Dialog postao “Zeleni ured”

Dialog je prva domaća kompanija koja djeluje po načelima Zelenog ureda prema programu platforme THE GREEN HUB.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

THE GREEN HUB smo osnovali zajedno s inicijativom Ditch Plastic Croatia u cilju pružanja ekološkog i komunikacijskog savjetovanja u domeni zaštite okoliša i prelaska na održivo poslovanje. Kako bismo što kvalitetnije mogli pružiti navedene usluge zainteresiranim organizacijama, prvi smo pristupili procesu prelaska na Zeleni ured i tom prilikom prošli od strane inicijative Ditch Plastic Croatia osmišljen zahtjevni proces koji se sastojao od edukacije zaposlenika, analize zatečenog stanja i uvođenja održivih praksi, poput izbacivanja uporabe jednokratne plastike, uvođenja kontejnera za razvrstavanje otpada i reciklažu, uvođenja ekoloških sredstava za čišćenje, biorazgradivih materijala i recikliranog papira i zamjene plastične ambalaže staklenom.

Marina Čulić Fischer, direktorica Dialoga, tim povodom izjavila je: “Ponosni smo što smo uspješno apsolvirali prelazak na Zeleni ured i zahvaljujemo se inicijativi Ditch Plastic Croatia na podršci u stručnom vođenju projekta. Priznanje doživljavamo kao prvi korak u prelasku na održivo poslovanje, što je dugoročan i kontinuirani proces od kojeg nećemo odustati.”

Osnivačica inicijative Ditch Plastic Croatia Tihana Veljačić dodala je: “Drago mi je da je Dialog, kao suosnivač THE GREEN HUB platforme, prepoznao značaj okolišno prihvatljivog poslovanja i što danas iz vlastitog iskustva može savjetovati potencijalne partnere o izazovima koji se nalaze na putu prelaska na održivo poslovanje. Nadam se da će njegov primjer pratiti i druge organizacije i da ćemo svi zajedno doprinijeti pomacima u osvješćivanju kompanija i pojedinaca o važnosti djelovanja i promjena u načinu poslovanja i ponašanja u svezi sa zaštitom okoliša. Zemlja je jedini dom kojeg imamo i moramo uložiti sve napore da je očuvamo i osiguramo joj zdraviju budućnost.”

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.