
Digital PR Executive Wanted!
Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dio našeg tima!
Medijima i influencerima predstavili smo novu NIVEA Cellular Expert Lift liniju proizvoda uz retro 80’s koncept.
Svi bismo voljeli magično sačuvati mladolik izgled lica i uživati u njemu cijeli život, no, u određenim godinama dođe trenutak kada naš odraz u ogledalu nije onaj koji priželjkujemo. Starenje je proces koji ne možemo spriječiti, ali ga možemo usporiti zahvaljujući inovativnoj formuli novih NIVEA Cellular Expert Lift proizvoda. U to smo uvjerili brojne medijske predstavnike i influencere na terasi šarmantnog “A most unusual gardena” u retro izdanju, uz omiljene hitove 80-ih.
Event predstavljanja nove linije NIVEA proizvoda bio je tek uvod u integriranu kampanju koja je uključivala i kreativni press kit i influencer kampanju u kojoj su sudjelovale poznata glumica Bojana Gregorić Vejzović te voditeljica Antonija Blaće. Putem objava na svojim Instagram kanalima influencerice su predstavile koncept proizvoda i njegove benefite, a nagradnim su natječajem aktivirale svoje pratitelje.
Zahvaljujući velikom broju ostvarenih medijskih objava dosegnuli smo ciljanu skupinu te u mjesec dana nakon predstavljanja nove linije postigli 35 objava u vodećim lifestyle medijima. Dodatni dokaz o uspješnoj kampanji su i sjajni rezultati u prodaji te najviši tržišni udio na toj franšizi u cijeloj godini.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dio našeg tima!
Koliko su skriveni lažni pokušaji aktivizma i kako možemo pružiti stvarnu podršku?
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!