Srpanj bez plastike 2025.: Svijest raste, sustav izostaje
Dvije godine kasnije: što (ni)smo promijenili u plastičnim navikama na poslu?
Dvije godine kasnije: što (ni)smo promijenili u plastičnim navikama na poslu?
Uredi diljem svijeta postaju važna točka promjene
Strukturne reforme već su započele
Uz četiri lekcije za komunikacijsku industriju
Lansirali smo NIVEA Cellular serume
Rad s različitih lokacija tijekom ljetnih mjeseci sve se više potvrđuje kao održiv i učinkovit model, s konkretnim koristima za većinu ispitanika.
Odrasli smo s digitalom, ali ga nikad nismo shvaćali olako. Danas donosimo ravnotežu između brzine, iskustva i konteksta. Baš zato smo i dalje ključna generacija u industriji.
Agencijski natječaji postaju sve kompleksniji, a rokovi sve kraći.
Društvene mreže nezaobilazan su alat i u političkoj komunikaciji, ali rezultati pokazuju da prisutnost ne znači nužno i utjecaj.
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu