
More than a dinner with NIVEA
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Nestlé for Healthier Kids jedan je od najznačajnijih projekata usmjerenih na doprinos zdravijoj budućnosti djece, koji se na globalnoj razini provodi kroz niz programa koji promiču zdraviji način život
Povodom desete godišnjice ovog najopsežnijeg projekta društvene odgovornosti kompanije Nestlé, korporativne agencije Dialog komunikacije (CRO), Via Media (BIH) i Executive Group (Srbija) dobile su zadatak da zajedno rade na realizaciji obilježavanja godišnjice te prilagode komunikaciju novom okruženju uvjetovanom korona virusom.
Agencije su zajedničkim snagama pripremale strategiju i koncept te sudjelovale u realizaciji projekta. Kako bi se maksimizirao potencijal, proslava godišnjice zamišljena je kao regionalna virtualna konferencija kojom se sudionicima događaja omogućava da uspoređuju prakse s drugim kolegama iz regije i svijeta, te da podijele s prisutnima načine kako doprinositi zdravijoj budućnosti djece. Ciljana skupina bili su KOL-ovi iz područja prehrane, zdravstva i obrazovanja, sadašnji i potencijalni partneri projekta te predstavnici medija i zaposlenici kompanije Nestlé.
Konferencija je nazvana „Savez za zdraviju budućnost“ kako bi se naglasila važnost jakih regionalnih partnerstava s ciljem doprinosa zdravoj budućnosti djece. Sadržaj je izgrađen na rezultatima istraživanja koje su tijekom godina provodili partneri projekta iz javnozdrastvenih ustanova (HZJZ, Batut) kao i Kineziološki fakultet iz BiH, a koji bilježe regionalne trendove u prehrambenim navikama djece od 13 godina kao i njihovu tjelesnu aktivnost. Rezultati su utabali put za primjere dobre prakse i uvid u buduće trendove (koje su predstavili predstavnici Nestléa).
Za potrebe realizacije projekta i što bolje učinkovitosti, agencije su se podijelile na način da je Dialog bio zadužen za sav sadržaj, Via Media za event i organizacijsko vodstvo dok je Executive Group vodila digitalnu komunikaciju i osmišljavala kreativu. Također, pojedinačno, agencije su pružale lokalnu PR podršku, osiguravajući izvanrednu medijsku pozornost o samoj konferenciji.
Projekt je podijeljen u tri faze. U pred fazi, agencije su radile na regrutiranju govornika, pripremi i slanju tri newslettera za potencijalne sudionike, pripremi i provedbi digitalnih aktivnosti za vlastite mreže, pripremi i distribuciji informacije za medije o učiteljima koji stoje iza projekta, snimanju i produkciji emotivnih videozapisa djece i partnera uključenih u projekt, pripremi infografika za potrebe komunikacije u medijima te otvaranju i upravljaju 2 Whatsapp grupe s govornicima.
Na konferenciji, koja je pokrivala zdravstvene, prehrambene i obrazovne teme sudjelovalo je 15 govornika iz 5 zemalja. Na dan događanja organizirana je posebna dostava komada torte za sve sudionike u povodu proslave 10. Godišnjice te je distribuirano i priopćenje za javnost pod naslovom: “Desetljeće Nestle ulaganja u zdravije generacije u regiji”.
U post fazi provedena je anketa o zadovoljstvu sudionika, pripremili smo i objavili intervjue sa key speakerom konferecije Henri Pierrom, poslali smo sažetak konferencije ljudima koji su se prijavili, ali nisu sudjelovali, pripremili i distribuirali informaciju za medije vezanu uz važnost učenja o zdravim navikama od najranije dobi te smo organizirali TV nastupe za govornike konferencije.
Povratne informacije koje su podijelili sudionici bile su izuzetno pozitivne – konferencija je ponudila interdisciplinarni uvid u teme koje ih zanimaju. Osim toga, sudionicima je njezin tok bio dobro organiziran, a govornici pronicljivi i stručni.
Ostvarili smo 111 PR članaka s 4.148.451 potencijalnim dosegom medija i 100% pozitivnim tonom komunikacije. Gotovo 160 sudionika prijavilo se za konferenciju koja je trajala više od dva sata. U prosjeku su sudionici gledali 73,32% programa konferencije.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.