
More than a dinner with NIVEA
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
U organizaciji DKMK-a i uz našu komunikacijsku podršku predstavljena je i po prvi put dodijeljena nagrada za doprinos u poticanju medijske pismenosti djece i mladih.
U vremenu instant komunikacije gdje se svakodnevno suočavamo s obiljem informacija, medijska pismenost i kritičko razmišljanje od iznimne su važnosti, posebno među djecom i mladima. Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu (DKMK) od 2011. godine provodi brojne aktivnosti u području jačanja medijskog obrazovanja, a ove godine smo, im u suradnji s Hrvatskom udrugom za odnose s javnošću (HUOJ) i Uredom za udruge Vlade Republike Hrvatske, pomogli u osmišljavanju i medijskom plasmanu prve dodjele nagrada za najbolje učitelje medijske pismenosti u Hrvatskoj.
Ovakvi nekomercijalni projekti od velikog društvenog značaja zahtijevaju specifičan pristup u realizaciji, stoga se naša komunikacijska podrška sastojala od tri ključne faze:
U moru ideja važno je izdvojiti onu pravu! Nakon što smo precizno definirali komunikacijske ciljeve i koncept projekta, pristupili smo njegovoj razradi, koja je između ostalog uključivala naziv i vizualni identitet. Po uzoru na grčkog filozofa Sokrata koji je metodom postavljanja pitanja poticao svoje učenike da kritički razmišljanju o raznim temama, “Medijski Sokrat” postao je službeni naziv nagrade koja će se ubuduće dodjeljivati odgojno-obrazovnim djelatnicima osnovnih i srednjih škola za izniman doprinos u poticanju medijske pismenosti djece i mladih.
U ovoj fazi, vizualni identitet povjeren je vanjskim suradnicima udruge, a mi smo postavili osnovne smjernice za pravila i mehaniku dodjele nagrade te komunikaciju projekta na različitim platformama.
Nakon što je Svjetski dan učitelja odabran kao najbolji datum za dodjelu Medijskog Sokrata, svim odgojno-obrazovnim ustanovama u Hrvatskoj poslan je poziv za prijavu aktivnosti iz medijske pismenosti putem newslettera i društvenih mreža. Za potrebe promocije projekta medijski smo plasirali i priopćenje za javnost. Također, kreirani su i kratki video-materijali s pozivima na prijavu, a uz našu podršku pri oglašavanju i targetiranju ciljne skupine, pozive za sudjelovanje u natječaju vidjelo je više od 50 tisuća ciljanih korisnika društvenih mreža.
O uspješnosti kampanje najbolje svjedoči ukupno 55 prijava pristiglih iz cijele Hrvatske – od juga Dalmacije do Istre i Kvarnera preko središnje Hrvatske do Slavonije i Baranje, čime su nadmašena sva očekivanja.
Vrhunac projekta bila je svečana dodjela nagrada uz prisustvo visokih predstavnika državnih tijela koje se održala u Hrvatskom državnom arhivu i na kojoj su uručena priznanja najboljim učiteljima u području medijske kulture u Hrvatskoj. Događaj je bio izvrsno medijski popraćen, uz televizijsku i radijsku podršku. Prilog o dodjeli prvog Medijskog Sokrata emitiran je čak tri puta na državnoj televiziji, dok su priopćenje za javnost s imenima dobitnika popratili svi relevantni mediji.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.