Dialog Akademija – Employer Brending na naš način

Ove godine slavimo tek 20 godina! Ili već?

3 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Jednoj komunikacijskoj agenciji definitivno nije lako opstati na konkurentnom marketinškom tržištu, pogotovo ovako dugo, a ipak, osjećamo se kao da smo tek počeli. Još uvijek smo puni entuzijazma, ideja i želje za još barem 20 novih godina.

 

Pokretanje Dialog Akademije

Poznato je da je eksponencijalni rast najosjetljiviji trenutak svake tvrtke. Svaki sljedeći korak tada je važno dobro procijeniti kako bi se u narednom periodu stvari stabilizirale i pripremile za daljnji razvoj. Međutim, koji su to koraci i kako to dobro izvesti, nisu pitanja na koja je lako odgovoriti.

Kod nas i inače ništa ne ide bez dobrog istraživanja, stoga smo i tada sve započeli ispitivanjem organizacijske klime. Naš eksponencijalni rast i snažan razvoj u segmentu digitalne komunikacije, koja nam do tada nije bila imanentna, zahtijevao je dobru analizu. A rezultati su pokazali da moramo više komunicirati sa svojim zaposlenicima, da ih moramo više slušati i više uključivati u procese odlučivanja.

Dialog Akademija nastala je upravo na tim osnovama. Željeli smo se češće okupljati, češće razmjenjivati znanja, iskustva, doživljaje, pobjede i poraze u ugodnoj, kolegijalnoj atmosferi. Na početku se radilo o tjednim okupljanjima i razmjeni osnovnih informacija vezanih uz poslovanje, no vremenom smo postepeno uvodili i nove elemente.

 

Dialog Akademija – edukacija i Employer Branding

Kako najbolje doprijeti do svih zaposlenika, uključiti ih u razmjenu ideja, a pritom i riješiti problem fluktuacije informacija? Mi smo pronašli rješenje.

U našu Akademiju prvo smo uveli edukaciju kroz prezentacije komunikacijskih strategija i studija slučaja, a onda smo uveli i radionice s internim predavačima, čije su teme birali zaposlenici.

Edukaciju smo potom nadogradili zabavom, pa smo uveli kvizove u kojima su se timovi uz puno smijeha i nešto pozitivne nervoze borili za simbolične nagrade. Kasnije smo druženja proširili i izvan ureda, na sportsko-gastronomskim aktivnostima kao što su kuglanje, klizanje ili piknik na Ribnjaku.

Iskorak u Dialog Akademiju kakva je sada došao je iz ideje da jednom mjesečno kao goste-predavače pozovemo eksterne stručnjake koji se bave komplementarnim zanimanjima. Njih su opet predlagali zaposlenici, a menadžment se samo trebao pobrinuti da se oni i pojave. Tako su nam do sada u goste došli Nikola Stolnik (Good Game Global), Manuela Tašler (Lider), Iva Taiber (Next Level Consulting), Željko Krešić (BBDO) i Davor Runje (Airt).

 

Planovi za budućnost

Planova imamo još puno, a lista vanjskih predavača brzo se popunjava. No, Akademija za sada odmara. Radimo od doma i sva smo druženja prebacili u online oblik. Nismo se trebali dugo prilagođavati, jer digitalno je ono što svakodnevno živimo.

Jedva čekamo da možemo proslaviti rat protiv korone, a kad se to dogodi, slavit ćemo dugo i bučno!

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Podcasti koje Dialogovci vole slušati

Podcasti su postali dio svakodnevice većine naših kolega — otkrijte njihove omiljene preporuke i pronađite inspiraciju za svoje slušanje

Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu

Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova

Ima li povratka nakon otkazivanja?

Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!