
Pet ključnih trendova koji oblikuju influencer marketing u 2025.
Industrija dostiže procijenjenu globalnu tržišnu vrijednost od 32,55 milijardi dolara
Legenda kaže da u tom čarobnom prostoru još uvijek ima nekih izgubljenih kreativaca koji lutaju u potrazi za “boljom“ idejom.
Uz ASAP ili “treba mi jučer“, najgori poredak riječi koji možete reći kreativcu u svom timu je “daj mi nešto out-of-the-box!“. Automatski slijedi najglasnije preokretanje očima.
Za ASAP smo već naučili da je jedini mogući odgovor “puštam sve, kad napravim, pošaljem“, ali tko zna uopće što zapravo znači to “out-of-the-box“ i gdje se taj prostor nalazi? Legenda kaže da u tom čarobnom prostoru još uvijek ima nekih izgubljenih kreativaca koji lutaju u potrazi za “boljom“ idejom.
Piše na internetu, “out-of-the-box“ je metafora koja znači “misliti drugačije, nekonvencionalno ili iz neke nove/drugačije perspektive“. Zvuči sjajno, pogotovo ako ste vi u ulozi onog koji šalje zadatak.
Pa, evo vam jedan zadačić.
Uzmite sekundu i zamislite stolac.
Vjerojatno mislite o nekom niskom stolcu s 4 noge…
A sad zamislite metalni barski stolac s naslonom.
Malo vas je više “ograničilo“, ali vas je usmjerilo u niz boljih, aplikativnijih i konkretnijih ideja.
Isto je tako s bilo kakvim briefom, za bilo koji zadatak, za bilo kojeg klijenta!
Što bolje opišete taj prostor izvan kutije u koji gurate svog kreativca, to ćete dobiti bolju i konkretniju ideju. Bez opisa tog prostora mala je (do nikakva) šansa da ćete dobiti ono što želite. To ne znači da ste vi time nekome “dali ideju“ ili “ograničili kreativnu slobodu“, to znači da ste definirali želju/zadatak, odnosno – dali ste potpuni brief.
Ako će vam biti lakše, sljedeći put kad poželite ideje izvan kutije, zamislite samo da je izvan te mrske vam kutije potpuni, mrkli mrak.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Industrija dostiže procijenjenu globalnu tržišnu vrijednost od 32,55 milijardi dolara
Jesu li društvene mreže pokretač promjena ili samo platforma za virtualno negodovanje?
Očekivanja potrošača, transparentnost i korporativna kultura na vrhu su liste