Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Medijima i influencerima predstavili smo novu NIVEA Cellular Expert Lift liniju proizvoda uz retro 80’s koncept.
Svi bismo voljeli magično sačuvati mladolik izgled lica i uživati u njemu cijeli život, no, u određenim godinama dođe trenutak kada naš odraz u ogledalu nije onaj koji priželjkujemo. Starenje je proces koji ne možemo spriječiti, ali ga možemo usporiti zahvaljujući inovativnoj formuli novih NIVEA Cellular Expert Lift proizvoda. U to smo uvjerili brojne medijske predstavnike i influencere na terasi šarmantnog “A most unusual gardena” u retro izdanju, uz omiljene hitove 80-ih.
Event predstavljanja nove linije NIVEA proizvoda bio je tek uvod u integriranu kampanju koja je uključivala i kreativni press kit i influencer kampanju u kojoj su sudjelovale poznata glumica Bojana Gregorić Vejzović te voditeljica Antonija Blaće. Putem objava na svojim Instagram kanalima influencerice su predstavile koncept proizvoda i njegove benefite, a nagradnim su natječajem aktivirale svoje pratitelje.
Zahvaljujući velikom broju ostvarenih medijskih objava dosegnuli smo ciljanu skupinu te u mjesec dana nakon predstavljanja nove linije postigli 35 objava u vodećim lifestyle medijima. Dodatni dokaz o uspješnoj kampanji su i sjajni rezultati u prodaji te najviši tržišni udio na toj franšizi u cijeloj godini.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!
Sve više mladih koristi TikTok ne samo za zabavu nego i za pretraživanje informacija, od restorana do turističkih destinacija. Može li ova društvena mreža ugroziti Googleovu poziciju glavnog izvora informacija?