
More than a dinner with NIVEA
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Govornici iz tri zemlje, 23 prisutna novinara i visoki engagement
U vrijeme “novog normalnog” koncepti evenata i poslovnih druženja su se iz korijena promijenili, čemu se uspješno prilagodila i najveća prehrambena kompanija na svijetu, Nestlé.
Članovi njenog upravljačkogtima održali su prvo virtualno druženje s hrvatskim novinarima sredinom lipnja i iz svojih ureda u Zagrebu, Beogradu i Sofiji predstavili poslovne rezultate za prvi kvartal, novosti u asortimanu proizvoda i odgovor kompanije na potrebe lokalne zajednice.
Druženje je okupilo sudionike s 45 različitih lokacija i iz ukupno četiri države, od čega je prisutnih novinara bilo dvadeset i troje. Zahvaljujući tehnologiji, prvi put smo bili u mogućnosti ugostiti i predstavnike medija izvan Zagreba, što je i nama i njima pružilo novu priliku za povezivanjem. Htjeli smo i dobili raznoliku zastupljenost medija, pa su tako s nama bili novinari iz dnevnih novina, s portala, iz tjednika i mjesečnika, čija angažiranost je dosegla visokih 50%.
Priprema vizualnih materijala predstavljala je posebni izazov, obzirom da je trebalo producirati fotografije paralelno na tri različite lokacije u tri zemlje, ali uz dobru koordinaciju i taj izazov je uspješno riješen!
Obzirom na fizička ograničenja s jedne i online mogućnosti s druge strane, u komunikacijski plan uključena je i vrlo dinamična digitalna komunikacija, pa smo tako prvi put paralelno pripremali i postove za društvene mreže kompanije i njezinih čelnika, infografike, virtualna pisma zahvale.. Komunikacijska agilnost bila je jedan od najvažnijih ciljeva.
Prvi rezultati su za sada premašili očekivanja, a veliki odaziv medija, iznimno pozitivne reakcije i planovi za neka buduća druženja i suradnje pokazali su da su nove okolnosti donijele i neke nove mogućnosti.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.