Bez inovacija nema napretka

Da inovacije pokreću svijet dobro znaju Richard Branson, Elon Musk i Mate Rimac. Ni marketinška industrija od njih nije cijepljena, najbolji znaju da bez inovacija nema napretka

2 min za čitanje
Piše: Marija Margareta Klika

Prema službenoj definiciji (izvor: Wikipedia), inovacija je primjena nove i poboljšane ideje, postupka, dobra, usluge ili procesa, koja donosi nove koristi ili kvalitetu u primjeni. U svijetu marketinga i komunikacija, gdje vlada žestoka konkurencija i zasićenost tržišta, agencije i brendovi koji nisu inovativni stagniraju, što dovodi do nezadovoljstva potrošača, oglašivača i zaposlenika, gubi se motivacija i uzročno-posljedično dolazi do pada tržišne pozicije i prihoda.

Tajna agencijske inovativnosti

Inovativnost, kreativnost i konkurencija potiču nas da budemo još bolji, da stvaramo dobre priče koje će tržište rado prihvatiti, a javnost podržati. U agencijskom okruženju, inovativna rješenja se najčešće rađaju prilikom rada na natječaju za novog klijenta, razvoja novog koncepta za postojećeg klijenta ili iz promjena u okruženju i potrebe za revizijom već isprobanih alata i kanala.

A što je potrebno za inovativnu ideju? Sve polazi od dobre organizacije unutar agencije u kojoj osoba zadužena za glavni kontakt prema klijentu spremno prihvaća i uvažava ideje dobivene sa svih razina te ih se ne boji predložiti, a nakon toga i hrabri klijent koji vidi širu sliku i spreman je prihvatiti nešto novo. Morate dobro poznavati brend, potrošača i trend koji na njega utiče, te sve to znati zapakirati u jednostavnu i privlačnu ideju uz pomoć agilnog agencijskog tima.

Omiljeni projekti

Svijest o važnosti i ulaganje u inovacije na visokoj su ljestvici prioriteta unutar naše agencije. Tijekom više od 20 godina poslovanja uvijek smo se trudili svojim klijentima i cjelokupnom tržištu ponuditi nešto novo. Ovdje bih izdvojila neke od meni najdražih primjera, a to je prvi kreativni kit namijenjen medijima poslan prije davnih 18 godina, osmišljavanje prvog retail eventa u suradnji s portalom Journal.hr, osmišljavanje konferencije posvećene blogerima i influencerima pod nazivom DIABLOG te naš najnoviji projekt, platforma THE GREEN HUB posvećena održivom poslovanju.

Izdvojeno

Oglašavanje je dokazano dobar odgovor na krizu

Kada poslovanje zapadne u financijske probleme ili se pojavi pritisak na profitabilnost brenda, budžet za oglašavanje je često prvi koji se smanjuje

Većina Hrvata tijekom godišnjih odmora radi

U našoj zadnjoj Vox populi anketi bavili smo se temom ljetnih godišnjih odmora i provjerili jesu li se stvari promijenile u odnosu na vrijeme prije korona-pandemije

Bez inovacija nema napretka

Da inovacije pokreću svijet dobro znaju Richard Branson, Elon Musk i Mate Rimac. Ni marketinška industrija od njih nije cijepljena, najbolji znaju da bez inovacija nema napretka