Borba s botovima i social e-commerce u fokusu

Globalna tvrtka za odnose s javnošću Ketchum objavila je izvještaj o trendovima koji će obilježiti 2021. godinu.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Marketing i komunikacije neosporno su se  u posljednjih desetak mjeseci promijenili više nego u cijelom posljednjem desetljeću. Restrikcije vezane uz globalnu pandemiju prisilile su kompanije da se odmaknu od starih strategija i re-evaluiraju uhodane kanale prodaje, komunikaciju s potrošačima i odnose sa zainteresiranim javnostima. Što nam donosi 2021. i koja će dva trenda biti u fokusu pročitajte u nastavku.

  1. E-trgovina i trgovina na društvenim mrežama

E-trgovina je zbog promjena u ponašanju potrošača doživjela ogroman rast, a s njom su značajno unaprijeđene i funkcionalnosti na društvenim mrežama. To su najviše osjetili korisnici Instagrama, Snapchata i TikToka. TokTok, najbrže rastuća digitalna platforma u 2020. godini, nedavno je sklopio partnerstvo sa Spotifyom, koji vlastitim potrošačima omogućuje kupnju proizvoda izravno od TikTok kreatora.

Brzina promjena stvorila je potrebu za više mjerenja, analize i optimizacije kanala, ruku pod ruku s brzim i informiranim odlukama. Imajući na umu daljnje prognoze za razvoj i rast e-trgovine, to će biti još izazovnije u budućnosti za sve koji žele opstati na digitalnim kanalima.

 

  1. Borba s botovima i dezinformacijama

Dok su digitalne platforme mahom bilježile rast korisnika i vrijeme provedeno na njima, već se tijekom 2020. iskristaliziralo kako će jedan od najvećih izazova u 2021. biti kako održati Internet sigurnim i otvorenim mjestom na kojem svatko može doprinijeti sadržaju i komunikaciji.

Globalna pandemija pokazala je koliko društvene mreže mogu biti ranjive dok ih je preplavljivala ogromna količina lažnih vijesti i dezinformacija o očuvanju zdravlja, pitanju koje nam je svima prioritet. Na Twitteru su u prvim tjednima pandemije botovi preplavili razgovore na toj mreži, promovirajući različite teorije urote i nanoseći štetu u borbi protiv koronavirusa. Imajući na umu koliko su nam društvene mreže važan izvor informacija, jasno je i koliku prijetnju predstavljaju ovakve pojave. Jedna od važnijih uloga brendova bit će pomoć u smanjivanju prijetnji od širenja dezinformacija, pogotovo u pitanjima od značaja za širu zajednicu.

 

Izvor: Ketchum

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.