Hoće li hibridni način rada preživjeti pandemiju?

Zaposlenici žele raditi hibridno i nakon pandemije, poslodavci su skeptični.

2 min za čitanje
Piše: Anamarija Morić

Hibridni model rada omogućuje zaposlenicima da zadrže fleksibilnost koju su iskusili radeći od kuće tijekom lockdowna, a da pri tome i dalje imaju kontakt u uredu s kolegama koji jača timove i međusobnu suradnju. Kako bi privukle najbolje zaposlenike i time bolje konkurirale na tržištu rada, kompanije su prisiljene ponuditi hibridne i fleksibilne radne aranžmane. Ipak, nisu još svi spremni na takav zaokret u politici zapošljavanja – prema pisanju portala MarketingWeek., poslodavci odbijaju gotovo svaki deseti zahtjev za većom fleksibilnošću u organizaciji posla. 

Hibridno je aktualno

Prema anketi “Istraživanje o karijeri i plaćama na Tjednu marketinga“, gotovo 83% marketinških stručnjaka tvrdi da im je hibridni rad jako važan. Gledajući usporedbu između ‘vrlo važnih’ karakteristika posla, hibridni način poslovanja na četvrtom je mjestu (49,6%) iza dobrog radnog okruženja (70,4%), poštenih financijskih nagrada (60,7%) i prilike za napredovanjem u karijeri (55,6%).

Gotovo polovica ispitanika (49,8%) trenutno radi “hibridno”, kombinirajući radne dane u uredu s danima kod kuće. Detaljniji podaci pokazuju da veća poduzeća (preko 250 zaposlenika) više podržavaju takav model rada (52,3%), dok rezultati neznatno padaju u malim i srednjim poduzećima (47,3%).

Među vodećim razlozima neprihvaćanja hibridnog načina rada poslodavci najčešće navode kako žele svoj tim imati na okupu u uredu s punim radnim vremenom (34,2%), odnosno da ne vjeruju u učinkovitost rada na daljinu (26,5%).

Budućnost je raznolika i inkluzivna

Ipak, mnogi su razlozi za optimizam u pogledu hibridnog načina rada u narednim godinama. Fleksibilan način poslovanja ima potencijal potaknuti veću produktivnost pojedinca, ojačati korporativnu kulturu i privući talentirane ljude. Poslodavci bi trebali odoljeti iskušenju vraćanja na stari model. Umjesto toga, trebaju se usredotočiti na jačanje kibernetičke sigurnosti i poboljšanje politike raznolikosti i uključivanja. Tako mogu osigurati svakom zaposleniku da iskoristi svoj maksimalni potencijal i time pridonese napretku kompanije.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Voice-over i zvuk u digitalnom marketingu: Novi horizonti za brendove

U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.

Kako napisati medijsku adremu

Tajne uspješne PR komunikacije kroz dobro vođenu adremu

Naša direktorica dobitnica je priznanja PRO PR GLOBE PEOPLE ACHIEVEMENT AWARD!

Veliko priznanje za našu Marinu