Dobar proizvod nije teško prodati

U manje od mjesec dana postigli smo 168 objava, od čega preko 70 % “zasluženih”

2 min za čitanje
Piše: Nina Marković, Štefica Škarika

Ljeto i sunce = zaštita, to je pravilo koje svi znamo, no kada tražimo pravi proizvod za zaštitu od štetnih sunčevih zraka, izbor nam je otežan raznovrsnom ponudom. Zato smo osmislili regionalnu kampanju kojom smo željeli poručiti da je, osim pouzdane zaštite kože, važno birati i proizvode koji štite i naš okoliš, te nam dozvoljavaju da bezbrižno uživamo u optimalnoj dozi vitamina D, koji je dobar za naše fizičko i mentalno zdravlje.

 

Masterchef i Grafiti na gradele

Sve to saželi smo u slogan #morethanspf, naglašavajući pritom kako je nova formula NIVEA SUN proizvoda 82 % biorazgradiva, ne sadrži oktinoksat, oksibenzon, oktokrilen, UV filtere ni mikroplastiku, a pakiranje je u velikoj mjeri izrađeno od reciklirane plastike.

Naše su poruke uspješno prenijeli influenceri na tržištima Hrvatske i Slovenije, gdje je angažirano ukupno 28 kreatora sadržaja, koji su s ciljanom publikom komunicirali na Instagramu i TokToku.

Za predstavnike medija, ali i influencere iz Hrvatske, Slovenije i Srbije producirali smo press materijale i prvi regionalni NIVEA SUN event na lokaciji Garden Breweryja u Zagrebu. Zvijezde eventa bili su Tihomir Krklec, hrvatski Masterchef i grafiteri iz kolektiva Grafiti na gradele.

 

Rezultati

Na eventu se okupilo preko 70 uzvanika, koji su ukupno objavili čak 119 “zasluženih” objava na društvenim mrežama dok su PR aktivnosti rezultirale s više od 50 objava u medijima (44 % objava u top tier medijima) koje su ostvarile doseg od skoro 3 milijuna korisnika, a tijekom influencers kampanje u Hrvatskoj i Sloveniji objavljeno je 59 plaćenih objava koje su ostvarile preko milijun impresija.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama

Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu

Went My Own Way And I Made It

Što brendovi i pojedinci mogu naučiti iz uspjeha Charli XCX i albuma Brat

Tko zapravo štiti naše podatke?

Korisnici interneta sve više sumnjaju u zaštitu svojih podataka, ali i dalje rado ostaju u digitalnim prostorima koji ih prate – često i bez čitanja uvjeta korištenja.