Veliki uspjeh Tjedna Europe

Tjedan Europe je projekt Europske komisije u sklopu kojeg se predstavljaju aktivnosti čiji je cilj promicanje raznolikosti zemalja Europske unije.

Piše: Dialog Komunikacije

Ovogodišnja ideja Tjedna Europe bila je predstaviti kulturu i umjetnost zemalja EU, kao i kreativne i kulturne industrije s naglaskom na teme koje su istaknute kao ključne za 2017. Poseban fokus stavljen je na pozveznicu s Tjednom mladih i LEAP Summitom čiji se termin održavanja preklopio s ovogodišnjim Tjednom Europe.

Glavni zadatak agencije bio je pružiti logističku, tehničku i organizacijsku potporu događanjima tijekom Tjedna Europe i Tjedna mladih, osmisliti program kojim će se građanima predstaviti zemlje-članice EU s naglaskom na kulturu i realizirati komunikacijske aktivnosti vezane uz projekt.

Organizirana su dva zasebna javna događanja: prvi event realiziran je 9. svibnja i na njemu su predstavljeni projekti Europske agencije za mobilnost, uz večernji koncert grupe Detour, a drugi event dogodio se 13. svibnja i na njemu su uz gudački program predstavljene zemlje-članice EU. Obilježavanje Dana Europe 9. svibnja svojim prisustvom uveličali su predsjednik Vlade RH Andrej Plenković, ministrica Gabrijela Žalac i ministri Lovro Kuščević i Pavo Barišić.

Daljnje aktivnosti Tjedna Europe uključivale su samostalnu konferenciju “EU za mlade” u sklopu LEAP Summita, slobodan ulaz za građane u zagrebačke Muzeje Mimara i MSU, kao i fokusiranu radijsku kampanju.

Predstavništvo Europske komisije u Zagrebu izrazilo je veliko zadovoljstvo uspjehom projekta.

Izdvojeno

biraj zeleno

Birali smo zeleno

Edukativna kampanja koja nas je podsjetila na važnost očuvanja okoliša i održivog načina života.

Za ABOUT YOU kampanju angažirali smo čak 46 influencera

Najbrže rastuća Europska modna online trgovina ABOUT YOU svoje internacionalno poslovanje odlučila je u 2020. godini proširiti i na hrvatsko tržište.

Pričajmo o peglanju

Ideja je bila potaknuti javnost da pričaju o najomraženijem kućanskom poslu – PEGLANJU.