Kako generaciji Z predstaviti inovaciju u njezi kože?
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Kako smo za Udrugu HUHIV realizirali još jednu edukativnu kampanju koja je naglasila potrebu za ubrzanjem napora za eliminaciju hepatitisa
Hrvatska Udruga za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa (HUHIV) i ove se godine uključila u kampanju povodom Svjetskog dana hepatitisa koji se obilježava 28. srpnja s ciljem podizanja svijesti javnosti o važnosti prevencije, ranog otkrivanja i liječenja virusnih hepatitisa. Hepatitisi su još uvijek globalni javnozdravstveni izazov, jer svakih 30 sekundi u svijetu jedna osoba izgubi život od posljedica bolesti povezanih s hepatitisom.
Ključne poruke
Ovogodišnja nacionalna kampanja „Hepatitis ne može čekati!“ je trajala od 14. srpnja do 1. kolovoza u zdravstvenim ustanovama, organizacijama civilnog društva, društvenim mrežama i medijima s ciljem povezivanja zdravstvenog sustava i ljudi koji su bili izloženi rizicima od zaraze virusnim hepatitisima ili žive s hepatitisom, a da toga nisu svjesni. Stoga smo kroz različite komunikacijske kanale htjeli poslati najvažnije poruke:
Multifunkcionalni kviz
Kampanja je bila podijeljena u dvije faze. Prva, odnosno teaser faza uključivala je slanje objave za medije o početku i važnosti kampanje te lansiranje edukativnog kviza na službenom Instagram profilu HUHIV-a. Kviz se održavao putem Instagram storyja jednom tjednom, a nakon kviza bi se objavljivali točni rezultati kako bi se pratiteljima dodatno naglasila važnost testiranja i edukacije o hepatitisu. Osim toga, rezultate kviza smo iskoristili za drugu fazu kampanje u kojoj smo na dan Svjetskog dana hepatitisa poslali priopćenje za javnost o pet najčešćih mitova vezanih uz hepatitis.
Na osnovu odgovora pratitelja IG profila @volimzdravlje došli smo do zaključka da mnogi i dalje nisu upoznati s pojmom hepatitisa B i C te da je potrebna trajna edukacija kroz edukativne zdravstvene kampanje.
Sveukupni rezultati kampanje bili su vrlo dobri: ostvareno je ukupno 19 medijskih objava, te je povećan broj pratitelja Instagram profila @volimzdravlje, kojeg je posjetilo 24% više osoba u odnosu na usporedno razdoblje prije kampanje.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Lansirali smo NIVEA Cellular serume
U kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, udružili smo snage s popularnim kreatorima sadržaja i kroz realne scenarije prikazali koliko su važni EU aktovi koji čuvaju naša digitalna prava.