Eko je u trendu

U Dialog Vox Populi anketi ovaj put istražili smo što potrošači misle o sezonskim rasprodajama i što im je još važno prilikom odluke o kupnji

2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Očekivano, većina ispitanika (91%) izjavila je da voli kupovati na sniženjima, a njih 64% radije će se odlučiti za online shopping nego za kupovinu u fizičkim trgovinama. Online kupovinom brže je i lakše pretražiti različite (strane i domaće) brendove iz udobnosti doma, te usporediti proizvode i odlučiti se za one koji djeluju najpoželjnije. Također, većina trgovina nudi bolje pogodnosti za online kupnju, što dodatno potiče kupce da se odluče za ovakav način nabave artikala koje žele ili trebaju.

Eko je u trendu

Obzirom da više od polovice ispitanika (65%) u shoppingu vidi zadovoljstvo, ne iznenađuje podatak da će njih 47% kupiti i stvari koje im ne trebaju, samo zato jer su u trenutku kupnje snižene.

Ipak, većina ispitanika (70%) izjavila je da stvari kupuje ciljano, nešto manji broj (63%) najradije bira domaće proizvođače i brendove, a visokih 45% ispitanika pažnju kod odabira proizvoda posvećuje i tome koliko su oni ekološki prihvatljivi.

Poznato je da je važnu ulogu u prodaji igra i komunikacija. Čak 86% ispitanika izjavilo je da ih je agresivna promocija odbila od kupnje proizvoda koji se već od ranije nalazio na njihovom popisu želja. Zato – pazite s kim, kada i na koji način komunicirate, posvetite posebnu pažnju online prodaji, ponudite povremeno kakvu akcijsku cijenu i brinite o okolišu, jer “zeleno” je bitno.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Discord – IT mjesto za online druženje u 2024.

Ova besplatna aplikacija za tekstualne, glasovne i video razgovore isprva je bila jako popularna među gejmerima, a danas je koriste brojne zajednice različitih namjena, poput grupa za učenje.

TV je i dalje dominantan izvor vijesti, ali online platforme kontinuirano jačaju

Građani Hrvatske najviše vjeruju tradicionalnim medijima, dok su oprezni oko informacija s društvenih mreža i messaging aplikacija, iako ove komunikacijske platforme koriste sve više.

Tajna koju kriju najbolji svjetski brendovi

Izvješće Interbranda o Najboljim globalnim robnim markama u 2023. sveobuhvatno je vrednovanje i istraživanje onoga što je potrebno da postanete jedan od najvrjednijih brendova na svijetu.