DialogMythbuster: gdje je taj “out-of-the-box“ prostor?

Legenda kaže da u tom čarobnom prostoru još uvijek ima nekih izgubljenih kreativaca koji lutaju u potrazi za “boljom“ idejom.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Uz ASAP ili “treba mi jučer“, najgori poredak riječi koji možete reći kreativcu u svom timu je “daj mi nešto out-of-the-box!“. Automatski slijedi najglasnije preokretanje očima.

Za ASAP smo već naučili da je jedini mogući odgovor “puštam sve, kad napravim, pošaljem“, ali tko zna uopće što zapravo znači to “out-of-the-box“ i gdje se taj prostor nalazi? Legenda kaže da u tom čarobnom prostoru još uvijek ima nekih izgubljenih kreativaca koji lutaju u potrazi za “boljom“ idejom.

Piše na internetu, “out-of-the-box“ je metafora koja znači “misliti drugačije, nekonvencionalno ili iz neke nove/drugačije perspektive“. Zvuči sjajno, pogotovo ako ste vi u ulozi onog koji šalje zadatak.

Pa, evo vam jedan zadačić.

Uzmite sekundu i zamislite stolac.

Vjerojatno mislite o nekom niskom stolcu s 4 noge…

A sad zamislite metalni barski stolac s naslonom.

Malo vas je više “ograničilo“, ali vas je usmjerilo u niz boljih, aplikativnijih i konkretnijih ideja.

 

Isto je tako s bilo kakvim briefom, za bilo koji zadatak, za bilo kojeg klijenta!

 

Što bolje opišete taj prostor izvan kutije u koji gurate svog kreativca, to ćete dobiti bolju i konkretniju ideju. Bez opisa tog prostora mala je (do nikakva) šansa da ćete dobiti ono što želite. To ne znači da ste vi time nekome “dali ideju“ ili “ograničili kreativnu slobodu“, to znači da ste definirali želju/zadatak, odnosno – dali ste potpuni brief.

Ako će vam biti lakše, sljedeći put kad poželite ideje izvan kutije, zamislite samo da je izvan te mrske vam kutije potpuni, mrkli mrak.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Discord – IT mjesto za online druženje u 2024.

Ova besplatna aplikacija za tekstualne, glasovne i video razgovore isprva je bila jako popularna među gejmerima, a danas je koriste brojne zajednice različitih namjena, poput grupa za učenje.

TV je i dalje dominantan izvor vijesti, ali online platforme kontinuirano jačaju

Građani Hrvatske najviše vjeruju tradicionalnim medijima, dok su oprezni oko informacija s društvenih mreža i messaging aplikacija, iako ove komunikacijske platforme koriste sve više.

Tajna koju kriju najbolji svjetski brendovi

Izvješće Interbranda o Najboljim globalnim robnim markama u 2023. sveobuhvatno je vrednovanje i istraživanje onoga što je potrebno da postanete jedan od najvrjednijih brendova na svijetu.