Kako komunicirati svrhu: PR je ključ uspjeha vođenog vrijednostima
Potrošači danas biraju brandove koji odgovaraju na izazove suvremenog društva, zbog čega komunikacija njihove svrhe i vrijednosti postaje sve važnija.
Održivo poslovanje nije jednostavno, ali je nužno.
Prošle godine postali smo prva domaća kompanija koja djeluje po načelima Eko zelenog ureda prema programu platforme THE GREEN HUB. Obzirom da se radi o kontinuiranom procesu kojeg je potrebno stalno nadograđivati, prvu godišnjicu okolišno prihvatljivog poslovanja obilježili smo sumiranjem zaključaka do sada uvedenih praksi, još jednom edukacijom, ovog puta proširenom na područje cijelog ESG-a, te prijedlozima za daljnji razvoj.
U svakodnevno poslovanje uveli smo prakse poput izbacivanja jednokratne plastike, razvrstavanja otpada, obostranog printanja, uvođenja ekoloških sredstava za čišćenje, biorazgradivog inventara i tonera, recikliranog papira i staklene ambalaže.
Mnogima omiljena uredska prostorija je kuhinja, a u našoj se mogu pronaći isključivo ekološko sredstvo za pranje posuđa, kompostabilne i biorazgradive spužvice i krpe, kao i ručnici od tekstila i recikliranog papira. Prilikom naručivanja hrane iz obližnjih restorana, uvijek naglašavamo da nam nije potreban jednokratni jedaći pribor, koristimo aparat za kavu bez jednokratnih patrona, a kavu u zrnu pohranjujemo u staklenim posudama. U toaletu koristimo sušilo za ruke na zrak, reciklirani toaletni papir i ekološki tekući sapun za pranje ruku.
Odgovor na ovo pitanje potražili smo na radionici vođenoj od strane Tihane Veljačić, koja je još jednom pokazala dubinsko razumijevanje za izazove u očuvanju prirode i okoliša za poslovne subjekte i dala nam priliku da sami definiramo područja za unapređenje okolišno prihvatljivog djelovanja i moguće mjere. Neke od uočenih prilika su:
Drago nam je da imamo još puno prilika za razvoj našeg održivog poslovanja i veselimo se zelenijoj budućnosti, svjesni da promjene počinju od nas.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Potrošači danas biraju brandove koji odgovaraju na izazove suvremenog društva, zbog čega komunikacija njihove svrhe i vrijednosti postaje sve važnija.
Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.
Kreativnost traži hrabrost, znatiželju i prave alate