OPTIMA TELEKOM kampanja “Subota je za obitelj”

U cilju repozicioniranja brenda na domaćem tržištu, Optima Telekom pokrenula je projekt.

Piše: Dialog Komunikacije

Ovom kampanjom Optima Telekom omogućila je svim zainteresiranima ulaznice za kino projekcije animiranog ili obiteljskog filma svake druge subote u mjesecu u CineStar kinima u šest hrvatskih gradova. Glavni ciljevi bili su upoznati javnost s projektom i povezati brend s obiteljskim vrijednostima. Primarna ciljna skupina bile su mlade obitelji s djecom.

Zadatak agencije bio je osmisliti komunikaciju i realizirati komunikacijske aktivnosti u trećem kvartalu 2018. godine.

Uz postojeće kanale Optima Telekoma i komunikacijske kanale CineStar kina, kampanju smo popratili putem objava u medijima (s naglasakom na lifestyle medijima), aktivacijom mikro i makro influencera, te suradnjom s portalom supermame.hr, koji prati teme majčinstva i obitelji. Ojačali smo komunikaciju i s ključnim novinarima iz područja ICT-a i businessa, omogučivši im projekcije za njih i njihove obitelji. Prilikom lansiranja projekta organizirali smo i event u CineStar kinu u Arena Centru u Zagrebu, na koji smo pozvali partnere Optima Telekoma, predstavnike medija, odabrane influencere i zainteresirane posjetitelje.

Kampanja je izazvala veliki interes javnosti – sve su ulaznice bile rezervirane u prva dva dana od početka komunikacije. U svim gradovima pupunjeni su svi kapaciteti kino dvorana.

Ostvarili smo 26 PR objava u medijima, 8 Instagram postova, 20 Instagram storyja i poslali smo 19 personaliziranih pisama na adrese novinara koji prate ICT i business teme.

Projekt “Optima časti kinom cijelu obitelj” nastavlja se i u 2019. godini.

Izdvojeno

biraj zeleno

Birali smo zeleno

Edukativna kampanja koja nas je podsjetila na važnost očuvanja okoliša i održivog načina života.

Za ABOUT YOU kampanju angažirali smo čak 46 influencera

Najbrže rastuća Europska modna online trgovina ABOUT YOU svoje internacionalno poslovanje odlučila je u 2020. godini proširiti i na hrvatsko tržište.

Pričajmo o peglanju

Ideja je bila potaknuti javnost da pričaju o najomraženijem kućanskom poslu – PEGLANJU.