
Dialog postao “Zeleni ured”
Agencija za komunikacijski menadžment Dialog komunikacije, prva je domaća kompanija koja djeluje po načelima Zelenog ureda prema programu platforme THE GREEN HUB.
U srijedu 21. studenog u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema održat će se 3. izdanje konferencije o blogerima i blogerskoj zajednici DIABLOG.
Na konferenciji će između ostalog biti predstavljeni i rezultati najnovijeg istraživanja o hrvatskoj blogerskoj sceni, koji pokazuju da autentičnost, koja je glavna tema konferencije, muči većinu ispitanika. Brendovima pak zamjeraju manjak otvorenosti prema novim suradnjama i manjak budžeta za blogerske kampanje.
Dobre primjere suradnji s blogerima predstavit će Hrvatska turistička zajednica, kao i brendovi Reserved i NESCAFÉ Dolce Gusto, koji se ujedno pridružio partnerima konferencije.
Mladi blogeri imat će priliku osvojiti suradnju s brendom NIVEA kroz natjecanje Nova zvijezda, čiji je cilj afirmacija novih blogerskih talenata.
Na okruglom stolu pod nazivom Mediji vs. influenceri – borba za utjecaj o tome tko ima primat u kreiranju sadržaja i borbi za čitatelje i gledatelje razgovarat će glavna urednica tjednika Story Zrinka Ferina, urednica news videa na 24sata Anela Kuburaš, urednica na portalu Netokracija Tena Šojer, voditeljica marketinga i prodaje portala Journal.hr Kristina Mišlov, voditeljica i producentica na RTL-u Antonija Blaće i Ella Dvornik, nagrađivana blogerica i influencerica. |
Kotizacije za konferenciju dostupne su do 20. studenog po cijeni od 750 kuna na Entrio.hr, a aktualna je i ponuda 2+1.
Agencija za komunikacijski menadžment Dialog komunikacije, prva je domaća kompanija koja djeluje po načelima Zelenog ureda prema programu platforme THE GREEN HUB.
Donosimo pet jednostavnih savjeta kako do pripreme ključnog alata u odnosima s medijima.
Ako ste oglašivač, na YouTubeu svoj novac trošite, ili ljepše rečeno, ulažete u doseg svoje publike. Međutim, ako ste kreator sadržaja, odnosno YouTuber, na istoj platformi možete dobro zaraditi.