Digital PR Executive Wanted!

Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dio našeg tima!

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Zbog dinamičnog rasta poslovanja tražimo kolegu ili kolegicu s barem dvije godine iskustva u komunikacijskom menadžmentu, koji/a je:

– vičan/na svim formama pisanog izražavanja

– aktivno se služi engleskim jezikom u govoru i pismu

– odlično se snalazi u influencers marketingu i

– nije mu/joj stran event management.

Prednost imaju kandidati koji se dobro snalaze i u pripremi vizuala za društvene mreže i oblikovanju jednostavnih newslettera.

Uz svakodnevnu komunikaciju s klijentima i partnerima očekujemo aktivno provođenje operativnih komunikacijskih planova, izradu izvještaja i prezentacija. Prethodno iskustvo u agenciji je plus.

Ako si odgovorna, brza i organizirana osoba s okom za detalje koja želi raditi u dinamičnom, inkluzivnom i održivom okruženju, mogli bismo biti dobitna kombinacija.

Mi ćemo ti pružiti priliku za profesionalni rast i razvoj u više nego ugodnoj atmosferi, uz rad na nekim od vodećih domaćih i stranih klijenata koje servisiramo u zemlji i inozemstvu.

Mjesto rada je Zagreb, hibridno (jedan dan u tjednu i po potrebi radimo od doma). Kućni ljubimci su dobrodošli u naš uredski ZOO, a za tebe imamo spremnu i gratis teretanu, kao i stimulativne nagrade za posebna postignuća.

Svoj životopis s naznakom “Hoću Dialog!” i kratko motivacijsko pismo pošalji na mail info@dialog-komunikacije.hr do 24. veljače 2025.

Sretno!

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Pet ključnih trendova koji oblikuju influencer marketing u 2025.

Industrija dostiže procijenjenu globalnu tržišnu vrijednost od 32,55 milijardi dolara

Od hashtaga do ulice – mobiliziraju li društvene mreže građane ili sve ostaje na online podršci?

Jesu li društvene mreže pokretač promjena ili samo platforma za virtualno negodovanje?

Glavni izazovi u kontekstu ESG komunikacije

Očekivanja potrošača, transparentnost i korporativna kultura na vrhu su liste