
Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
Istraživanje Vox Populi u svibnju pokazalo je da većina ispitanika smatra da su pripadnici ove generacije kreativniji i poduzetniji od ranijih generacija, a svi smatraju da im je važniji omjer poslovnog i privatnog.
Većina ispitanika ankete surađuje s pripadnicima generacije Z u okviru svoje poslovne funkcije, njih čak 85 % na Instagramu i 81 % na LinkedInu. Više od tri četvrtine ispitanika na Instagramu ima kolege odnosno kolegice koji su pripadnici ove generacije. Većina njih, točnije 83 %, smatra da generacija Z donosi značajne promjene na tržište rada, a pritom generaciju Z u poslovnom smislu pozitivno ocjenjuje gotovo tri četvrtine naših pratitelja (73 %), a negativno ju ocjenjuje nešto više od četvrtine ispitanika.
Da su pripadnici generacije Z zahtjevniji kao suradnici u odnosu na starije generacije, smatra polovina ispitanika na Instagramu i nešto veći broj ispitanika na LinkedInu, 62 %. Pritom, gotovo tri četvrtine naših ispitanika na Instagramu smatra da su pripadnici ove generacije kreativniji. Jednak postotak ispitanika smatra i da su oni poduzetniji. Puno manji postotak, samo 22 % ispitanika, smatra da su pripadnici generacije Z i odgovorniji.
Da je generacija Z više zainteresirana za društvenu odgovornost tvrtke u kojoj radi nego starije generacije, smatra većina naših ispitanika na Instagramu (73 %) i na LinkedInu (69 %). Pritom, čak 87 % ispitanika na Instagramu smatra da je generaciji Z važnija pozitivna poslovna atmosfera nego ranijim generacijama. Svi ispitanici smatraju i da im je važniji dobar omjer poslovnog i privatnog života, pri čemu vrlo visok postotak (86 %) ispitanika smatra da je ova generacija na poslu manje angažirana.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
Što brendovi i pojedinci mogu naučiti iz uspjeha Charli XCX i albuma Brat
Korisnici interneta sve više sumnjaju u zaštitu svojih podataka, ali i dalje rado ostaju u digitalnim prostorima koji ih prate – često i bez čitanja uvjeta korištenja.