Što je PR-ovac bez dobre medijske liste?

Donosimo pet jednostavnih savjeta kako do pripreme ključnog alata u odnosima s medijima.

2 min za čitanje
Piše: Marija Margareta Klika

1. DETEKTIRAJTE MEDIJE

Za početak krenite s detektiranjem svih medija koji prate područje i teme koje su vezane uz vašeg klijenta. Pritom, dodatno obratite pažnju postoji li i posebna rubrika ili emisija unutar tog medija u kojoj bi se vijesti vašeg klijenta mogle uklopiti.

2. DETEKTIRAJTE NOVINARA

Zatim potražite tko je autor tih članaka ili emisija te probajte doći do njegovog direktnog kontakta. Ukoliko tijekom pretrage nigdje nije naveden potpis osobe koju tražite, nazovite broj redakcije naveden u impresumu te na taj način pokušajte doći do autora. Mail adresa je prva stvar koja vas zanima, ako uz pristanak novinara dođete i do direktnog kontakt telefona tek tada i tu informaciju uvrstite na vašu listu.

3. NE ŠALJITE UVIJEK SVIMA SVE

Nakon što ste pripremili ukupnu listu medija, prije slanja same vijesti dobro promislite je li riječ o nečemu što bi npr. radijska postaja mogla objaviti i je li vijest primjerena slanju i televizijskim novinarima, te ovisno o tome napravite još jednu selekciju.

4. FOLLOW UP

Nakon što ste poslali vijest napravite i tzv. follow up (kontaktiranje) medija, kako biste provjerili zanima li novinara to što ste mu poslali i treba li možda još koju dodatnu informaciju. Budite oprezni kod follow up-a, nemojte pretjerivati ili zahtijevati od novinara da nešto objavi, on je taj koji o tome odlučuje, na vama je da napišete što bolji i zanimljiviji tekst.

5. TRETIRAJTE LISTU KAO „ŽIVO BIĆE“

Redovito pratite promjene na medijskoj sceni te sukladno tome osvježavajte svoju listu novim podacima i kontaktima.

 

 

 

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.