Kako smo i najavili prigodom proslave prve godišnjice Eko zelenog ureda u Dialogu, naši napori za postizanjem što održivijeg uredskog poslovanja podignuti su na još viši nivo. Uz dodatno uvedene ili modificiranje mjere u domeni zbrinjavanja otpada i uštede resursa, posebno smo ponosni na dvije nove inicijative u domeni prijevoza – Zeleni izazov i Zeleni bonus.
Win-win za okoliš i naše zdravlje
Zeleni izazov i Zeleni bonus kreativne su ideje nastale kao odgovor na podatak kako 60% agencijskih djelatnika za dolazak na posao koristi automobil. Iako je s tim povezana potrošnja CO2 smanjena od kada smo uveli trodnevni radni tjedan u uredu, zaključili smo kako još ima prostora za napredak. Carpooling opcija nažalost u našem slučaju tehnički nije izvediva, dok smo zajednički prijevoz na sastanke, konferencije i team buildinge apsolvirali već odavno. Tako su nam ostale dvije mogućnosti:
1. poticanje zaposlenika na više hodanja i manje vožnje automobilom u svakodnevnom životu. Inicijativu smo nazvali Zeleni izazov.
Mehanika:
individualno mjerimo broj koraka kroz mjesec (kroz health app na mobitelu)
svakog 1. u mjesecu odgovornoj osobi u agenciji prijavljujemo broj koraka za prethodni mjesec
osoba koja je najviše pješačila osvaja prigodnu mjesečnu nagradu.
2. poticanje zaposlenika na korištenje bicikla u prijevozu na posao. Ovu inicijativu nazvali smo Zeleni bonus, a njena osnovica je subvencioncioniranje nabave bicikala od strane firme.
Mehanika:
zaposlenici individualno prijavljuju zahtjeve za subvencioniranjem
zahtjevi se odobravaju po principu first come-first served
Dialog subvencionira nabavu bicikla u visini 50% ukupne cijene.
Nadamo se da smo i vas inspirirali na održivije poslovanje i angažiranije zaposlenike, što rezultira zdravijim životom, zdravijim planetom i zdravijom organizacijom.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?
Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.