Dialog postao “Zeleni ured”

Dialog je prva domaća kompanija koja djeluje po načelima Zelenog ureda prema programu platforme THE GREEN HUB.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

THE GREEN HUB smo osnovali zajedno s inicijativom Ditch Plastic Croatia u cilju pružanja ekološkog i komunikacijskog savjetovanja u domeni zaštite okoliša i prelaska na održivo poslovanje. Kako bismo što kvalitetnije mogli pružiti navedene usluge zainteresiranim organizacijama, prvi smo pristupili procesu prelaska na Zeleni ured i tom prilikom prošli od strane inicijative Ditch Plastic Croatia osmišljen zahtjevni proces koji se sastojao od edukacije zaposlenika, analize zatečenog stanja i uvođenja održivih praksi, poput izbacivanja uporabe jednokratne plastike, uvođenja kontejnera za razvrstavanje otpada i reciklažu, uvođenja ekoloških sredstava za čišćenje, biorazgradivih materijala i recikliranog papira i zamjene plastične ambalaže staklenom.

Marina Čulić Fischer, direktorica Dialoga, tim povodom izjavila je: “Ponosni smo što smo uspješno apsolvirali prelazak na Zeleni ured i zahvaljujemo se inicijativi Ditch Plastic Croatia na podršci u stručnom vođenju projekta. Priznanje doživljavamo kao prvi korak u prelasku na održivo poslovanje, što je dugoročan i kontinuirani proces od kojeg nećemo odustati.”

Osnivačica inicijative Ditch Plastic Croatia Tihana Veljačić dodala je: “Drago mi je da je Dialog, kao suosnivač THE GREEN HUB platforme, prepoznao značaj okolišno prihvatljivog poslovanja i što danas iz vlastitog iskustva može savjetovati potencijalne partnere o izazovima koji se nalaze na putu prelaska na održivo poslovanje. Nadam se da će njegov primjer pratiti i druge organizacije i da ćemo svi zajedno doprinijeti pomacima u osvješćivanju kompanija i pojedinaca o važnosti djelovanja i promjena u načinu poslovanja i ponašanja u svezi sa zaštitom okoliša. Zemlja je jedini dom kojeg imamo i moramo uložiti sve napore da je očuvamo i osiguramo joj zdraviju budućnost.”

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama

Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu

Went My Own Way And I Made It

Što brendovi i pojedinci mogu naučiti iz uspjeha Charli XCX i albuma Brat

Tko zapravo štiti naše podatke?

Korisnici interneta sve više sumnjaju u zaštitu svojih podataka, ali i dalje rado ostaju u digitalnim prostorima koji ih prate – često i bez čitanja uvjeta korištenja.