Veliki uspjeh Tjedna Europe

Tjedan Europe je projekt Europske komisije u sklopu kojeg se predstavljaju aktivnosti čiji je cilj promicanje raznolikosti zemalja Europske unije.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Ovogodišnja ideja Tjedna Europe bila je predstaviti kulturu i umjetnost zemalja EU, kao i kreativne i kulturne industrije s naglaskom na teme koje su istaknute kao ključne za 2017. Poseban fokus stavljen je na pozveznicu s Tjednom mladih i LEAP Summitom čiji se termin održavanja preklopio s ovogodišnjim Tjednom Europe.

Glavni zadatak agencije bio je pružiti logističku, tehničku i organizacijsku potporu događanjima tijekom Tjedna Europe i Tjedna mladih, osmisliti program kojim će se građanima predstaviti zemlje-članice EU s naglaskom na kulturu i realizirati komunikacijske aktivnosti vezane uz projekt.

Organizirana su dva zasebna javna događanja: prvi event realiziran je 9. svibnja i na njemu su predstavljeni projekti Europske agencije za mobilnost, uz večernji koncert grupe Detour, a drugi event dogodio se 13. svibnja i na njemu su uz gudački program predstavljene zemlje-članice EU. Obilježavanje Dana Europe 9. svibnja svojim prisustvom uveličali su predsjednik Vlade RH Andrej Plenković, ministrica Gabrijela Žalac i ministri Lovro Kuščević i Pavo Barišić.

Daljnje aktivnosti Tjedna Europe uključivale su samostalnu konferenciju “EU za mlade” u sklopu LEAP Summita, slobodan ulaz za građane u zagrebačke Muzeje Mimara i MSU, kao i fokusiranu radijsku kampanju.

Predstavništvo Europske komisije u Zagrebu izrazilo je veliko zadovoljstvo uspjehom projekta.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.

Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z

Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.

Regionalnom kampanjom podsjetili smo na važnost prihvaćanja vlastitog tijela

Medijima i influencerima ujedno smo predstavili novu NIVEA Luminous630® liniju za njegu tijela.