Uspješno smo lansirali Medijskog Sokrata!

U organizaciji DKMK-a i uz našu komunikacijsku podršku predstavljena je i po prvi put dodijeljena nagrada za doprinos u poticanju medijske pismenosti djece i mladih.

3 min za čitanje
Piše: Marko Sitar

U vremenu instant komunikacije gdje se svakodnevno suočavamo s obiljem informacija, medijska pismenost i kritičko razmišljanje od iznimne su važnosti, posebno među djecom i mladima. Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu (DKMK) od 2011. godine provodi brojne aktivnosti u području jačanja medijskog obrazovanja, a ove godine smo, im u suradnji s Hrvatskom udrugom za odnose s javnošću (HUOJ) i Uredom za udruge Vlade Republike Hrvatske, pomogli u osmišljavanju i medijskom plasmanu prve dodjele nagrada za najbolje učitelje medijske pismenosti u Hrvatskoj.

 

Ovakvi nekomercijalni projekti od velikog društvenog značaja zahtijevaju specifičan pristup u realizaciji, stoga se naša komunikacijska podrška sastojala od tri ključne faze:

 

1. Strateško postavljanje projekta

 

U moru ideja važno je izdvojiti onu pravu! Nakon što smo precizno definirali komunikacijske ciljeve i koncept projekta, pristupili smo njegovoj razradi, koja je između ostalog uključivala naziv i vizualni identitet. Po uzoru na grčkog filozofa Sokrata koji je metodom postavljanja pitanja poticao svoje učenike da kritički razmišljanju o raznim temama, “Medijski Sokrat” postao je službeni naziv nagrade koja će se ubuduće dodjeljivati odgojno-obrazovnim djelatnicima osnovnih i srednjih škola za izniman doprinos u poticanju medijske pismenosti djece i mladih.

U ovoj fazi, vizualni identitet povjeren je vanjskim suradnicima udruge, a mi smo postavili osnovne smjernice za pravila i mehaniku dodjele nagrade te komunikaciju projekta na različitim platformama.

 

2. Precizno ciljana komunikacija

 

Nakon što je Svjetski dan učitelja odabran kao najbolji datum za dodjelu Medijskog Sokrata, svim odgojno-obrazovnim ustanovama u Hrvatskoj poslan je poziv za prijavu aktivnosti iz medijske pismenosti putem newslettera i društvenih mreža. Za potrebe promocije projekta medijski smo plasirali i priopćenje za javnost. Također, kreirani su i kratki video-materijali s pozivima na prijavu, a uz našu podršku pri oglašavanju i targetiranju ciljne skupine, pozive za sudjelovanje u natječaju vidjelo je više od 50 tisuća ciljanih korisnika društvenih mreža.

O uspješnosti kampanje najbolje svjedoči ukupno 55 prijava pristiglih iz cijele Hrvatske – od juga Dalmacije do Istre i Kvarnera preko središnje Hrvatske do Slavonije i Baranje, čime su nadmašena sva očekivanja.

 

3. Event i medijska podrška kao kruna projekta

 

Vrhunac projekta bila je svečana dodjela nagrada uz prisustvo visokih predstavnika državnih tijela koje se održala u Hrvatskom državnom arhivu i na kojoj su uručena priznanja najboljim učiteljima u području medijske kulture u Hrvatskoj. Događaj je bio izvrsno medijski popraćen, uz televizijsku i radijsku podršku. Prilog o dodjeli prvog Medijskog Sokrata emitiran je čak tri puta na državnoj televiziji, dok su priopćenje za javnost s imenima dobitnika popratili svi relevantni mediji.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Regionalnom kampanjom podsjetili smo na važnost prihvaćanja vlastitog tijela

Medijima i influencerima ujedno smo predstavili novu NIVEA Luminous630® liniju za njegu tijela.

Prokušanim receptom za uspjeh do fantastičnih rezultata

Dobrim odabirom tajminga, poruka u kampanji i kreatora sadržaja nastavili smo proljetnu influencer kampanju za brend Ecover i ostvarili fantastične rezultate!

Lansiranje BIPA robnih marki

Kampanjom smo predstavili čak 14 brendova