DIABLOG – Utjecaj kao biznis

Glavna tema četvrtog DIABLOGA je Utjecaj kao biznis. Otvorene early bird prijave po cijeni od 500 HRK.

Piše: Dialog Komunikacije

Četvrto izdanje DIABLOGA, jedinstvene konferencije koja se bavi  blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja ove će se godine održati u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema, u srijedu, 20. studenog.

Glavna tema ovogodišnjeg DIABLOGA, Utjecaj kao biznis, bavi se iskustvima influencera i blogera u poduzetništvu, medijskom biznisu i društveno angažiranim projektima, a po prvi put će uključiti i poslovne lidere kao influencere, odnosno zagaziti u domenu Employer Brendinga.

Na tu temu predavanje će održati Jelena Jelušić, Employer Branding Manager u kompaniji A1, koja će kroz nekoliko konkretnih primjera ispričati kako i zašto A1 angažira svoje zaposlenike kao influencere.

Nikola Stolnik, osnivač i direktor internacionalne esport platforme Good Game Global koja vješto spaja Employer Branding, gaming i team building, pričat će o fenomenu esporta i utjecaju kojeg ta industrija ima na milijune ljudi u svijetu.

Za četvrto izdanje DIABLOGA upravo su putem sustava Entrio otvorene rane prijave po cijeni od 500 kuna, a sve novosti mogu se pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.

Izdvojeno

Hoće li influencers marketing preživjeti 2020.?

Peto izdanje DIABLOGA na temu promjena u influencers marketingu.

S umjerenim optimizmom u 2021.

Kraj godine vrijeme je kada se zbrajaju poslovni rezultati i rade planovi za iduću poslovnu godinu i to je valjda jedino što se u 2020. u odnosu na prethodne godine nije promijenilo.

Linkedin story

LinkedIn story: Još jedna opcija koja nas treba potaknuti na razgovor

LinkedIn story tek se nedavno pojavio na našim ekranima i probudio znatiželju, a mi smo za vas proučili kako funkcionira, što nudi i kako ga najbolje iskoristiti.