Influencer marketing i AI će obilježiti 2024. godinu

Rujanski Vox Populi otkriva optimizam – veća ulaganja u PR, osobito influencer marketing i društvenu odgovornost.

3 min za čitanje
Piše: Katarina Peroković

Vratili smo se u urede nakon godišnjih odmora te nam stiže posljednji ovogodišnji kvartal, u kojem tvrtke intenzivno pripremaju marketinško-komunikacijske planove za iduću godinu. Zato je rujanska #VoxPopuli anketa među našim pratiteljima na društvenim mrežama prigodno posvećena planiranju komunikacijskih aktivnosti i predviđanjima za 2024.

 

Planiranje je in, a čaša je napola puna

Više od polovine naših pratitelja na društvenim mrežama koji su sudjelovali u anketi počelo je s pripremom marketinško-komunikacijskih planova za 2024. godinu. Pritom je na Instagramu visokih 88 % među njima već u procesu pripreme planova, dok je na LinkedInu situacija dosta različita, s dvostruko manje onih koji su započeli planiranje. 78 % sudionika ankete na Instagramu smatra da se u ovoj godini popravila njihova tržišna pozicija, a po ovom pitanju čak 82 % ih je optimistična i u vezi iduće godine.

Ulaganja u PR će se povećati

Dvije trećine sudionika ankete na Instagramu iskazalo je mišljenje da će njihovi marketinški budžeti u sljedećoj godini biti isti. Ipak, ohrabrujući su odgovori kako nitko ne planira smanjiti marketinške budžete. Štoviše, trećina sudionika ankete planira povećanje marketinških budžeta. Kod LinkedIna je situacija nešto drugačija, pri čemu isti broj sudionika ankete planira iste, više i niže budžete (33 %).

Kada je u pitanju područje ulaganja, većina anketiranih na Instagramu planira povećati ulaganja u PR (71 %). Također, nešto više od polovine sudionika prognozira povećanje ulaganja u digitalnu komunikaciju (57 %), u odnosu na manji dio koji planira smanjenje ulaganja.

AI će obilježiti 2024. godinu

Našim pratiteljima smo postavili pitanje otvorenog tipa kako bismo doznali za koji trend smatraju da će obilježiti iduću godinu. Među odgovorima se ističu oni vezani za korištenje alata umjetne inteligencije za kreiranje sadržaja. Zapažen je i odgovor jednog od ispitanika koji se odnosi se na želju da se zakup medija vrati u tradicionalne medije, umjesto ulaganja u influencer marketing. No, većina pratitelja, njih čak 80 %, koji su sudjelovali u VoxPopuli anketi na Instagramu ipak predviđa veća ulaganja u influencer marketing u idućoj godini.

Približno sličan broj sudionika ankete predviđa da će njihova komunikacija s medijima biti intenzivnija nego ove godine (56 %), a većina sudionika predviđa veća ulaganja u društvenu odgovornost (89 %).

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Generacija Z: Novi standardi na radnom mjestu

Istraživanje Vox Populi u svibnju pokazalo je da većina ispitanika smatra da su pripadnici ove generacije kreativniji i poduzetniji od ranijih generacija, a svi smatraju da im je važniji omjer poslovnog i privatnog.

Zašto je Baby Lasagna (komunikacijski) uspio?

Marko Purišić preko noći je osvojio Hrvatsku. Analiziramo njegov uspjeh iz komunikacijskog ugla!

Kako koristimo ChatGPT u PR-u

ChatGPT nas ne može zamijeniti, ali nam može znatno olakšati svakodnevni posao.