U cilju repozicioniranja brenda na domaćem tržištu, Optima Telekom pokrenula je projekt.
—
2 min za čitanje
Piše:
Dialog Komunikacije
Ovom kampanjom Optima Telekom omogućila je svim zainteresiranima ulaznice za kino projekcije animiranog ili obiteljskog filma svake druge subote u mjesecu u CineStar kinima u šest hrvatskih gradova. Glavni ciljevi bili su upoznati javnost s projektom i povezati brend s obiteljskim vrijednostima. Primarna ciljna skupina bile su mlade obitelji s djecom.
Zadatak agencije bio je osmisliti komunikaciju i realizirati komunikacijske aktivnosti u trećem kvartalu 2018. godine.
Uz postojeće kanale Optima Telekoma i komunikacijske kanale CineStar kina, kampanju smo popratili putem objava u medijima (s naglasakom na lifestyle medijima), aktivacijom mikro i makro influencera, te suradnjom s portalom supermame.hr, koji prati teme majčinstva i obitelji. Ojačali smo komunikaciju i s ključnim novinarima iz područja ICT-a i businessa, omogučivši im projekcije za njih i njihove obitelji. Prilikom lansiranja projekta organizirali smo i event u CineStar kinu u Arena Centru u Zagrebu, na koji smo pozvali partnere Optima Telekoma, predstavnike medija, odabrane influencere i zainteresirane posjetitelje.
Kampanja je izazvala veliki interes javnosti – sve su ulaznice bile rezervirane u prva dva dana od početka komunikacije. U svim gradovima pupunjeni su svi kapaciteti kino dvorana.
Ostvarili smo 26 PR objava u medijima, 8 Instagram postova, 20 Instagram storyja i poslali smo 19 personaliziranih pisama na adrese novinara koji prate ICT i business teme.
Projekt “Optima časti kinom cijelu obitelj” nastavlja se i u 2019. godini.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Male pobjede za veliki učinak
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.
Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z
Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.