
More than a dinner with NIVEA
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
U kampanji za klijenta Booking.com predstavili smo održiva putovanja iz različitih kuteva i putem raznolikih formata.
Vodeća svjetska online kompanija na području putovanja, Booking.com, od 2015. godine provodi opsežna istraživanja o održivim putovanjima, te aktivno inspirira putnike i iznajmljivače na održive odluke. U ovogodišnjoj kampanji hrvatskim smo medijima uspješno ukazali na ovu važnu temu kroz različite teme i formate.
Kampanja se između ostalog bavila vrlo aktualnom temom – kako ekonomska nesigurnost utječe na odluke o održivim putovanjima. Prve rezultate istraživanja predstavili smo priopćenjem za javnost „Trošak nasuprot savjesti: Booking.com hvata se u koštac s dilemom koja opterećuje održiva putovanja u 2023. godini“. Istraživanje je pokazalo da više od tri četvrtine putnika želi putovati održivije, a 18 medijskih objava dokazalo je da to prepoznaju i naši mediji. Timing kampanje bio je jako važan, zbog čega smo prvu temu iz istraživanja predstavili u travnju, u tjednu kada se obilježava Dan planeta Zemlje i na isti dan kada je organiziran i virtualni okrugli stol za medije s Danielle D’Silva, voditeljicom održivosti u Booking.com-u.
Održivije putovanje na prvom je mjestu želja za putnike iz Hrvatske, koji smatraju da trebaju djelovati i donositi održivije odluke kako bi sačuvali planet za buduće generacije. Lokalne rezultate istraživanja zato smo predstavili lokalno i održivo. S dolaskom sunčanog vremena u svibnju, novinare smo poveli na jednodnevni press trip u Zagorje. Zabavno druženje uključivalo je upoznavanje održivog smještaja u okolici Krapine i predavanje Tihane Veljačić iz platformi Ditch Plastic Croatia i The Green Hub, a regionalna menadžerica Booking.com-a Maja Vikario predstavila je lokalne rezultate izvješća. Za njih smo posebno zainteresirali tportal, koji je objavio i ekskluzivni razgovor s gđom. Vikario.
Kampanju smo dodatno začinili atraktivnim dopunskim materijalom – priopćenjem za javnost i popratnim vizualima o najpopularnijim svjetskim odredištima za održiviji boravak.
Domaći mediji ukupno su nas popratili s čak 46 objava, što je izvrstan rezultat i izvan domaćih okvira.
Ne zaboravimo, kampanje su najuspješnije kada su vrijednosti koje komuniciramo u skladu s vrijednostima brenda. Želja Booking.com-a je da svim putnicima omogući da istraže svijet na održiviji način, a kako i sami težimo održivom poslovanju, sve su se kockice posložile i rezultat nije izostao.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.