Tajne uspješnog influencer marketing menadžmenta
Od briefa do reporta: sve što se u influencer marketingu ne vidi, a radi razliku.
Nagrađeni smo za kampanju Desetljeće velikih priča
S nedavno održane dodjele nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću kući smo otišli s broncom u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću državnih i javnih tijela, regionalne i lokalne samouprave i nacionalnih, regionalnih i lokalnih javnih ustanova za kampanju koju smo proveli povodom desete obljetnice ulaska Hrvatske u Europsku uniju.
Ovo je naš peti GrandPRix, koji je po prvi put osvojen za našeg dugogodišnjeg klijenta, Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj. Do sada smo nagrade osvajali za klijente adidas i Beiersdorf, kao i za autorski projekt DIABLOG, prvu hrvatsku konferenciju o blogerima i influencerima, koju smo pokrenuli 2016.
Ove godine konkurencija je bila iznimno jaka: od 70 prijavljenih radova u finale ih je ušlo 46, a nagrade su osvojila 23. U kategoriji u kojoj smo nagrađeni bilo je prijavljeno osam projekata, a u finale su ušla dva. Studiju projekta Desetljeće velikih priča možete pročitati ovdje: Deset godina zajedno i pogledati ovdje: Desetljeće velikih priča #HR10EU.
Čestitamo svim finalistima i dobitnicima i vidimo se dogodine!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Od briefa do reporta: sve što se u influencer marketingu ne vidi, a radi razliku.
Zašto “neuredno” postaje nova strategija autentične komunikacije
Pokrećemo novo istraživanje o hrvatskoj influencer sceni