#DK2023: Seksi predavači i more inspiracije

Tražili smo odgovor na pitanje hoćemo li opstati ili nestati!

3 min za čitanje
Piše: Dialog komunikacije

Dani komunikacija jedan su od rijetkih strukovnih festivala kojima se rado vraćamo. Organizatori se trude da program uvijek učine zanimljivim, ali ove su godine nadmašili sami sebe. Što nas je toliko oduševilo u 24 sata tijekom kojih smo prisustvovali ovogodišnjim predavanjima donosimo u nastavku:

 

Čudne ideje pobjeđuju

 

Rob Campbell iz Colenso BBDO-a inspirirao nas je tezom kako su uspješne kampanje samo one koje mijenjaju društvenu paradigmu. Njegov recept za stvaranje takvih kampanji je otvorenost kreativnosti bez okvira koju doživljava kao platformu u koju je dobrodošla bilo koja luda, čudna ili smiješna ideja koja može prodrmati ustaljena pravila. Pravilo koje slijedi je da “pobjeđuje” najuzbudljiviji prijedlog, iz kojeg se razvija komunikacijski koncept. Ukratko, strast sprječava lijenost, a promjena može biti i smisao.

 

PR legenda Paul Holmes naglasio je kako živimo u vremenu radikalne transparentnosti i aktivizma u kojem je zauzimanje za društvena pitanja izuzetno važno za mlade generacije, bilo da se nalaze u ulozi zaposlenika ili potrošača. Marketinška komunikacija danas je komunikacija sa svrhom i stara definicija reputacije dobila je novo ruho. Ukratko, reputacija nije ono što vi kažete (ili mislite) o sebi, nego ono što činite.

 

Povratak čovječnosti 

 

Futurist James Whittaker je pokušao predvidjeti budućnost uspoređujući razvoj software-a koji je akcelerirao digitalnu transformaciju zadnjih 30 godina s razvojem umjetne inteligencije koja će, po njegovom mišljenju, obilježiti razvoj društva i gospodarstva u idućih 30 godina. Poruka je da se AI-a trebamo bojati, jer se on razvija neovisno o ljudima i zato poziva na ograničavanje njegovog razvoja kroz uskraćivanje osjetljivih podataka. Također ističe nužnost povratka čovječnosti u svemu što radimo i fokus na vrijednosti u kojima nas AI ne može zamijeniti – razvoj međuljudskih odnosa i međusobne interakcije, kredibiliteta i emocija, jer kako je istaknuo: „Being a crappy human will never make you a happy human“.

Najzanimljivija poruka jednog od, prema Guardianu, najfascinantnijih, najutjecajnijih, najekscentričnijih i najduhovitijih ljudi u poslu – Roryija Sutherlanda, jest da kreativni ljudi moraju svoje ideje uglavnom prezentirati racionalnim ljudima (nikada obrnuto), a da si potrebom da sve racionaliziramo često ograničavamo prostor potencijalnih rješenja. Prema njemu, puno je više dobrih ideja koje možemo naknadno racionalizirati nego dobrih ideja koje možemo unaprijed racionalizirati. A zanimljiv je bio i osvrt na ulogu neplanirane sreće u razvoju kreativnih iskoraka, a koja se često pripisuje planiranom procesu.

 

Kanađani su nas izbacili iz cipela 

 

Erika Wykes-Sneyd iz adidasa rekla je kako recept za uspjeh u tržišnoj komunikaciji leži u aktivnoj participaciji kreatora u razvoju brendova i proizvoda, tzv  creator ekonomiji, a Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, zagovara pristup komunikaciji održivosti kroz postavljanje brendova ili organizacija s pozicije potrošača, odnosno razmišljanja o onome što je njima važno, koje probleme imaju i kako želite da se nakon interakcije s vama osjećaju.

Osebujni par koji nas je izbacio iz cipela, kreativni kanadski redateljsko-konceptualni dvojac čiji mozgovi nemaju kočnica, Julien Vallée &Eve Duhamel, svojom živopisnom prezentacijom prenijeli su nam svoj način pristupa oblikovanju komunikacije i dokazali da nema ništa loše u tome da smo drugačiji. Trebamo se otvoriti prema stvarima koje nas okružuju, jer neočekivani detalji koje možemo iskoristiti za inspiraciju mogu biti posvuda.

 

U Zagreb smo se vratili punih baterija i još spremniji za izazove koji su pred nama. Well done, #DK2023!

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

#DK2024: Pet trenutaka koje ćemo pamtiti

Buzzword: fake news

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.