Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!
Kultura otkazivanja postala je tema o kojoj se često raspravlja, posebno u kontekstu društvenih mreža, brendova i kreatora sadržaja. Ovog smo mjeseca u našoj anketi Vox Populi, kod pratitelja na Instagramu i LinkedInu istražili stavove o ovoj kontroverznoj pojavi.
Velika većina ispitanika (93 %) prepoznaje pojam kulture otkazivanja. Polovica (55 %) ju smatra negativnom pojavom, dok neutralan stav zauzima 18 %, a pozitivno gledište ima 27 % ispitanika.
Iako su ispitanici mahom upoznati s pojavom, 73 % ispitanika tvrdi da nikada nije sudjelovalo u „otkazivanju“. Rezultati također pokazuju da ispitanici smatraju kako su poznate osobe (77 % na Instagramu, 83 % na LinkedInu) češće meta kulture otkazivanja u odnosu na brendove.
Veliki pritisak na kreatore sadržaja jasno je vidljiv – čak 88 % ispitanika smatra da kultura otkazivanja povećava njihov stres. Ipak, postoji nada za „otkazane“ kreatore: 81 % Instagram i 70 % LinkedIn pratitelja vjeruje da se mogu vratiti na scenu.
Na pitanje kako bi kreatori trebali reagirati, 81 % se slaže da je isprika najbolji potez, dok ignoriranje ili odbacivanje kritika ima vrlo malu podršku. Zanimljivo je da 88 % ispitanika smatra da kreatori trebaju imati plan za krizne situacije, čime se naglašava važnost strateškog pristupa u upravljanju reputacijom.
Brendovi su pod pritiskom da razmotre kulturu otkazivanja pri donošenju komunikacijskih odluka – 59 % Instagram pratitelja vjeruje da se to već događa.
Kad je riječ o reputaciji, za najveći dio naših pratitelja smanjenju reputacije brenda pridonijele bi sporne situacije iz područja etike i društvene odgovornosti (44 % na Instagramu, 53 % na LinkedInu), dok su manje bitni skandali s poznatima i problemi s kvalitetom proizvoda.
Reakcije brendova na kritike ključne su za očuvanje ugleda: svi sudionici ankete na Instagramu smatraju da bi brendovi trebali odgovoriti isprikom, dok opcije poput ignoriranja kritika ili njihovog odbacivanja nemaju podršku. Štoviše, 88 % vjeruje da se brendovi mogu vratiti na scenu čak i nakon „otkazivanja“.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!
Sve više mladih koristi TikTok ne samo za zabavu nego i za pretraživanje informacija, od restorana do turističkih destinacija. Može li ova društvena mreža ugroziti Googleovu poziciju glavnog izvora informacija?