
More than a dinner with NIVEA
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Iako MAGGI brend do sada nije imao suradnje s influencerima, njihov odaziv je bio odličan.
Nestlé je predstavio nove proizvode u kulinarskom asortimanu brenda MAGGI i još jednom pokazao kako je s razlogom najveća svjetska prehrambena kompanija. U vrijeme kada briga o zdravlju i pravilnoj prehrani zauzimaju visoko mjesto na listi svakodnevnih prioriteta, Nestlé je spremno odgovorio na nove trendove s proizvodima koji sadrže prirodne sastojke – Magijom okusa, dodatkom jelima s povrćem, te BIO organskim kockama za kuhanje koji unose nove mirise i okuse u omiljena jela.
Kampanja je u Hrvatskoj lansirana kroz priopćenje za javnost, plasmane intervua, advertoriale i slanje kreativnih pakiranja predstavnicima medija i influencerima. Kreativno pakiranje je uključivalo košaru sa svježim povrćem iz odabranog OPG-a, Magiju okusa, BIO organske kocke za kuhanje i recept kako iskoristiti dobivene proizvode. Svaki predstavnik medija i svaki influencer ujedno je dobio i personalizirano pismo, te poziv da pripremi jelo prema predloženom receptu i objavi ga na svom Instagram profilu.
Glavni ciljevi kampanje bili su prezentirati proširenu ponudu MAGGI proizvoda s prirodnim sastojcima te istaknuti Nestlé kao najveću svjetsku prehrambenu kompaniju koja uspješno prati globalne trendove i pretvara ih u proizvode koji odgovaraju željama i potrebama potrošača.
Zadatak nam je bio osmisliti kojim komunikacijskim alatima ćemo se koristiti pri obraćanju se potrošačima, kako bi pridobili njihovu pažnju i potaknuli engagement. Ciljna skupina je, obzirom na portfelj proizvoda, obuhvaćala i mlade i starije osobe, s naglaskom na obitelji, domaćice i ljubitelje kuhanja.
Iako MAGGI brend do sada nije imao suradnje s influencerima, njihov odaziv je bio odličan. Kreativna pakiranja su poslana na 22 influencera, od čega je njih 18 objavilo ukupno 39 objava s potencijalnim dosegom od 436.000. Plasman priopćenja za javnost postigao je ukupno 18 objava s dosegom od 842.896.
Piše: Sara Huljak
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.