Osnovna poruka kampanje temeljila se na hranjivom i ukusnom doručku kao najboljem početku dana.
Pogledaj galeriju
—
3 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije
Od lipnja 2019 do siječnja 2020 najveća prehrambena kompanija na svijetu na Instagramu je provodila kampanju promoviranja Nestlé FITNESS žitarica i žitnih pločica, od kojih su neki proizvodi u vrijeme početka kampanje već bili dostupni na hrvatskom tržištu, dok su drugi tek premijerno predstavljeni. U kampanju je angažirano šest poznatih osoba-influencerica za obraćanje različito profiliranim ciljnim skupinama korisnica – uspješnim poslovnim ženama, sportašicama, studenticama, kućanicama, majkama,… Ipak, ma koliko među sobom bile različite, svima im je bila namijenjena zajednička poruka – možete biti štogod poželite.
Svaka influencerica imala je zadatak u prosjeku jednom mjesečno objaviti post s odabranom fotografijom i porukom koju želi prenijeti sadašnjim i potencijalno budućim ljubiteljicama Nestlé FITNESS žitarica i žitnih pločica. Za kampanju su angažiranje osnivačica portala Journal.hr Iva Radić Balaban, olimpijska, europska i svjetska trofejna sportašica Sandra Perković, radijske voditeljice Ivana Mišerić i Tatjana Jurić, novinarka i voditeljica Ana Radišić te modna influencerica Pamela Smoljanić. Zadatak agencije bio je pronalaženje i angažiranje odgovarajućih influencerica, usputni dogovori te moderiranje njihovih objava, kako bi objavljeni sadržaj bio u skladu sa smjernicama klijenta. Konačni cilj cijele kampanje bio je promoviranje targetiranih proizvoda i brenda, ali i daljnje promicanje imidža Nestlé kao kompanije koja promiče pravilnu prehranu i aktivan način života te slijedi preporuke o smanjivanju šećera, soli i aditiva iz svojih proizvoda. Po završetku kampanje, agencija je izradila izvještaj o rezultatima kampanje te donijela smjernice i preporuke za njen nastavak u 2020., s nekim starim i nekim novim influencericama.
Konačni rezultati kampanje su sljedeći – ostvarena su 32 posta na Instagramu, postignut je reach od 955,674, što je rezultiralo engagementom od 72,346. Zabilježen je iznimno mali broj negativnih komentara na objave influencerica, a većina komentara potvrdila je da je ciljana publika odlično prihvatila promovirane proizvode. Kao dodatak kampanji u prosincu su, kao mali znak pažnje u vrijeme blagdana, na adrese 20 odabranih influencerica poslani i “Buketići” Nestlé FITNESS žitnih pločica.
Osnovna poruka kampanje temeljila se na hranjivom i ukusnom doručku kao najboljem početku dana, koji će vas napuniti energijom za svladavanje svih životnih izazova. S tim ciljem influencerice su prikazivane u različitim situacijama i prigodama, kako bi se pokazala jednostavnost konzumacije proizvoda i promovirao zdrav i aktivan način života, u kojem je moguće svaki potencijal pretvoriti u postignuće.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.
Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z
Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.