OPTIMA TELEKOM kampanja “Subota je za obitelj”

U cilju repozicioniranja brenda na domaćem tržištu, Optima Telekom pokrenula je projekt.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Ovom kampanjom Optima Telekom omogućila je svim zainteresiranima ulaznice za kino projekcije animiranog ili obiteljskog filma svake druge subote u mjesecu u CineStar kinima u šest hrvatskih gradova. Glavni ciljevi bili su upoznati javnost s projektom i povezati brend s obiteljskim vrijednostima. Primarna ciljna skupina bile su mlade obitelji s djecom.

Zadatak agencije bio je osmisliti komunikaciju i realizirati komunikacijske aktivnosti u trećem kvartalu 2018. godine.

Uz postojeće kanale Optima Telekoma i komunikacijske kanale CineStar kina, kampanju smo popratili putem objava u medijima (s naglasakom na lifestyle medijima), aktivacijom mikro i makro influencera, te suradnjom s portalom supermame.hr, koji prati teme majčinstva i obitelji. Ojačali smo komunikaciju i s ključnim novinarima iz područja ICT-a i businessa, omogučivši im projekcije za njih i njihove obitelji. Prilikom lansiranja projekta organizirali smo i event u CineStar kinu u Arena Centru u Zagrebu, na koji smo pozvali partnere Optima Telekoma, predstavnike medija, odabrane influencere i zainteresirane posjetitelje.

Kampanja je izazvala veliki interes javnosti – sve su ulaznice bile rezervirane u prva dva dana od početka komunikacije. U svim gradovima pupunjeni su svi kapaciteti kino dvorana.

Ostvarili smo 26 PR objava u medijima, 8 Instagram postova, 20 Instagram storyja i poslali smo 19 personaliziranih pisama na adrese novinara koji prate ICT i business teme.

Projekt “Optima časti kinom cijelu obitelj” nastavlja se i u 2019. godini.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Male pobjede za veliki učinak

Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.

Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.

Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z

Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.