Borba s botovima i social e-commerce u fokusu

Globalna tvrtka za odnose s javnošću Ketchum objavila je izvještaj o trendovima koji će obilježiti 2021. godinu.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Marketing i komunikacije neosporno su se  u posljednjih desetak mjeseci promijenili više nego u cijelom posljednjem desetljeću. Restrikcije vezane uz globalnu pandemiju prisilile su kompanije da se odmaknu od starih strategija i re-evaluiraju uhodane kanale prodaje, komunikaciju s potrošačima i odnose sa zainteresiranim javnostima. Što nam donosi 2021. i koja će dva trenda biti u fokusu pročitajte u nastavku.

  1. E-trgovina i trgovina na društvenim mrežama

E-trgovina je zbog promjena u ponašanju potrošača doživjela ogroman rast, a s njom su značajno unaprijeđene i funkcionalnosti na društvenim mrežama. To su najviše osjetili korisnici Instagrama, Snapchata i TikToka. TokTok, najbrže rastuća digitalna platforma u 2020. godini, nedavno je sklopio partnerstvo sa Spotifyom, koji vlastitim potrošačima omogućuje kupnju proizvoda izravno od TikTok kreatora.

Brzina promjena stvorila je potrebu za više mjerenja, analize i optimizacije kanala, ruku pod ruku s brzim i informiranim odlukama. Imajući na umu daljnje prognoze za razvoj i rast e-trgovine, to će biti još izazovnije u budućnosti za sve koji žele opstati na digitalnim kanalima.

 

  1. Borba s botovima i dezinformacijama

Dok su digitalne platforme mahom bilježile rast korisnika i vrijeme provedeno na njima, već se tijekom 2020. iskristaliziralo kako će jedan od najvećih izazova u 2021. biti kako održati Internet sigurnim i otvorenim mjestom na kojem svatko može doprinijeti sadržaju i komunikaciji.

Globalna pandemija pokazala je koliko društvene mreže mogu biti ranjive dok ih je preplavljivala ogromna količina lažnih vijesti i dezinformacija o očuvanju zdravlja, pitanju koje nam je svima prioritet. Na Twitteru su u prvim tjednima pandemije botovi preplavili razgovore na toj mreži, promovirajući različite teorije urote i nanoseći štetu u borbi protiv koronavirusa. Imajući na umu koliko su nam društvene mreže važan izvor informacija, jasno je i koliku prijetnju predstavljaju ovakve pojave. Jedna od važnijih uloga brendova bit će pomoć u smanjivanju prijetnji od širenja dezinformacija, pogotovo u pitanjima od značaja za širu zajednicu.

 

Izvor: Ketchum

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Pet ključnih trendova koji oblikuju influencer marketing u 2025.

Industrija dostiže procijenjenu globalnu tržišnu vrijednost od 32,55 milijardi dolara

Od hashtaga do ulice – mobiliziraju li društvene mreže građane ili sve ostaje na online podršci?

Jesu li društvene mreže pokretač promjena ili samo platforma za virtualno negodovanje?

Glavni izazovi u kontekstu ESG komunikacije

Očekivanja potrošača, transparentnost i korporativna kultura na vrhu su liste