
Pinkwashing i momwashing – manipulacija ili podrška?
Koliko su skriveni lažni pokušaji aktivizma i kako možemo pružiti stvarnu podršku?
Dialog je prva domaća kompanija koja djeluje po načelima Zelenog ureda prema programu platforme THE GREEN HUB.
THE GREEN HUB smo osnovali zajedno s inicijativom Ditch Plastic Croatia u cilju pružanja ekološkog i komunikacijskog savjetovanja u domeni zaštite okoliša i prelaska na održivo poslovanje. Kako bismo što kvalitetnije mogli pružiti navedene usluge zainteresiranim organizacijama, prvi smo pristupili procesu prelaska na Zeleni ured i tom prilikom prošli od strane inicijative Ditch Plastic Croatia osmišljen zahtjevni proces koji se sastojao od edukacije zaposlenika, analize zatečenog stanja i uvođenja održivih praksi, poput izbacivanja uporabe jednokratne plastike, uvođenja kontejnera za razvrstavanje otpada i reciklažu, uvođenja ekoloških sredstava za čišćenje, biorazgradivih materijala i recikliranog papira i zamjene plastične ambalaže staklenom.
Marina Čulić Fischer, direktorica Dialoga, tim povodom izjavila je: “Ponosni smo što smo uspješno apsolvirali prelazak na Zeleni ured i zahvaljujemo se inicijativi Ditch Plastic Croatia na podršci u stručnom vođenju projekta. Priznanje doživljavamo kao prvi korak u prelasku na održivo poslovanje, što je dugoročan i kontinuirani proces od kojeg nećemo odustati.”
Osnivačica inicijative Ditch Plastic Croatia Tihana Veljačić dodala je: “Drago mi je da je Dialog, kao suosnivač THE GREEN HUB platforme, prepoznao značaj okolišno prihvatljivog poslovanja i što danas iz vlastitog iskustva može savjetovati potencijalne partnere o izazovima koji se nalaze na putu prelaska na održivo poslovanje. Nadam se da će njegov primjer pratiti i druge organizacije i da ćemo svi zajedno doprinijeti pomacima u osvješćivanju kompanija i pojedinaca o važnosti djelovanja i promjena u načinu poslovanja i ponašanja u svezi sa zaštitom okoliša. Zemlja je jedini dom kojeg imamo i moramo uložiti sve napore da je očuvamo i osiguramo joj zdraviju budućnost.”
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Koliko su skriveni lažni pokušaji aktivizma i kako možemo pružiti stvarnu podršku?
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.