ChatGPT o trendovima u PR-u

Pitali smo umjetnu inteligenciju da nam istakne tri glavna trenda u PR-u. Evo koje odgovore smo dobili!

2 min za čitanje
Piše: Marko Sitar

Od kad se pojavio, ne prestaje se govoriti o njemu. Neki ga odbijaju i opiru mu se, dok ga drugi koriste kao korisnog saveznika i pomoćnika u svakodnevnom obavljanju posla. On je ChatGPT, sustav umjetne inteligencije u vlasništvu poduzeća OpenAI koji može riješiti gotovo svaki zadatak i dati odgovore na skoro sva pitanja. Trenutno su dostupne dvije verzije ChatGPT-a – verzija GPT-3.5 koju je moguće besplatno koristiti, te naprednija verzija GPT-4 za koja daje sigurnije i efikasnije odgovore uz plaćanje pretplate.

Pitali smo ChatGPT 3.5 da nam otkrije koja su to trenutno glavna tri trenda u PR industriji. U nastavku saznajte kakve odgovore smo dobili i slažemo li se s njima:

 

1. Digitalizacija i tehnološke inovacije – sve veća integracija digitalnih alata u PR strategije i korištenje društvenih medija, virtualne konferencije i online suradnje s influencerima

 

Naše mišljenje: Ovaj trend u komunikacijskoj industriji više nije velika novost. Već smo se odavno okrenuli digitalnim medijima, društvenim mrežama i svim inovacijama koje digitalna era u kojoj živimo sa sobom donosi. Naš zadatak kao komunikacijskih stručnjaka je prilagođavati se njenom razvoju, budno ga pratiti i držati korak s digitalnim alatima koji nam mogu pomoći da naša poruka što brže i efikasnije dođe do ciljane publike.

2. Autentičnost i transparentnost – fokus na iskrenost, izbjegavanje preuveličavanja ili skrivanja nedostataka brenda

Naše mišljenje: s ovim se apsolutno slažemo! Transparentna i otvorena komunikacija prema publici je danas više nego ikad ključna za stvaranje povjerenja. Izbjegavanje floskula i izlizanih slogana je i više nego poželjno, jer osim što će doprinijeti stvaranju iskrenog odnosa s publikom, brend će na ovaj način graditi svoju autentičnost i pozicioniranje.

 

 

3. Održivost i društvena odgovornost – aktivnosti u komunikaciji sve više se usmjeravaju održivim praksama, inicijativama za zaštitu okoliša i društvenim angažmanima

 

Naše mišljenje: potpisujemo! Društveno odgovorno poslovanje bi trebalo biti temelj svake kompanije, a odgovornost komunikacijske industrije je da plasira vjerodostojne informacije koje će doprinijeti stvaranju pozitivnog imidža kompanije. Prilikom komuniciranja održivih praksi ima puno zamki na koje se kompanije u svojoj komunikaciji često spotaknu, stoga je važno da svom društvenom angažmanu pristupaju pažljivo i s punim integritetom.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu

Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova

Ima li povratka nakon otkazivanja?

Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!

Hoće li TikTok zamijeniti Google kao pretraživač?

Sve više mladih koristi TikTok ne samo za zabavu nego i za pretraživanje informacija, od restorana do turističkih destinacija. Može li ova društvena mreža ugroziti Googleovu poziciju glavnog izvora informacija?