
Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
U Dialog Vox Populi anketi ovaj put istražili smo što potrošači misle o sezonskim rasprodajama i što im je još važno prilikom odluke o kupnji
Očekivano, većina ispitanika (91%) izjavila je da voli kupovati na sniženjima, a njih 64% radije će se odlučiti za online shopping nego za kupovinu u fizičkim trgovinama. Online kupovinom brže je i lakše pretražiti različite (strane i domaće) brendove iz udobnosti doma, te usporediti proizvode i odlučiti se za one koji djeluju najpoželjnije. Također, većina trgovina nudi bolje pogodnosti za online kupnju, što dodatno potiče kupce da se odluče za ovakav način nabave artikala koje žele ili trebaju.
Obzirom da više od polovice ispitanika (65%) u shoppingu vidi zadovoljstvo, ne iznenađuje podatak da će njih 47% kupiti i stvari koje im ne trebaju, samo zato jer su u trenutku kupnje snižene.
Ipak, većina ispitanika (70%) izjavila je da stvari kupuje ciljano, nešto manji broj (63%) najradije bira domaće proizvođače i brendove, a visokih 45% ispitanika pažnju kod odabira proizvoda posvećuje i tome koliko su oni ekološki prihvatljivi.
Poznato je da je važnu ulogu u prodaji igra i komunikacija. Čak 86% ispitanika izjavilo je da ih je agresivna promocija odbila od kupnje proizvoda koji se već od ranije nalazio na njihovom popisu želja. Zato – pazite s kim, kada i na koji način komunicirate, posvetite posebnu pažnju online prodaji, ponudite povremeno kakvu akcijsku cijenu i brinite o okolišu, jer “zeleno” je bitno.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
Što brendovi i pojedinci mogu naučiti iz uspjeha Charli XCX i albuma Brat
Korisnici interneta sve više sumnjaju u zaštitu svojih podataka, ali i dalje rado ostaju u digitalnim prostorima koji ih prate – često i bez čitanja uvjeta korištenja.