Održivost je dokazano “in”

U kampanji za klijenta Booking.com predstavili smo održiva putovanja iz različitih kuteva i putem raznolikih formata.

3 min za čitanje
Piše: Katarina Peroković

Vodeća svjetska online kompanija na području putovanja, Booking.com, od 2015. godine provodi opsežna istraživanja o održivim putovanjima, te aktivno inspirira putnike i iznajmljivače na održive odluke. U ovogodišnjoj kampanji hrvatskim smo medijima uspješno ukazali na ovu važnu temu kroz različite teme i formate.

 

Početak: najaktualnija dilema

 

Kampanja se između ostalog bavila vrlo aktualnom temom – kako ekonomska nesigurnost utječe na odluke o održivim putovanjima. Prve rezultate istraživanja predstavili smo priopćenjem za javnost „Trošak nasuprot savjesti: Booking.com hvata se u koštac s dilemom koja opterećuje održiva putovanja u 2023. godini“. Istraživanje je  pokazalo da više od tri četvrtine putnika želi putovati održivije, a 18 medijskih objava dokazalo je da to prepoznaju i naši mediji. Timing kampanje bio je jako važan, zbog čega smo prvu temu iz istraživanja predstavili u travnju, u tjednu kada se obilježava Dan planeta Zemlje i na isti dan kada je organiziran i virtualni okrugli stol za medije s Danielle D’Silva, voditeljicom održivosti u Booking.com-u.

 

U Zagorju je sve zeleno

 

Održivije putovanje na prvom je mjestu želja za putnike iz Hrvatske, koji smatraju da trebaju djelovati i donositi održivije odluke kako bi sačuvali planet za buduće generacije. Lokalne rezultate istraživanja zato smo predstavili lokalno i održivo. S dolaskom sunčanog vremena u svibnju, novinare smo poveli na jednodnevni press trip u Zagorje. Zabavno druženje uključivalo je upoznavanje održivog smještaja u okolici Krapine i predavanje Tihane Veljačić iz platformi Ditch Plastic Croatia i The Green Hub, a regionalna menadžerica Booking.com-a Maja Vikario predstavila je lokalne rezultate izvješća. Za njih smo posebno zainteresirali tportal, koji je objavio i ekskluzivni razgovor s gđom. Vikario.

 

Budite relevantni i autentični

 

Kampanju smo dodatno začinili atraktivnim dopunskim materijalom – priopćenjem za javnost i popratnim vizualima o najpopularnijim svjetskim odredištima za održiviji boravak.

Domaći mediji ukupno su nas popratili s čak 46 objava, što je izvrstan rezultat i izvan domaćih okvira.

Ne zaboravimo, kampanje su najuspješnije kada su vrijednosti koje komuniciramo u skladu s vrijednostima brenda. Želja Booking.com-a je da svim putnicima omogući da istraže svijet na održiviji način, a kako i sami težimo održivom poslovanju, sve su se kockice posložile i rezultat nije izostao.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.

Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z

Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.

Regionalnom kampanjom podsjetili smo na važnost prihvaćanja vlastitog tijela

Medijima i influencerima ujedno smo predstavili novu NIVEA Luminous630® liniju za njegu tijela.