OPTIMA TELEKOM kampanja “Subota je za obitelj”

U cilju repozicioniranja brenda na domaćem tržištu, Optima Telekom pokrenula je projekt.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Ovom kampanjom Optima Telekom omogućila je svim zainteresiranima ulaznice za kino projekcije animiranog ili obiteljskog filma svake druge subote u mjesecu u CineStar kinima u šest hrvatskih gradova. Glavni ciljevi bili su upoznati javnost s projektom i povezati brend s obiteljskim vrijednostima. Primarna ciljna skupina bile su mlade obitelji s djecom.

Zadatak agencije bio je osmisliti komunikaciju i realizirati komunikacijske aktivnosti u trećem kvartalu 2018. godine.

Uz postojeće kanale Optima Telekoma i komunikacijske kanale CineStar kina, kampanju smo popratili putem objava u medijima (s naglasakom na lifestyle medijima), aktivacijom mikro i makro influencera, te suradnjom s portalom supermame.hr, koji prati teme majčinstva i obitelji. Ojačali smo komunikaciju i s ključnim novinarima iz područja ICT-a i businessa, omogučivši im projekcije za njih i njihove obitelji. Prilikom lansiranja projekta organizirali smo i event u CineStar kinu u Arena Centru u Zagrebu, na koji smo pozvali partnere Optima Telekoma, predstavnike medija, odabrane influencere i zainteresirane posjetitelje.

Kampanja je izazvala veliki interes javnosti – sve su ulaznice bile rezervirane u prva dva dana od početka komunikacije. U svim gradovima pupunjeni su svi kapaciteti kino dvorana.

Ostvarili smo 26 PR objava u medijima, 8 Instagram postova, 20 Instagram storyja i poslali smo 19 personaliziranih pisama na adrese novinara koji prate ICT i business teme.

Projekt “Optima časti kinom cijelu obitelj” nastavlja se i u 2019. godini.

Izdvojeno

Cross-sharing sadržaj za uspješno lansiranje linije prirodne kozmetike

Kampanjom na Instagramu i TikToku predstavili smo NIVEA MagicBar čvrste čistače za lice

Kako izgleda kad influenceri promoviraju zdravlje

Edukativna kampanja #VolimZdravlje okupila 12 osoba iz javnog života

Ljetni piknik u boho stilu

Predstavili smo nove NIVEA Sun proizvode u velikoj kampanji i na intimnom druženju u vrtu Akademije likovnih umjetnosti