#DK2024: Pet trenutaka koje ćemo pamtiti

Buzzword: fake news

3 min za čitanje
Piše: Štefica Škarika i Marko Sitar

Dani komunikacija, festival koji okuplja najveće face kreativne i komunikacijske industrije u Hrvatskoj, ove godine je doživio svoje jubilarno deseto izdanje i ponovno nadmašio sam sebe. U opuštenom okruženju i vrhunskoj produkciji, više od 150 domaćih i svjetskih stručnjaka održalo je brojna inspirativna predavanja mnogobrojnoj publici koja je uživala i u predivnim vizurama očaravajućeg Rovinja.

 

Za vas izdvajamo pet najboljih trenutaka po kojima ćemo pamtiti ovogodišnji festival:

 

1. Izvrsno predavanje Dana Arileya

Jedan od vodećih svjetskih stručnjaka za bihevioralnu ekonomiju, znanstvenik Sveučilišta Duke i trostruki autor bestsellera New York Timesa kojeg je Bloomberg uvrstio među 50 najoriginalnijih svjetskih mislilaca oduševio je predavanjem o tome kako razumijemo svijet dezinformacija i zabluda te koliko smo kao ljudska vrsta predvidivo iracionalni. “Budite manje plašljivi, ali nemojte živjeti samo u trenutku, već razmišljajte o široj perspektivi.” – poruka je kojom je završio svoje predavanje.

 

2. Kreativni buntovnik iz Azije

Njegovo ime je Eugene Cheong, jedan je od začetnika Asian Creative Revolutiona i velika faca Ogilvy-a, koja je za svoj rad primila više od tisuću različitih priznanja. U inspirativnom predavanju naziva Ten Things, Cheong je govorio o tome kako je naš posao kao komunikatora probuditi u ljudima osjećaje i učiniti nešto za njih. Kako bi uspjeli u tome prvo moramo savladati jezik emocije, a ne samo prezentirati činjenice i suhoparne informacije.

 

3. Urnebesni Oobah Butler

Jedan od najvećih prankstera današnjice ponovno je nastupio na glavnoj pozornici DK-a i nasmijao nas do suza. U svom predavanju naziva “The Great Amazon Heist” između ostalog je okupljenima ispričao kako je preveslao tehnološkog diva Amazon plasirajući boce s urinom u koje su radnici Amazona bili prisiljeni “mokriti” zbog manja slobodnog vremena. Butler je definitivno opravdao svoju titulu kralja pranka.

 

4. Fake news i ponašanje potrošača

Svake godine na Danima komunikacija provlači se neka važna i aktualna tema koja je u tom trenutku u fokusu. Fake news, dezinformacije i ponašanje potrošača ove godine su se provlačili kroz nekoliko predavanja, počevši od već spomenutih Arileya i Butlera, pa sve do notornog organizatora Fyre Festivala Billyja McFarlanda koji je putem video veze ispričao svoju stranu priče o globalno najpoznatijoj obmani.

 

5. Sunce, more i Aperol na plaži

Biti u ovo vrijeme godine u predivnom Rovinju, slušati zanimljiva predavanja i uživati u neformalnim druženjima s kolegama iz industrije definitivno je najbolji bijeg od uobičajene poslovne svakodnevice, stoga bez zadrške možemo reći – vidimo se i dogodine!

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Generacija Z: Novi standardi na radnom mjestu

Istraživanje Vox Populi u svibnju pokazalo je da većina ispitanika smatra da su pripadnici ove generacije kreativniji i poduzetniji od ranijih generacija, a svi smatraju da im je važniji omjer poslovnog i privatnog.

Zašto je Baby Lasagna (komunikacijski) uspio?

Marko Purišić preko noći je osvojio Hrvatsku. Analiziramo njegov uspjeh iz komunikacijskog ugla!

Kako koristimo ChatGPT u PR-u

ChatGPT nas ne može zamijeniti, ali nam može znatno olakšati svakodnevni posao.