Akcije i edukacije na temu zaštite okoliša

Sve više hrvatskih kompanija odlučuje se na podizanje svijesti o najvažnijoj temi današnjice.

2 min za čitanje
Piše: Dialog komunikacije

Kompanije iz gotovo svih sektora ozbiljno su shvatile probleme s kojima se kako globalno, tako i lokalno, susrećemo na teritoriju zaštite okoliša i prirode. Kroz platformu THE GREEN HUB, u suradnji s partnerima, u prvoj polovici ove godine proveden je niz akcija i edukacija koje su doprinijele očuvanju prirode i osvješćivanju zaposlenika nekih od vodećih hrvatskih kompanija o važnosti održivog življenja i poslovnog djelovanja.  

Primjeri za inspiraciju i akciju  

Raiffeisenbank Hrvatska, koja kroz projekt Yellow Goes Green već godinama nastoji odgovoriti na socio – ekološke izazove koji nas okružuju, provela je seriju edukacija pod nazivom GREEN DAYS in RBA. Uz odličan odaziv zaposlenika obrađene su teme kao što su problem prekomjernog bacanja hrane, izazovi povezani s prekomjernom konzumacijom mesa i opasnosti vezane uz prekomjerne emisije stakleničkih plinova. Edukacije se nastavljaju i u jesenskom ciklusu. 

Franck, koji se u svom poslovanju vodi načelima održivosti i odgovornosti, za svoje je zaposlenike organizirao posjetu OPG-u Mihaljević i posadio medonosno bilje, a INA, čiji je sastavni dio poslovne politike sustavno upravljanje zaštitom okoliša, provela je edukaciju o važnosti pčela za biološku raznolikost, te izgradila dva pčelinja hotela. 

Veselimo se aktivnoj jeseni i novim partnerima koji će pokazati da zaštitu okoliša i prirode doista i “žive”. 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Discord – IT mjesto za online druženje u 2024.

Ova besplatna aplikacija za tekstualne, glasovne i video razgovore isprva je bila jako popularna među gejmerima, a danas je koriste brojne zajednice različitih namjena, poput grupa za učenje.

TV je i dalje dominantan izvor vijesti, ali online platforme kontinuirano jačaju

Građani Hrvatske najviše vjeruju tradicionalnim medijima, dok su oprezni oko informacija s društvenih mreža i messaging aplikacija, iako ove komunikacijske platforme koriste sve više.

Tajna koju kriju najbolji svjetski brendovi

Izvješće Interbranda o Najboljim globalnim robnim markama u 2023. sveobuhvatno je vrednovanje i istraživanje onoga što je potrebno da postanete jedan od najvrjednijih brendova na svijetu.