Nivea MicellAIR Expert mini ljetni festival

Predstavili smo novitet unutar Nivea MicellAIR Expert linije.

2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Nivea MicellAIR Expert piling kampanjom predstavili smo novitet unutar Nivea MicellAIR Expert linije: novi gel piling za čišćenje lica za besprijekornu pripremu kože za šminku.

Ciljanoj publici odnosno heavy make-up userima kroz tri faze komunicirali smo ključne poruke putem priopćenja za medije i kreativnog press kita, tailor made eventa za influencere te influencer kampanje.

Nakon što smo u prvoj fazi kampanje putem kreativnog press kita medijima predstavili novitete, organizirali smo mini event za influencere, strogo po pravilima civilnog stožera poštivajući propisane mjere o javnim okupljanjima. Obzirom da su sva ljetna događanja i festivali otkazani, mi smo organizirali svoj i pozvali desetak popularnih beauty i lifestyle influencerica na mini Nivea MicellAIR Expert festival na prekrasnom rooftopu u centru Zagrebu. Vizažistica Clo pobrinula se da sve djevojke upotpune festivalski look prigodnim make-upom te smo uz glazbu, hranu i piće predstavili novi MicellAIR Expert PRE MAKE-UP gel-piling za čišćenje lica te objasnili njegove prednosti.

U sklopu influencer kampanje, surađivali smo s  Mašom Zibar, popularnom Youtubericom i influencericom i Marinom Mamić, influencericom koja je poznata po svojm make up transformacijama.

Kampanja je bila bazirana na video materijalima, Maša je tako kroz jedan uobičajeni vlog snimila kako se priprema za NIVEA gathering te je ujedno sa svojim pratiteljima podijelila make u tutorial za isti, te je pokazala kako uz pomoć novih NIVEA proizvoda priprema lice za make up.

U drugoj fazi snimila je popularni „Beauty mode challenge“ koji je također bio super prihvaćen od strane njezine publike.

Marina je za svoj Instagram profil snimila transformaciju u Billie Elish i te ujedno pokazala kako uz Nivea Black Micellair proizvode priprema kožu za teški make up te kako taj isti make up skida.

Ukupno je ostvareno više od 80 objava u vodećim lifestyle medijima te na društvenim mrežama influencerica.

U sklopu influencer kampanje u kojoj su sudjelovale Maša Zibar i Marina Mamić dosegnuli smo gotovo 135 000 ljudi, prikupili više od 6755 lajkova te 185 komentara. Mašini su videi pregledani ukupno 30  500 puta dok je Marinin jedan video skupio preko 35 000 pregleda. Prosječni engagement kampanje bio je 5,90%.

Izdvojeno

Video inspiracija za prekrasnu kožu i maksimalno samopouzdanje

Mlade poduzetnice u NIVEA kampanji pokazale što ih pokreće i kako su uspjele u svijetu poduzetništva.

Savez za zdraviju budućnost

Nestlé for Healthier Kids jedan je od najznačajnijih projekata usmjerenih na doprinos zdravijoj budućnosti djece, koji se na globalnoj razini provodi kroz niz programa koji promiču zdraviji način život

Kampanja koja je vratila energiju

U kampanji za lansiranje linije NIVEA Q10 ENERGY proizvoda koristili smo različite PR alate, event management, influencer marketing i digitalne alate.