Ana, ovaj newsletter će ti donijeti novog klijenta!

Ako vas je naslov zainteresirao, saznajte još četiri načina kako poboljšati svoj newsletter

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Izvor: JaneFriedman

E-mail i dalje ostaje jedan od glavnih komunikacijskih kanala, posebice u brand kategorijama, a njegova primjena nalazi se skoro u svakoj industriji. Zbog toga, newsletter može imati veliki utjecaj na ukupni marketinški uspjeh i organizacijski rast, a mi vam donosimo nekoliko načina kako taj rast osnažiti:

1. Kreirajte personalizirani poziv

Poziv na pretplatu prvi je korak prema gradnji newslettera i on mora biti specifičan za ono što newsletter nudi. Korištenjem “Prijavite se na moj besplatni newsletter” pokazujete manjak inovativnosti, što sigurno neće privući puno pretplatnika. Poziv na pretplatu treba biti prilagođen brandu/osobi/agenciji i ne treba sadržavati riječi koje se često koriste, poput: “besplatno”, “newsletter” ili “prijavite se“.

2. Provedite testiranje

Kreirajte A/B test newslettera tako što ćete kreirati dva newslettera i na jednom promijeniti jedan dio sadržaja. Poslat ćete jednu verziju newslettera na prvih 50% pretplatnika i drugu verziju na drugih 50% pretplatnika i vidjeti koji ima bolje rezultate. Za početak je najbolje testirati naslov newslettera kako biste saznali što točno motivira vaše čitatelje da uopće otvore mail.

3. Uvrstite dodatnu vrijednost

Dodajte neočekivano očekivanom tako što ćete ponuditi čitateljima informaciju koju nigdje drugo ne bi mogli dobiti. Svaki put razmislite o tome na koji način dodati nešto što mora oduševiti čitatelje ili im izmamiti osmijeh.

4. Koristite razne formate

Koristite različite formate teksta kako biste naglasili dijelove koji su važni za poruku te osigurali da čitatelji ne propuste dobar sadržaj (ili poziv na akciju). Većina pretplatnika provest će oko pet sekundi na newsletteru, stoga ih je bitno brzo zaintrigirati.

5. Pitajte svoje čitatelje za mišljenje

Mišljenje čitatelja je itekako bitno. Ne samo da se time dobivaju podaci o kvaliteti newslettera, nego povratne informacije ponekad otvaraju i nove poglede. Tako ćete imati bolji uvid u to kako oblikujete newsletter, kakav je sadržaj i kada ga poslati. To ne znači da treba iskoristiti svaki prijedlog, ali ako tražite povratnu informaciju – pripremite se da na nju i odgovorite.

Slušamo vas 🙂

Izdvojeno

Trendovi koji nas očekuju u PR industriji u 2022. godini

Što je novo u komunikacijskom poslovanju, a što treba dodatno usavršiti u novoj godini

Nestvarni ljudi stvarnog utjecaja

Tko su CGI influenceri i koja je njihova uloga u influencers marketingu

Sretna nam treća pandemijska godina

Osvrt na staru i doček nove uspješne godine