Allianz postao član Dialog obitelji

Allianz je, nakon kompanije A1 i Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj, treći novi klijent Dialoga u zadnja tri mjeseca.

1 min za čitanje
Piše: Marko Sitar

Allianz Hrvatska i Dialog komunikacije potpisali su ugovor o suradnji na području odnosa s javnošću i komunikacijskog savjetovanja. Dialogova obitelj klijenata tako je dobila trećeg novog člana u posljednja tri mjeseca i značajno povećala opseg poslovanja u domeni reputacijskog menadžmenta.

Allianz Hrvatska jedan je o vodećih hrvatskih osiguravatelja i svjetski osigurateljni partner olimpijskih i paraolimpijskih pokreta. Na hrvatskom je tržištu prisutan od 1999. godine, gdje danas posluje putem više od 200 ekskluzivnih agencija u osiguranju, neekskluzivnih agencija i brokera.

Osim digitalizacije poslovanja i razvoja digitalnih alata koji klijentima pomažu da na najbrži i najjednostavniji način zadovolje svoje potrebe, jedan od fokusa u poslovanju Allianza je i društvena odgovornost i briga o održivom poslovanju, te se posebno veselimo podršci koju ćemo im pružati u toj domeni.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Discord – IT mjesto za online druženje u 2024.

Ova besplatna aplikacija za tekstualne, glasovne i video razgovore isprva je bila jako popularna među gejmerima, a danas je koriste brojne zajednice različitih namjena, poput grupa za učenje.

TV je i dalje dominantan izvor vijesti, ali online platforme kontinuirano jačaju

Građani Hrvatske najviše vjeruju tradicionalnim medijima, dok su oprezni oko informacija s društvenih mreža i messaging aplikacija, iako ove komunikacijske platforme koriste sve više.

Tajna koju kriju najbolji svjetski brendovi

Izvješće Interbranda o Najboljim globalnim robnim markama u 2023. sveobuhvatno je vrednovanje i istraživanje onoga što je potrebno da postanete jedan od najvrjednijih brendova na svijetu.