Blogeri žele da ih brendovi više plaćaju

U srijedu 21. studenog u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema održat će se 3. izdanje konferencije o blogerima i blogerskoj zajednici DIABLOG.

1 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Na konferenciji će između ostalog biti predstavljeni i rezultati najnovijeg istraživanja o hrvatskoj blogerskoj sceni, koji pokazuju da autentičnost, koja je glavna tema konferencije, muči većinu ispitanika. Brendovima pak zamjeraju manjak otvorenosti prema novim suradnjama i manjak budžeta za blogerske kampanje.

Dobre primjere suradnji s blogerima predstavit će Hrvatska turistička zajednica, kao i brendovi Reserved i NESCAFÉ Dolce Gusto, koji se ujedno pridružio partnerima konferencije.

Mladi blogeri imat će priliku osvojiti suradnju s brendom NIVEA kroz natjecanje Nova zvijezda, čiji je cilj afirmacija novih blogerskih talenata.

Na okruglom stolu pod nazivom Mediji vs. influenceri – borba za utjecaj o tome tko ima primat u kreiranju sadržaja i borbi za čitatelje i gledatelje razgovarat će glavna urednica tjednika Story Zrinka Ferina, urednica news videa na 24sata Anela Kuburaš, urednica na portalu Netokracija Tena Šojer, voditeljica marketinga i prodaje portala Journal.hr Kristina Mišlov, voditeljica i producentica na RTL-u Antonija Blaće i Ella Dvornik, nagrađivana blogerica i influencerica.

Kotizacije za konferenciju dostupne su do 20. studenog po cijeni od 750 kuna na Entrio.hr, a aktualna je i ponuda 2+1.

Izdvojeno

12 starih i 12 novih trendova u PR industriji

Što se od predikcija početkom godine održalo kao trend, što se promijenilo i čemu nas je do sada naučila 2022. godina?

Pet savjeta kako izgraditi uspješan LinkedIn profil CEO-a

Pomoću LinkedIn profila, CEO može uvelike doprinijeti humanizaciji kompanije i izgradnji vlastitog imidža. Saznajte kako!

U većini kampanja s LGBTQ+ temama ipak je profit u prvom planu

Sudionici ovomjesečne #VoxPopuli ankete su kampanje posvećene LGBTQ+ temama više percipirali kao društveno – odgovorne, a ne komercijalne. Ipak, kada su u pitanju njihovi ciljevi, blagu prednost daju profitu nad stvarnim promjenama u društvu.