Akcije i edukacije na temu zaštite okoliša

Sve više hrvatskih kompanija odlučuje se na podizanje svijesti o najvažnijoj temi današnjice.

2 min za čitanje
Piše: Dialog komunikacije

Kompanije iz gotovo svih sektora ozbiljno su shvatile probleme s kojima se kako globalno, tako i lokalno, susrećemo na teritoriju zaštite okoliša i prirode. Kroz platformu THE GREEN HUB, u suradnji s partnerima, u prvoj polovici ove godine proveden je niz akcija i edukacija koje su doprinijele očuvanju prirode i osvješćivanju zaposlenika nekih od vodećih hrvatskih kompanija o važnosti održivog življenja i poslovnog djelovanja.  

Primjeri za inspiraciju i akciju  

Raiffeisenbank Hrvatska, koja kroz projekt Yellow Goes Green već godinama nastoji odgovoriti na socio – ekološke izazove koji nas okružuju, provela je seriju edukacija pod nazivom GREEN DAYS in RBA. Uz odličan odaziv zaposlenika obrađene su teme kao što su problem prekomjernog bacanja hrane, izazovi povezani s prekomjernom konzumacijom mesa i opasnosti vezane uz prekomjerne emisije stakleničkih plinova. Edukacije se nastavljaju i u jesenskom ciklusu. 

Franck, koji se u svom poslovanju vodi načelima održivosti i odgovornosti, za svoje je zaposlenike organizirao posjetu OPG-u Mihaljević i posadio medonosno bilje, a INA, čiji je sastavni dio poslovne politike sustavno upravljanje zaštitom okoliša, provela je edukaciju o važnosti pčela za biološku raznolikost, te izgradila dva pčelinja hotela. 

Veselimo se aktivnoj jeseni i novim partnerima koji će pokazati da zaštitu okoliša i prirode doista i “žive”. 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Pet ključnih trendova koji oblikuju influencer marketing u 2025.

Industrija dostiže procijenjenu globalnu tržišnu vrijednost od 32,55 milijardi dolara

Od hashtaga do ulice – mobiliziraju li društvene mreže građane ili sve ostaje na online podršci?

Jesu li društvene mreže pokretač promjena ili samo platforma za virtualno negodovanje?

Glavni izazovi u kontekstu ESG komunikacije

Očekivanja potrošača, transparentnost i korporativna kultura na vrhu su liste