Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Posljednji #VoXPopuli u 2022. prigodno smo posvetili blagdanima, darivanju te pogledu u 2023.
Početkom prosinca kada smo postavili prvi set pitanja vezano uz osobnu potrošnju tijekom blagdana, dvije trećine naših pratitelja još uvijek nije isplaniralo blagdansku kupnju. Ipak, u istom broju su nam već u tom trenutku potvrdili kako ove godine planiraju izdvojiti manji budžet. Kada su u pitanju darovi, 82 % pratitelja koji su sudjelovali u anketi izjasnili su se kako ih radije kupuju u fizičkim, nego internetskim trgovinama. Obzirom da je prosinac i u znaku brojnih nagradnih natječaja poput adventskih kalendara, upitali smo naše pratitelje sudjeluju li u tom razdoblju više nego inače u sličnim aktivnostima. Odgovori su podijeljeni, s 57 % onih koji su odgovorili potvrdno i 43 % onih koji su odgovorili negativno.
U našem blagdanskom izdanju Vox Populi ankete, nismo preskočili niti poslovnu potrošnju. Pohvalno je kako je 82 % ispitanika imalo blagdansku proslavu s kolegama. Još ljepše je kako je 88 % od svojih organizacija dobilo prigodnu nagradu u obliku božićnice. Blagdane je ujedno obilježilo i darivanje poslovnih partnera – organizacije 76 % anketiranih pripremile su darove za partnere. Kada su u pitanju dobrotvorne donacije za kraj godine, situacija je nešto drugačija. Na tu se aktivnost odlučile organizacije od 37 % pratitelja koji su sudjelovali u našoj anketi.
Unatoč izazovnoj 2022., poslovna razmišljanja većine za nadolazeću 2023. su u velikoj mjeri pozitivna. Prema odgovorima s Instagrama, 67 % ispitanika dijeli optimizam, dok je preostalih 33 % ipak pesimistično. Na LinkedInu, među našim pratiteljima, primjećujemo još pozitivniji pogled u budućnost. Naime, 81 % sudionika u anketi je odabralo optimizam, naspram 19 % koji su odabrali pesimizam.
Provjerili smo i predviđanja u pogledu komunikacijskog menadžmenta u organizacijama. Prema odgovorima naših pratitelja na Instagramu, 67 % ih planira sljedeće godine povećati ulaganja u PR. Pritom će im i klasični i native PR biti podjednako u fokusu. Iz kuta naših pratitelja na LinkedInu, situacija je nešto drugačija. Prema odgovorima 67 % sudionika, njihove organizacije ne planiraju povećati ulaganja u odnose s javnošću. Također, u fokusu će im više biti native PR, u odnosu na klasični (62 % naspram 38 % odgovora).
Za razmisliti ostaje o činjenici kako je 62 % sudionika u Vox Populiju na Instagramu istaknulo kako su ove godine lošije surađivali s medijima.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.
Kome idu 24 milijarde USD?