Dialog postao “Zeleni ured”

Dialog je prva domaća kompanija koja djeluje po načelima Zelenog ureda prema programu platforme THE GREEN HUB.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

THE GREEN HUB smo osnovali zajedno s inicijativom Ditch Plastic Croatia u cilju pružanja ekološkog i komunikacijskog savjetovanja u domeni zaštite okoliša i prelaska na održivo poslovanje. Kako bismo što kvalitetnije mogli pružiti navedene usluge zainteresiranim organizacijama, prvi smo pristupili procesu prelaska na Zeleni ured i tom prilikom prošli od strane inicijative Ditch Plastic Croatia osmišljen zahtjevni proces koji se sastojao od edukacije zaposlenika, analize zatečenog stanja i uvođenja održivih praksi, poput izbacivanja uporabe jednokratne plastike, uvođenja kontejnera za razvrstavanje otpada i reciklažu, uvođenja ekoloških sredstava za čišćenje, biorazgradivih materijala i recikliranog papira i zamjene plastične ambalaže staklenom.

Marina Čulić Fischer, direktorica Dialoga, tim povodom izjavila je: “Ponosni smo što smo uspješno apsolvirali prelazak na Zeleni ured i zahvaljujemo se inicijativi Ditch Plastic Croatia na podršci u stručnom vođenju projekta. Priznanje doživljavamo kao prvi korak u prelasku na održivo poslovanje, što je dugoročan i kontinuirani proces od kojeg nećemo odustati.”

Osnivačica inicijative Ditch Plastic Croatia Tihana Veljačić dodala je: “Drago mi je da je Dialog, kao suosnivač THE GREEN HUB platforme, prepoznao značaj okolišno prihvatljivog poslovanja i što danas iz vlastitog iskustva može savjetovati potencijalne partnere o izazovima koji se nalaze na putu prelaska na održivo poslovanje. Nadam se da će njegov primjer pratiti i druge organizacije i da ćemo svi zajedno doprinijeti pomacima u osvješćivanju kompanija i pojedinaca o važnosti djelovanja i promjena u načinu poslovanja i ponašanja u svezi sa zaštitom okoliša. Zemlja je jedini dom kojeg imamo i moramo uložiti sve napore da je očuvamo i osiguramo joj zdraviju budućnost.”

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Više od pola potrošača prepoznalo je neiskrene društvene inicijative brandova!

Potrošači nemaju dovoljno povjerenja u društveno odgovorne tvrdnje kompanija, traže više transparentnosti, a trećina ih smatra da bluewashing može imati dugoročne posljedice!

Što nas čeka u komunikacijskom biznisu u 2025.?

Iduću godinu obilježit će umjetna inteligencija, autentičnost i upravljanje promjenama.

Zašto volimo photo dumpove?

Koliko je zapravo lako biti effortlessly cool?