kockama za kuhanje koji unose nove mirise i okuse u omiljena jela.

Kampanja je u Hrvatskoj lansirana kroz priopćenje za javnost, plasmane intervua, advertoriale i slanje kreativnih pakiranja predstavnicima medija i influencerima. Kreativno pakiranje je uključivalo košaru sa svježim povrćem iz odabranog OPG-a, Magiju okusa, BIO organske kocke za kuhanje i recept kako iskoristiti dobivene proizvode. Svaki predstavnik medija i svaki influencer ujedno je dobio i personalizirano pismo, te poziv da pripremi jelo prema predloženom receptu i objavi ga na svom Instagram profilu.

Glavni ciljevi kampanje bili su prezentirati proširenu ponudu MAGGI proizvoda s prirodnim sastojcima te istaknuti Nestlé kao najveću svjetsku prehrambenu kompaniju koja uspješno prati globalne trendove i pretvara ih u proizvode koji odgovaraju željama i potrebama potrošača.

Zadatak nam je bio osmisliti kojim komunikacijskim alatima ćemo se koristiti pri obraćanju se potrošačima, kako bi pridobili njihovu pažnju i potaknuli engagement. Ciljna skupina je, obzirom na portfelj proizvoda, obuhvaćala i mlade i starije osobe, s naglaskom na obitelji, domaćice i ljubitelje kuhanja.

Iako MAGGI brend do sada nije imao suradnje s influencerima, njihov odaziv je bio odličan. Kreativna pakiranja su poslana na 22 influencera, od čega je njih 18 objavilo ukupno 39 objava s potencijalnim dosegom od 436.000. Plasman priopćenja za javnost postigao je ukupno 18 objava s dosegom od 842.896.

 

Piše: Sara Huljak

Izdvojeno

Video inspiracija za prekrasnu kožu i maksimalno samopouzdanje

Mlade poduzetnice u NIVEA kampanji pokazale što ih pokreće i kako su uspjele u svijetu poduzetništva.

Savez za zdraviju budućnost

Nestlé for Healthier Kids jedan je od najznačajnijih projekata usmjerenih na doprinos zdravijoj budućnosti djece, koji se na globalnoj razini provodi kroz niz programa koji promiču zdraviji način život

Kampanja koja je vratila energiju

U kampanji za lansiranje linije NIVEA Q10 ENERGY proizvoda koristili smo različite PR alate, event management, influencer marketing i digitalne alate.