Bez inovacija nema napretka

Da inovacije pokreću svijet dobro znaju Richard Branson, Elon Musk i Mate Rimac. Ni marketinška industrija od njih nije cijepljena, najbolji znaju da bez inovacija nema napretka

2 min za čitanje
Piše: Marija Margareta Klika

Prema službenoj definiciji (izvor: Wikipedia), inovacija je primjena nove i poboljšane ideje, postupka, dobra, usluge ili procesa, koja donosi nove koristi ili kvalitetu u primjeni. U svijetu marketinga i komunikacija, gdje vlada žestoka konkurencija i zasićenost tržišta, agencije i brendovi koji nisu inovativni stagniraju, što dovodi do nezadovoljstva potrošača, oglašivača i zaposlenika, gubi se motivacija i uzročno-posljedično dolazi do pada tržišne pozicije i prihoda.

Tajna agencijske inovativnosti

Inovativnost, kreativnost i konkurencija potiču nas da budemo još bolji, da stvaramo dobre priče koje će tržište rado prihvatiti, a javnost podržati. U agencijskom okruženju, inovativna rješenja se najčešće rađaju prilikom rada na natječaju za novog klijenta, razvoja novog koncepta za postojećeg klijenta ili iz promjena u okruženju i potrebe za revizijom već isprobanih alata i kanala.

A što je potrebno za inovativnu ideju? Sve polazi od dobre organizacije unutar agencije u kojoj osoba zadužena za glavni kontakt prema klijentu spremno prihvaća i uvažava ideje dobivene sa svih razina te ih se ne boji predložiti, a nakon toga i hrabri klijent koji vidi širu sliku i spreman je prihvatiti nešto novo. Morate dobro poznavati brend, potrošača i trend koji na njega utiče, te sve to znati zapakirati u jednostavnu i privlačnu ideju uz pomoć agilnog agencijskog tima.

Omiljeni projekti

Svijest o važnosti i ulaganje u inovacije na visokoj su ljestvici prioriteta unutar naše agencije. Tijekom više od 20 godina poslovanja uvijek smo se trudili svojim klijentima i cjelokupnom tržištu ponuditi nešto novo. Ovdje bih izdvojila neke od meni najdražih primjera, a to je prvi kreativni kit namijenjen medijima poslan prije davnih 18 godina, osmišljavanje prvog retail eventa u suradnji s portalom Journal.hr, osmišljavanje konferencije posvećene blogerima i influencerima pod nazivom DIABLOG te naš najnoviji projekt, platforma THE GREEN HUB posvećena održivom poslovanju.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tri izazova koji će oblikovati budućnost komunikacijskih agencija

Strukturne reforme već su započele

SRAM kao medijski fenomen

Uz četiri lekcije za komunikacijsku industriju

Savršeni spoj prirode, inovacije i personaliziranog pristupa

Lansirali smo NIVEA Cellular serume