Deset godina zajedno

U digitalnoj kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj obilježili smo 10 godina članstva Hrvatske u EU i pokazali na koji način nam je EU promijenila živote na bolje.

3 min za čitanje
Piše: Nataša Blagojević

Prvi srpnja 2023. označio je važnu obljetnicu za sve hrvatske građane – desetu godišnjicu članstva Hrvatske u Europskoj uniji. Uoči velike proslave, posebna pažnja u ukupnoj komunikaciji posvećena je digitalnim kanalima. U kampanji koju smo osmislili za ovu prigodu, cilj je bio promovirati obljetnicu uoči svečane proslave, pobuditi interes korisnika društvenih mreža za ovu temu i potaknuti ih na interakciju.

 

Kreativni koncept kampanje bazirao se na ideji da kroz ljude, različite sugovornike i lica, a zatim i formate sadržaja, pokažemo kako smo članstvom u EU postali dio jedne velike obitelji koja nam omogućava živjeti slobodno, putovati i studirati bilo gdje unutar drugih država članica, razmjenjivati znanja i iskustva, volontirati i pomagati zajednicama kojima je to potrebno, provesti poslovne ideje u praksu te iskoristiti različite druge mogućnosti i prilike koje nam pruža članstvo u EU-u.

 

Velike priče (ne)običnih ljudi

 

U prvoj fazi, kroz dokumentarni serijal kratkih videa “Desetljeće velikih priča” prenijeli smo inspirativne priče ljudi koji su se usudili ostvariti svoje snove, koji su hrabri i odlučni i razmišljaju izvan okvira. Oni su (ne)obični ljudi s velikim pričama, a EU im je u ovih deset godina omogućila da postanu ono što su oduvijek željeli i pritom pomažu drugima, svatko na svoj način. Kako Hrvatsku i EU čine boljim mjestom za život pokazali su nam Dušan Jelić (znanstvenik i doktor biologije), Klara Rusan (ilustratorica), Albert Gajšak (poduzetnik i inovator), Petra Bokić (klaundoktorica, kazališna i cirkusna umjetnica) te Sergej Lugović (poduzetnik, profesor i DJ). Njihove priče podijelili smo na različitim društvenim mrežama te na internetskoj stranici Predstavništva.

 

Primjer iz serijala „Desetljeće velikih priča“ (Albert Gajšak)

 

U drugoj fazi, surađivali smo s influencerima i kreatorima sadržaja iz različitih područja djelovanja. Cilj je bio korisnicima društvenih mreža ponuditi kreativan sadržaj slavljeničkog karaktera, kroz autentičan pristup i osobni doživljaj svakog kreatora. U kampanji su sudjelovali Mile Butorac (slavljenički recept), Maja Tomljanović (slavljenička ilustracija), Marina Mamić (make-up transformacija), grupa Voxford (acapella izvedba Ode radosti) te Valentina i Alan Walme (plesna koreografija i izvedba uz Odu radosti).

 

Oda radosti u acapella izvedbi grupe Voxford

@voxford.official

Slavimo 10 godina članstva u EU obitelji! Tko će nam se idući pridružiti????????? #HR10EU #eu #beethoven #odetojoy #odaradosti #croatia #voxford #fyp

♬ Oda radosti – VOXFORD

 

Koliko smo uspješni bili?

 

Komunikacijom povodom 10. obljetnice članstva Hrvatske u EU uspješno smo obilježili ovu važnu prigodu, a sadržaji koje smo kreirali i objavljivali kroz različite kanale u okviru kampanje pogledani su više od 5,5 milijuna puta! Kroz inspirativne priče sugovornika u serijalu Desetljeće velikih priča te sadržaje kreatora, dosegnuli smo skoro 2 milijuna korisnika društvenih mreža u Hrvatskoj i pokazali im na koje je sve načine EU dio naših života, mogućnosti koje članstvo u EU pruža i da svaki pojedinac može napraviti pozitivnu promjenu u društvu.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Pet ključnih trendova koji oblikuju influencer marketing u 2025.

Industrija dostiže procijenjenu globalnu tržišnu vrijednost od 32,55 milijardi dolara

Od hashtaga do ulice – mobiliziraju li društvene mreže građane ili sve ostaje na online podršci?

Jesu li društvene mreže pokretač promjena ili samo platforma za virtualno negodovanje?

Glavni izazovi u kontekstu ESG komunikacije

Očekivanja potrošača, transparentnost i korporativna kultura na vrhu su liste