Cilj kampanje bio je jačanje komunikacije brenda i njenog imidža, te povećanje frekvencije ispijanja nove NESCAFÉ Gold kave.
—
3 min za čitanje
Piše:
Dialog Komunikacije
Novi NESCAFÉ Gold mješavina je instant kave dobivene od najfinijih zrna Arabice, a koja od sada ima i dodatak prženih zrna kave, mljevenih 10 puta finije kako bi potpuno oslobodili arome iz zrna. Osim unaprijeđene recepture i novog pakiranja, promijenjena je i komunikacija.
Zadatak agencije bio je osmisliti i provesti kampanju kojom ćemo predstaviti novi okus NESCAFÉ Gold kave ključnim ciljnim skupinama (medijima i lifestyle blogeri) koristeći sve raspoložive PR alate i komunikacijske kanale (digitalni kanali, društvene mreže, influencer marketing, event).
Kava je danas dio svakodnevnice, a izraz ,,Idemo na kavu” postao je sinonim za druženje. Znanstveno je dokazano kako nas dobri međuljudski odnosi održavaju zdravijima i sretnijima. Prema nekim podacima, za vrijeme života osoba u prosjeku dođe u susret s 80.000 ljudi, a samo s njih 190 održi neku vrstu komunikacije. Shodno tome, okosnica naše ideje bila je da u fokus priče stavimo emocije i izgubljene veze, ali i odnose koji su pali u zaborav. Suradnjom s novinarima i influencerima htjeli smo stvoriti emocionalni moment, a uz dojmljive fotografije i toplu priču interesantan sadržaj za društvene mreže.
Kampanja je bila podijeljena u tri faze i uključivala je suradnju s Ivom Bele, trenericom i mentoricom Načela uspjeha. Prva, teaser faza, odnosila se na istraživanje na temu međuljudskih odnosa koju smo proveli na NESCAFÉ Facebook stranici, među novinarima i blogerima, te putem newslettera među zaposlenicima NESCAFÉ kompanije u Hrvatskoj. U samo dva dana anketna pitanja iz istraživanja ispunilo je 100 osoba i time smo došli do relevantnih podataka koji su nam poslužili kako podloga za nastavak kampanje.
U drugoj fazi organizirali smo coffee break “Za trenutke koji vrijede” na koji smo pozvali 10 ključnih lifestyle novinara i 5 lifestyle blogera. Svaki pozvani gost imao je priliku doći na event s još jednom osobom, po vlastitom odabiru, iz svog privatnog života ili poslovnog okruženja, a s kojom već dugo nije pronašao vremena za zajedničko druženje i ispijanje kave. Event je održan u Zagrebu, u Meet Mia, brunch&cake baru. Uzvanicima su prezentirani rezultati ankete, imali su prigode uživati u ispijanju nove NESCAFÉ Gold kave, a za uspomenu im je poklonjena i biljka Arabica kave u NESCAFÉ šalici.
Zadnja faza kampanje uključivala je PR aktivaciju kroz objave na društvenim mrežama, priopćenje za javnost, product placement i nagradne igre u medijima.
Ostvareno je 20-tak objava s eventa u vodećim i lifestyle medijima, event je snimala novinarska ekipa RTL-a čiji je prilog bio emitiran u sklopu emisije “RTL Exclusive”, a objavljena su ukupno 22 posta na društvenim mrežama blogerica i influencerica.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Male pobjede za veliki učinak
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.
Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z
Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.