“Hepatitis ne može čekati!”

Kako smo za Udrugu HUHIV realizirali još jednu edukativnu kampanju koja je naglasila potrebu za ubrzanjem napora za eliminaciju hepatitisa

2 min za čitanje
Piše: Sara Huljak

Hrvatska Udruga za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa (HUHIV) i ove se godine uključila u kampanju povodom Svjetskog dana hepatitisa koji se obilježava 28. srpnja s ciljem podizanja svijesti javnosti o važnosti prevencije, ranog otkrivanja i liječenja virusnih hepatitisa. Hepatitisi su još uvijek globalni javnozdravstveni izazov, jer svakih 30 sekundi u svijetu jedna osoba izgubi život od posljedica bolesti povezanih s hepatitisom.

Ključne poruke

Ovogodišnja nacionalna kampanja „Hepatitis ne može čekati!“ je trajala od 14. srpnja do 1. kolovoza u zdravstvenim ustanovama, organizacijama civilnog društva, društvenim mrežama i medijima s ciljem povezivanja zdravstvenog sustava i ljudi koji su bili izloženi rizicima od zaraze virusnim hepatitisima ili žive s hepatitisom, a da toga nisu svjesni. Stoga smo kroz različite komunikacijske kanale htjeli poslati najvažnije poruke:

  • Osobe koje žive s virusnim hepatitisom, a da toga nisu svjesne, NE MOGU ČEKATI testiranje
  • Osobe koje žive s virusnim hepatitisom NE MOGU ČEKATI na životno važno liječenje
  • Osobe koje žive s virusnim hepatitisom NE MOGU ČEKATI eliminaciju stigme i diskriminacije povezane s ovim bolestima.

Multifunkcionalni kviz

Kampanja je bila podijeljena u dvije faze. Prva, odnosno teaser faza uključivala je slanje objave za medije o početku i važnosti kampanje te lansiranje edukativnog kviza na službenom Instagram profilu HUHIV-a. Kviz se održavao putem Instagram storyja jednom tjednom, a nakon kviza bi se objavljivali točni rezultati kako bi se pratiteljima dodatno naglasila važnost testiranja i edukacije o hepatitisu. Osim toga, rezultate kviza smo iskoristili za drugu fazu kampanje u kojoj smo na dan Svjetskog dana hepatitisa poslali priopćenje za javnost o pet najčešćih mitova vezanih uz hepatitis.

Na osnovu odgovora pratitelja IG profila @volimzdravlje došli smo do zaključka da mnogi i dalje nisu upoznati s pojmom hepatitisa B i C  te da je potrebna trajna edukacija kroz edukativne zdravstvene kampanje.

Sveukupni rezultati kampanje bili su vrlo dobri: ostvareno je ukupno 19 medijskih objava, te je povećan broj pratitelja Instagram profila @volimzdravlje, kojeg je posjetilo 24% više osoba u odnosu na usporedno razdoblje prije kampanje.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Kako generaciji Z predstaviti inovaciju u njezi kože?

Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach

Savršeni spoj prirode, inovacije i personaliziranog pristupa

Lansirali smo NIVEA Cellular serume

Kako izgleda internet bez pravila? Pitali smo Europsku komisiju i Gen Z kreatore!

U kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, udružili smo snage s popularnim kreatorima sadržaja i kroz realne scenarije prikazali koliko su važni EU aktovi koji čuvaju naša digitalna prava.