Tajne uspješnog influencer marketing menadžmenta
Od briefa do reporta: sve što se u influencer marketingu ne vidi, a radi razliku.
Jedan od najčešćih zadataka u životu svakog PR-ovca je pisanje priopćenja za javnost. Donosimo vam jednostavna pravila za produkciju ovog naizgled jednostavnog sadržaja.
ZAGLAVLJE, MJESTO I DATUM
U zaglavlje ide informacija da je riječ o priopćenju za javnost (i, ukoliko je primljenjivo, vrijeme kada može biti objavljeno), domicil i datum objave. Priopćenje se uvijek piše na memorandumu kompanije ili organizacije koja iza njega stoji.
NASLOV
Potrudite se oko naslova, neka bude takav da zainteresira primatelja (novinara, urednika), a time i krajnjeg čitatelja.
TKO, ŠTO, KADA, GDJE I ZAŠTO
Prvi ulomak uvijek pišite tako da vaša vijest odgovara na pitanja ŠTO se događa, TKO djeluje, GDJE i KADA se nešto dogodilo i ZAŠTO je to važno. Ostatak teksta pokušajte smanjiti na karticu, maksimalno dvije.
TOČNOST PODATAKA
Vodite računa da su sve navedene informacije i podaci točni. Nikada nemojte slati neprovjerene informacije u medije i priopćenje za javnost prije slanja uvijek pošaljite klijentu (ako ste agencija) ili nadređenom (ako ste kompanija ili organizacija) na odobrenje.
GRAMATIČKA IZVRSNOST
Svaki tekst kojeg pošaljete medijima mora biti gramatički i pravopisno ispravan. Nakon što ga napišete, pošaljete ga na lekturu.
KONTAKT PODACI
Na kraju teksta uvijek navedite kontakt podatke za više informacija u slučaju potencijalnih medijskih upita.
DOBRA MEDIJSKA LISTA
Za kraj, imajte na umu da je za uspješni plasman priopćenja za javnost izuzetno važna dobra medijska lista. Više o tome pročitajte ovdje: https://dialog-komunikacije.hr/blog/sto-je-pr-ovac-bez-dobre-medijske-liste/
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Od briefa do reporta: sve što se u influencer marketingu ne vidi, a radi razliku.
Zašto “neuredno” postaje nova strategija autentične komunikacije
Pokrećemo novo istraživanje o hrvatskoj influencer sceni