
Voice-over i zvuk u digitalnom marketingu: Novi horizonti za brendove
U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.
Stres i burnout svakodnevica su modernog radnog okruženja, a briga o mentalnom zdravlju sve važnija tema.
Mentalno zdravlje na poslu više nije usputna tema, već nužan dio razgovora. Dugotrajna izloženost stresu i loša ravnoteža između poslovnog i privatnog života vode do burnouta, smanjene produktivnosti i, u konačnici, nezadovoljnih zaposlenika. U anketi na društvenim mrežama istražili smo stavove o mentalnom zdravlju u radnom okruženju.
Svi sudionici ankete (100 %) složili su se da radno okruženje izravno utječe na njihovo mentalno zdravlje, a čak 82 % njih često osjeća stres povezan s poslom. Kada je riječ o ravnoteži između poslovnog i privatnog života, odgovori su podijeljeni. Samo 30 % ispitanika zadovoljno je trenutnom situacijom, dok ih je jednako toliko nezadovoljno. Oko 40 % ih smatra kako je negdje između.
Posebno zabrinjava podatak o burnoutu. Čak 44 % ispitanika na Instagramu i vrlo visokih 88 % na LinkedInu priznalo je da su doživjeli iscrpljenost zbog posla. To jasno pokazuje da problem nije izoliran, već sveprisutna realnost.
Iako je briga za mentalno zdravlje zaposlenika sve češće tema razgovora, stvarnost je daleko od idealne. Čak 89 % sudionika ankete smatra da poslodavci u Hrvatskoj ne vode dovoljno računa o mentalnoj dobrobiti zaposlenika. Na dalje, 56 % ih tvrdi da se u njihovoj radnoj sredini ne razgovara otvoreno o ovoj temi.
Kada su u pitanju konkretne inicijative, situacija je još sumornija. Samo 20 % ispitanika s Instagrama i 17 % s LinkedIna kaže da njihova tvrtka nudi programe usmjerene na mentalno zdravlje. Unatoč tome, postoji jasna potreba za promjenom. Čak 81 % ispitanika bi koristilo “dan za mentalno zdravlje” kada bi ga imali na raspolaganju.
Podrška mentalnom zdravlju ne utječe samo na pojedinca, već i na cjelokupnu radnu atmosferu. Čak 77 % ispitanika vjeruje da programi usmjereni na mentalnu dobrobit poboljšavaju povjerenje i otvorenost u timu. Među najkorisnijim internim inicijativama ističu fleksibilne oblike rada (55 % na Instagramu i 69 % na LinkedInu) te psihološku podršku. S druge strane, zanimljivo je da nitko nije istaknuo „dan za mentalno zdravlje“ kao prioritet, unatoč velikoj želji za njegovim postojanjem.
Podrška zaposlenicima odražava se i na percepciju poslodavca. Visokih 82 % ispitanika smatra da posvećenost mentalnom zdravlju znatno utječe na imidž tvrtke. No, kada bi trebali preporučiti tvrtku zbog njezinih inicijativa za mentalno zdravlje, samo 25 % bi to učinilo. Još važnije za istaknuti, čak 50 % je jasno reklo da ne bi. Signal je to kako trenutne inicijative (ako postoje) nisu dovoljne i da poslodavci imaju još puno prostora za napredak.
Rezultati ove ankete otkrivaju zabrinjavajuće stanje mentalnog zdravlja zaposlenika, ali i nepovjerenje u sustavnu podršku poslodavaca. Iako postoji svijest o problemu, ključno je da se teorija pretoči u praksu. Uvođenje konkretnih programa, osiguravanje fleksibilnosti i poticanje otvorenog dijaloga može biti prvi korak prema zdravijem radnom okruženju. Na kraju dana, zadovoljni zaposlenici nisu samo produktivniji, već i lojalniji, a to je u interesu svih.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.
Tajne uspješne PR komunikacije kroz dobro vođenu adremu
Veliko priznanje za našu Marinu