Fitness kampanja

Osnovna poruka kampanje temeljila se na hranjivom i ukusnom doručku kao najboljem početku dana.

3 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Od lipnja 2019 do siječnja 2020 najveća prehrambena kompanija na svijetu na Instagramu je provodila kampanju promoviranja Nestlé FITNESS žitarica i žitnih pločica, od kojih su neki proizvodi u vrijeme početka kampanje već bili dostupni na hrvatskom tržištu, dok su drugi tek premijerno predstavljeni. U kampanju je angažirano šest poznatih osoba-influencerica za obraćanje različito profiliranim ciljnim skupinama korisnica – uspješnim poslovnim ženama, sportašicama, studenticama, kućanicama, majkama,… Ipak, ma koliko među sobom bile različite, svima im je bila namijenjena zajednička poruka – možete biti štogod poželite.

Svaka influencerica imala je zadatak u prosjeku jednom mjesečno objaviti post s odabranom fotografijom i porukom koju želi prenijeti sadašnjim i potencijalno budućim ljubiteljicama Nestlé FITNESS žitarica i žitnih pločica. Za kampanju su angažiranje osnivačica portala Journal.hr Iva Radić Balaban, olimpijska, europska i svjetska trofejna sportašica Sandra Perković, radijske voditeljice Ivana Mišerić i Tatjana Jurić, novinarka i voditeljica Ana Radišić te modna influencerica Pamela Smoljanić. Zadatak agencije bio je pronalaženje i angažiranje odgovarajućih influencerica, usputni dogovori te moderiranje njihovih objava, kako bi objavljeni sadržaj bio u skladu sa smjernicama klijenta. Konačni cilj cijele kampanje bio je promoviranje targetiranih proizvoda i brenda, ali i daljnje promicanje imidža Nestlé kao kompanije koja promiče pravilnu prehranu i aktivan način života te slijedi preporuke o smanjivanju šećera, soli i aditiva iz svojih proizvoda. Po završetku kampanje, agencija je izradila izvještaj o rezultatima kampanje te donijela smjernice i preporuke za njen nastavak u 2020., s nekim starim i nekim novim influencericama.

Konačni rezultati kampanje su sljedeći – ostvarena su 32 posta na Instagramu, postignut je reach od 955,674, što je rezultiralo engagementom od 72,346. Zabilježen je iznimno mali broj negativnih komentara na objave influencerica, a većina komentara potvrdila je da je ciljana publika odlično prihvatila promovirane proizvode. Kao dodatak kampanji u prosincu su, kao mali znak pažnje u vrijeme blagdana, na adrese 20 odabranih influencerica poslani i “Buketići” Nestlé FITNESS žitnih pločica.

Osnovna poruka kampanje temeljila se na hranjivom i ukusnom doručku kao najboljem početku dana, koji će vas napuniti energijom za svladavanje svih životnih izazova. S tim ciljem influencerice su prikazivane u različitim situacijama i prigodama, kako bi se pokazala jednostavnost konzumacije proizvoda i promovirao zdrav i aktivan način života, u kojem je moguće svaki potencijal pretvoriti u postignuće.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.

Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z

Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.

Regionalnom kampanjom podsjetili smo na važnost prihvaćanja vlastitog tijela

Medijima i influencerima ujedno smo predstavili novu NIVEA Luminous630® liniju za njegu tijela.