ChatGPT o trendovima u PR-u

Pitali smo umjetnu inteligenciju da nam istakne tri glavna trenda u PR-u. Evo koje odgovore smo dobili!

2 min za čitanje
Piše: Marko Sitar

Od kad se pojavio, ne prestaje se govoriti o njemu. Neki ga odbijaju i opiru mu se, dok ga drugi koriste kao korisnog saveznika i pomoćnika u svakodnevnom obavljanju posla. On je ChatGPT, sustav umjetne inteligencije u vlasništvu poduzeća OpenAI koji može riješiti gotovo svaki zadatak i dati odgovore na skoro sva pitanja. Trenutno su dostupne dvije verzije ChatGPT-a – verzija GPT-3.5 koju je moguće besplatno koristiti, te naprednija verzija GPT-4 za koja daje sigurnije i efikasnije odgovore uz plaćanje pretplate.

Pitali smo ChatGPT 3.5 da nam otkrije koja su to trenutno glavna tri trenda u PR industriji. U nastavku saznajte kakve odgovore smo dobili i slažemo li se s njima:

 

1. Digitalizacija i tehnološke inovacije – sve veća integracija digitalnih alata u PR strategije i korištenje društvenih medija, virtualne konferencije i online suradnje s influencerima

 

Naše mišljenje: Ovaj trend u komunikacijskoj industriji više nije velika novost. Već smo se odavno okrenuli digitalnim medijima, društvenim mrežama i svim inovacijama koje digitalna era u kojoj živimo sa sobom donosi. Naš zadatak kao komunikacijskih stručnjaka je prilagođavati se njenom razvoju, budno ga pratiti i držati korak s digitalnim alatima koji nam mogu pomoći da naša poruka što brže i efikasnije dođe do ciljane publike.

2. Autentičnost i transparentnost – fokus na iskrenost, izbjegavanje preuveličavanja ili skrivanja nedostataka brenda

Naše mišljenje: s ovim se apsolutno slažemo! Transparentna i otvorena komunikacija prema publici je danas više nego ikad ključna za stvaranje povjerenja. Izbjegavanje floskula i izlizanih slogana je i više nego poželjno, jer osim što će doprinijeti stvaranju iskrenog odnosa s publikom, brend će na ovaj način graditi svoju autentičnost i pozicioniranje.

 

 

3. Održivost i društvena odgovornost – aktivnosti u komunikaciji sve više se usmjeravaju održivim praksama, inicijativama za zaštitu okoliša i društvenim angažmanima

 

Naše mišljenje: potpisujemo! Društveno odgovorno poslovanje bi trebalo biti temelj svake kompanije, a odgovornost komunikacijske industrije je da plasira vjerodostojne informacije koje će doprinijeti stvaranju pozitivnog imidža kompanije. Prilikom komuniciranja održivih praksi ima puno zamki na koje se kompanije u svojoj komunikaciji često spotaknu, stoga je važno da svom društvenom angažmanu pristupaju pažljivo i s punim integritetom.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.