NESCAFÉ Gold kampanja “Za trenutke koji vrijede”

Cilj kampanje bio je jačanje komunikacije brenda i njenog imidža, te povećanje frekvencije ispijanja nove NESCAFÉ Gold kave.

3 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Novi NESCAFÉ Gold mješavina je instant kave dobivene od najfinijih zrna Arabice, a koja od sada ima i dodatak prženih zrna kave, mljevenih 10 puta finije kako bi potpuno oslobodili arome iz zrna. Osim unaprijeđene recepture i novog pakiranja, promijenjena je i komunikacija.

Zadatak agencije bio je osmisliti i provesti kampanju kojom ćemo predstaviti novi okus NESCAFÉ Gold kave ključnim ciljnim skupinama (medijima i  lifestyle blogeri) koristeći sve raspoložive PR alate i komunikacijske kanale (digitalni kanali, društvene mreže, influencer marketing, event).

Kava je danas dio svakodnevnice, a izraz ,,Idemo na kavu” postao je sinonim za druženje. Znanstveno je dokazano kako nas dobri međuljudski odnosi održavaju zdravijima i sretnijima. Prema nekim podacima, za vrijeme života osoba u prosjeku dođe u susret s 80.000 ljudi, a samo s njih 190 održi neku vrstu komunikacije. Shodno tome, okosnica naše ideje bila je da u fokus priče stavimo emocije i izgubljene veze, ali i odnose koji su pali u zaborav. Suradnjom s novinarima i influencerima htjeli smo stvoriti emocionalni moment, a uz dojmljive fotografije i toplu priču interesantan sadržaj za društvene mreže.

Kampanja je bila podijeljena u tri faze i uključivala je suradnju s Ivom Bele, trenericom i mentoricom Načela uspjeha. Prva, teaser faza, odnosila se na istraživanje na temu međuljudskih odnosa koju smo proveli na NESCAFÉ Facebook stranici, među novinarima i blogerima, te putem newslettera među zaposlenicima NESCAFÉ kompanije u Hrvatskoj. U samo dva dana anketna pitanja iz istraživanja ispunilo je 100 osoba i time smo došli do relevantnih podataka koji su nam poslužili kako podloga za nastavak kampanje.

U drugoj fazi organizirali smo coffee break “Za trenutke koji vrijede” na koji smo pozvali 10 ključnih lifestyle novinara i 5 lifestyle blogera. Svaki pozvani gost imao je priliku doći na event s još jednom osobom, po vlastitom odabiru, iz svog privatnog života ili poslovnog okruženja, a s kojom već dugo nije pronašao vremena za zajedničko druženje i ispijanje kave. Event je održan u Zagrebu, u Meet Mia,  brunch&cake baru. Uzvanicima su prezentirani rezultati ankete, imali su prigode uživati u ispijanju nove NESCAFÉ Gold kave, a za uspomenu im je poklonjena i biljka Arabica kave u NESCAFÉ šalici.

Zadnja faza kampanje uključivala je PR aktivaciju kroz objave na društvenim mrežama, priopćenje za javnost, product placement i nagradne igre u medijima.

Ostvareno je 20-tak objava s eventa u vodećim i lifestyle medijima, event je snimala novinarska ekipa RTL-a čiji je prilog bio emitiran u sklopu emisije “RTL Exclusive”, a  objavljena su ukupno 22 posta na društvenim mrežama blogerica i influencerica.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

10 godina zajedno - obljetnica članstva Hrvatske u EU

Deset godina zajedno

U digitalnoj kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj obilježili smo 10 godina članstva Hrvatske u EU i pokazali na koji način nam je EU promijenila živote na bolje.

Dobar proizvod nije teško prodati

U manje od mjesec dana postigli smo 168 objava, od čega preko 70 % "zasluženih"

Održivost

Održivost je dokazano “in”

U kampanji za klijenta Booking.com predstavili smo održiva putovanja iz različitih kuteva i putem raznolikih formata.