Hoće li hibridni način rada preživjeti pandemiju?

Zaposlenici žele raditi hibridno i nakon pandemije, poslodavci su skeptični.

2 min za čitanje
Piše: Anamarija Morić

Hibridni model rada omogućuje zaposlenicima da zadrže fleksibilnost koju su iskusili radeći od kuće tijekom lockdowna, a da pri tome i dalje imaju kontakt u uredu s kolegama koji jača timove i međusobnu suradnju. Kako bi privukle najbolje zaposlenike i time bolje konkurirale na tržištu rada, kompanije su prisiljene ponuditi hibridne i fleksibilne radne aranžmane. Ipak, nisu još svi spremni na takav zaokret u politici zapošljavanja – prema pisanju portala MarketingWeek., poslodavci odbijaju gotovo svaki deseti zahtjev za većom fleksibilnošću u organizaciji posla. 

Hibridno je aktualno

Prema anketi “Istraživanje o karijeri i plaćama na Tjednu marketinga“, gotovo 83% marketinških stručnjaka tvrdi da im je hibridni rad jako važan. Gledajući usporedbu između ‘vrlo važnih’ karakteristika posla, hibridni način poslovanja na četvrtom je mjestu (49,6%) iza dobrog radnog okruženja (70,4%), poštenih financijskih nagrada (60,7%) i prilike za napredovanjem u karijeri (55,6%).

Gotovo polovica ispitanika (49,8%) trenutno radi “hibridno”, kombinirajući radne dane u uredu s danima kod kuće. Detaljniji podaci pokazuju da veća poduzeća (preko 250 zaposlenika) više podržavaju takav model rada (52,3%), dok rezultati neznatno padaju u malim i srednjim poduzećima (47,3%).

Među vodećim razlozima neprihvaćanja hibridnog načina rada poslodavci najčešće navode kako žele svoj tim imati na okupu u uredu s punim radnim vremenom (34,2%), odnosno da ne vjeruju u učinkovitost rada na daljinu (26,5%).

Budućnost je raznolika i inkluzivna

Ipak, mnogi su razlozi za optimizam u pogledu hibridnog načina rada u narednim godinama. Fleksibilan način poslovanja ima potencijal potaknuti veću produktivnost pojedinca, ojačati korporativnu kulturu i privući talentirane ljude. Poslodavci bi trebali odoljeti iskušenju vraćanja na stari model. Umjesto toga, trebaju se usredotočiti na jačanje kibernetičke sigurnosti i poboljšanje politike raznolikosti i uključivanja. Tako mogu osigurati svakom zaposleniku da iskoristi svoj maksimalni potencijal i time pridonese napretku kompanije.

Izdvojeno

12 starih i 12 novih trendova u PR industriji

Što se od predikcija početkom godine održalo kao trend, što se promijenilo i čemu nas je do sada naučila 2022. godina?

Pet savjeta kako izgraditi uspješan LinkedIn profil CEO-a

Pomoću LinkedIn profila, CEO može uvelike doprinijeti humanizaciji kompanije i izgradnji vlastitog imidža. Saznajte kako!

U većini kampanja s LGBTQ+ temama ipak je profit u prvom planu

Sudionici ovomjesečne #VoxPopuli ankete su kampanje posvećene LGBTQ+ temama više percipirali kao društveno – odgovorne, a ne komercijalne. Ipak, kada su u pitanju njihovi ciljevi, blagu prednost daju profitu nad stvarnim promjenama u društvu.