U kampanji za klijenta Booking.com predstavili smo održiva putovanja iz različitih kuteva i putem raznolikih formata.
—
3 min za čitanje
Piše:
Katarina Peroković
Vodeća svjetska online kompanija na području putovanja, Booking.com, od 2015. godine provodi opsežna istraživanja o održivim putovanjima, te aktivno inspirira putnike i iznajmljivače na održive odluke. U ovogodišnjoj kampanji hrvatskim smo medijima uspješno ukazali na ovu važnu temu kroz različite teme i formate.
Početak: najaktualnija dilema
Kampanja se između ostalog bavila vrlo aktualnom temom – kako ekonomska nesigurnost utječe na odluke o održivim putovanjima. Prve rezultate istraživanja predstavili smo priopćenjem za javnost „Trošak nasuprot savjesti: Booking.com hvata se u koštac s dilemom koja opterećuje održiva putovanja u 2023. godini“. Istraživanje je pokazalo da više od tri četvrtine putnika želi putovati održivije, a 18 medijskih objava dokazalo je da to prepoznaju i naši mediji. Timing kampanje bio je jako važan, zbog čega smo prvu temu iz istraživanja predstavili u travnju, u tjednu kada se obilježava Dan planeta Zemlje i na isti dan kada je organiziran i virtualni okrugli stol za medije s Danielle D’Silva, voditeljicom održivosti u Booking.com-u.
U Zagorju je sve zeleno
Održivije putovanje na prvom je mjestu želja za putnike iz Hrvatske, koji smatraju da trebaju djelovati i donositi održivije odluke kako bi sačuvali planet za buduće generacije. Lokalne rezultate istraživanja zato smo predstavili lokalno i održivo. S dolaskom sunčanog vremena u svibnju, novinare smo poveli na jednodnevni press trip u Zagorje. Zabavno druženje uključivalo je upoznavanje održivog smještaja u okolici Krapine i predavanje Tihane Veljačić iz platformi Ditch Plastic Croatia i The Green Hub, a regionalna menadžerica Booking.com-a Maja Vikario predstavila je lokalne rezultate izvješća. Za njih smo posebno zainteresirali tportal, koji je objavio i ekskluzivni razgovor s gđom. Vikario.
Budite relevantni i autentični
Kampanju smo dodatno začinili atraktivnim dopunskim materijalom – priopćenjem za javnost i popratnim vizualima o najpopularnijim svjetskim odredištima za održiviji boravak.
Domaći mediji ukupno su nas popratili s čak 46 objava, što je izvrstan rezultat i izvan domaćih okvira.
Ne zaboravimo, kampanje su najuspješnije kada su vrijednosti koje komuniciramo u skladu s vrijednostima brenda. Želja Booking.com-a je da svim putnicima omogući da istraže svijet na održiviji način, a kako i sami težimo održivom poslovanju, sve su se kockice posložile i rezultat nije izostao.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.
Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z
Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.