Formula za vječnu mladost i uspješni plasman na tržište

Medijima i influencerima predstavili smo novu NIVEA Cellular Expert Lift liniju proizvoda uz retro 80’s koncept.

1 min za čitanje
Piše: Nina Marković

Svi bismo voljeli magično sačuvati mladolik izgled lica i uživati u njemu cijeli život, no, u određenim godinama dođe trenutak kada naš odraz u ogledalu nije onaj koji priželjkujemo. Starenje je proces koji ne možemo spriječiti, ali ga možemo usporiti zahvaljujući inovativnoj formuli novih NIVEA Cellular Expert Lift proizvoda. U to smo uvjerili brojne medijske predstavnike i influencere na terasi šarmantnog “A most unusual gardena” u retro izdanju, uz omiljene hitove 80-ih.

 

Integrirano rješenje

 

Event predstavljanja nove linije NIVEA proizvoda bio je tek uvod u integriranu kampanju koja je uključivala i kreativni press kit i influencer kampanju u kojoj su sudjelovale poznata glumica Bojana Gregorić Vejzović te voditeljica Antonija Blaće. Putem objava na svojim Instagram kanalima influencerice su predstavile koncept proizvoda i njegove benefite, a nagradnim su natječajem aktivirale svoje pratitelje.

Zahvaljujući velikom broju ostvarenih medijskih objava dosegnuli smo ciljanu skupinu te u mjesec dana nakon predstavljanja nove linije postigli 35 objava u vodećim lifestyle medijima. Dodatni dokaz o uspješnoj kampanji su i sjajni rezultati u prodaji te najviši tržišni udio na toj franšizi u cijeloj godini.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Otkivamo tajni sastojak za uspješan pitch

Agencijski natječaji postaju sve kompleksniji, a rokovi sve kraći.

Politika i društvene mreže: Glasamo li ili samo skrolamo?

Društvene mreže nezaobilazan su alat i u političkoj komunikaciji, ali rezultati pokazuju da prisutnost ne znači nužno i utjecaj.

Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama

Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu