
Cross-sharing sadržaj za uspješno lansiranje linije prirodne kozmetike
Kampanjom na Instagramu i TikToku predstavili smo NIVEA MagicBar čvrste čistače za lice
U cilju repozicioniranja brenda na domaćem tržištu, Optima Telekom pokrenula je projekt.
Ovom kampanjom Optima Telekom omogućila je svim zainteresiranima ulaznice za kino projekcije animiranog ili obiteljskog filma svake druge subote u mjesecu u CineStar kinima u šest hrvatskih gradova. Glavni ciljevi bili su upoznati javnost s projektom i povezati brend s obiteljskim vrijednostima. Primarna ciljna skupina bile su mlade obitelji s djecom.
Zadatak agencije bio je osmisliti komunikaciju i realizirati komunikacijske aktivnosti u trećem kvartalu 2018. godine.
Uz postojeće kanale Optima Telekoma i komunikacijske kanale CineStar kina, kampanju smo popratili putem objava u medijima (s naglasakom na lifestyle medijima), aktivacijom mikro i makro influencera, te suradnjom s portalom supermame.hr, koji prati teme majčinstva i obitelji. Ojačali smo komunikaciju i s ključnim novinarima iz područja ICT-a i businessa, omogučivši im projekcije za njih i njihove obitelji. Prilikom lansiranja projekta organizirali smo i event u CineStar kinu u Arena Centru u Zagrebu, na koji smo pozvali partnere Optima Telekoma, predstavnike medija, odabrane influencere i zainteresirane posjetitelje.
Kampanja je izazvala veliki interes javnosti – sve su ulaznice bile rezervirane u prva dva dana od početka komunikacije. U svim gradovima pupunjeni su svi kapaciteti kino dvorana.
Ostvarili smo 26 PR objava u medijima, 8 Instagram postova, 20 Instagram storyja i poslali smo 19 personaliziranih pisama na adrese novinara koji prate ICT i business teme.
Projekt “Optima časti kinom cijelu obitelj” nastavlja se i u 2019. godini.
Kampanjom na Instagramu i TikToku predstavili smo NIVEA MagicBar čvrste čistače za lice
Edukativna kampanja #VolimZdravlje okupila 12 osoba iz javnog života
Predstavili smo nove NIVEA Sun proizvode u velikoj kampanji i na intimnom druženju u vrtu Akademije likovnih umjetnosti